10-10-2019, 08:18 PM
(09-25-2019, 04:55 PM)del Wrote: За мен няма логика да е акумулатора. При слаб такъв с всяко следващо палене ще е по-зле. Гледах клипа. След като запали ми се струва, че има пропуск/и в запалването.
Карал съм много големи кошници, и със слаби акумулатори много ядове съм брал.
Имах някога Запорожец с проблеми в запалването, който от втория опит въртеше по-добре от колкото от първия.
Какво е общото с Волво? Поне със S60 общото е, че акумулатора е в единия край на колата, а двигателя - в другия. И дългия кабел от край до край.
Едно време зимата, при доста студено време, преди да се направи опит да се запали беше желателно да включиш фаровете за 20-тина секунди, да дадеш 30 секунди почивка, и това да го повториш три пъти. Това беше подготовката на акумулатора за запалване. Точното обяснение не си го спомням, но съм го ползвал и има ефект според мен.