01-07-2021, 07:54 PM
Здравейте колеги
щастлив собственик съм на ХС90 2,5Т от януари 2019. С купуването му си монтирах газова. От както го имам имам и проблема с паленето. Категорично мога да отхвърля хипотезите за акумулатора (защото съм го сменил), за самата газова (защото имам страхотен газадрия и всичките тези неща за тримове, налягания и т.н.т. са му ясни като 2 и 2), за филтъра (защото и той ми е сменян, по междо другото ми се наложи и смених и бензинова помпа), за дебитомер, за вакуум помпа (защото тези проблеми Вида ги олава недвусмислено). Проблема не ме дразни много и за това на този етап съм спрял да търся решение, но имам подозрение. Поради изключването на бензиновите инжектори те натрупват шлака (от качествения ни бензин) и залепват леко и когато палиш са им необходими няколко инпулса преди да отворят. Опитвал съм преди да я огася да я обръщам на бензин и проблема си е на лице. Това е моята хипотеза и съм намислил да сваля бензиновите инжектори и да ги занеса на ултразвуково почистване.
щастлив собственик съм на ХС90 2,5Т от януари 2019. С купуването му си монтирах газова. От както го имам имам и проблема с паленето. Категорично мога да отхвърля хипотезите за акумулатора (защото съм го сменил), за самата газова (защото имам страхотен газадрия и всичките тези неща за тримове, налягания и т.н.т. са му ясни като 2 и 2), за филтъра (защото и той ми е сменян, по междо другото ми се наложи и смених и бензинова помпа), за дебитомер, за вакуум помпа (защото тези проблеми Вида ги олава недвусмислено). Проблема не ме дразни много и за това на този етап съм спрял да търся решение, но имам подозрение. Поради изключването на бензиновите инжектори те натрупват шлака (от качествения ни бензин) и залепват леко и когато палиш са им необходими няколко инпулса преди да отворят. Опитвал съм преди да я огася да я обръщам на бензин и проблема си е на лице. Това е моята хипотеза и съм намислил да сваля бензиновите инжектори и да ги занеса на ултразвуково почистване.