08-14-2019, 10:50 AM
(08-14-2019, 08:31 AM)lkozarov Wrote: Да, на ниските предавки, като се подаде повече газ. Ясно е че колата е стара и може да е всичко. Просто понеже доста се направи, а сега има опция да се поръчат дюзи по 70 лв. реших че си заслужава да се пробва. Мислех даже три само да взема, защото уж две са малко извън норма. Проблемът е с тези класове и евентуалната нужда от програмиране на компютърът.
По скромното ми мнение, дюзите са последното нещо за забиването на D5. Могат да ти стопят бутало, ако не са калибрирани, но не мисля че аварийния режим е от тях.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now