08-11-2019, 02:53 PM
Предината ми кола беше такава и подобен проблем. Как ли не я гледаха, какво ли не я правиха различни майстори и единствеата грешка, която записваше беше за ЕГР. Купих чисто нов ЕГР - същото. Няма оправия, докато не изгуби мощност - работеше на 3 цилиндъра и спря точно в на майка си в трънкината Оказа се компютъра на двигателя - беше се прекъснала магистралата към единия от цилиндрите. Купих нов компютър, сложиха му стария софтуер и заспа. Странното беше, че повече придърпваше при включен климатик (поне аз не намирам никаква логика). На друго прекъсващо волво със същия двигател проблема беше при кабелчетата на буксите на дюзите.
Другото С40 1.6Д прекъсваше от единия от датчиците на коляновия вал - сменихме ги и двата.
Само на пуснат климатик ли го прави? Ако е така - демпферна шайба?
Другото С40 1.6Д прекъсваше от единия от датчиците на коляновия вал - сменихме ги и двата.
Само на пуснат климатик ли го прави? Ако е така - демпферна шайба?
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp