Да, така се случва когато има масло, само че обикновено не след каране, а веднага. В смисъл ако пълни цилиндрите с масло по време на работа на двигателя, ще го изгори тогава, а не след като изгасиш. Пример.. счупено турбо, кулера и пътищата се пълнят с масло. МайсторО ремонтира колата, сменя турбото, ала-бала, но забравя да източи маслото от всмук. тракт. В момента в който стартера завърти маховика, мотора "пали" с чукане, започва да пищи, да качва обороти до... доколкото му издържат лагерите и ако клиента е късметлия маслото свършва и мотора гасне преди да се е счупил. Ако не е късметлия.... божа работа. Връщаш ключа, вадиш го, заключи колата с него ако щеш... единственият ти шанс да загасиш колата е само ако я сложиш на скорост, ама ако си автомат - греда.
Не се опитвам да те убедя, че турбото ти е здраво, не съм ти виждал колата даже. Просто недей да даваш грешни пари за въздушни диагнози, без истинска диагностика. Под диагностика нямам предвид VIDA.
Не се опитвам да те убедя, че турбото ти е здраво, не съм ти виждал колата даже. Просто недей да даваш грешни пари за въздушни диагнози, без истинска диагностика. Под диагностика нямам предвид VIDA.