10-25-2019, 08:16 AM
Здравейте,
Имам следният проблем:
След като колата седя близо 2-3 седмици без акумулатор, го заредих на 100% (проверих го много кратно) всички уреди по колата работят но не желае да запали. Чувам бензиновата помпа, стартера върти мотора но не пали. Пробвах следните неща:
* 5 пъти откл/закл. чреч дистанционното
* 5 пъти в позиция II (две) ключа за запалване и изкл. - на шестият път палиш
* 5 пъти откл/закл. на вратата чреч ключа и патрона
* Задържане на бутона за километрите + Позиция II на ключа - за рестартиране на сервизният режим
* Махане на ЕСМ бушоните за 5мин
* Махане на "-" клема на акумулатора за 5мин
* Проверка на CEM буксата под жабката
* Проверка на всички релета който се намират в коша (поне видимо) почестени контакти с контактен спрей
* Проверих до колкото е възможно всички кабели и букси по двигателя
* Пробвах с втория ключ - и двата ключа работят без проблем.
* Вкл и изкл модула на сирената през бушоните
В някой от опитите ми да я запаля получих грешка за имобилайзера - която в последно време не се е появявала.
Всички лампи по таблото светят както трябва и разбира се загасват както трябва.
На бензиновата рейка има ново гориво след опитите ми да запаля - също така видимо налягането ми се струва добре.
Някой има ли идея за нещо друго което мога да опитам ?
Също така ако някой може да ми услужи с работеща VIDA за (1час)- може би ще имам по голям шанс да видя каква е грешката ако има такава ?
Колата се намира в подземен паркинг на минус 2 и е няма подчти никакъв шанс да се извади ако не е на собствен ход.
Като цяло колата не е палена последните 2 месеца - тъйкато по нея бяха правени доста неща: Смяна на гарнитури, смяна на серво, предно окачване, нагладки, преден радиотор и много други неща. Но нищо от тези неща според мен не би трябвало да има ефект върху запалването.
Колкото и налудничева идея да имате не се притеснявайте да я споделите, както виждате съм пробвал подчти всичко което съм прочел в интернет.
Поздрави.
Имам следният проблем:
След като колата седя близо 2-3 седмици без акумулатор, го заредих на 100% (проверих го много кратно) всички уреди по колата работят но не желае да запали. Чувам бензиновата помпа, стартера върти мотора но не пали. Пробвах следните неща:
* 5 пъти откл/закл. чреч дистанционното
* 5 пъти в позиция II (две) ключа за запалване и изкл. - на шестият път палиш
* 5 пъти откл/закл. на вратата чреч ключа и патрона
* Задържане на бутона за километрите + Позиция II на ключа - за рестартиране на сервизният режим
* Махане на ЕСМ бушоните за 5мин
* Махане на "-" клема на акумулатора за 5мин
* Проверка на CEM буксата под жабката
* Проверка на всички релета който се намират в коша (поне видимо) почестени контакти с контактен спрей
* Проверих до колкото е възможно всички кабели и букси по двигателя
* Пробвах с втория ключ - и двата ключа работят без проблем.
* Вкл и изкл модула на сирената през бушоните
В някой от опитите ми да я запаля получих грешка за имобилайзера - която в последно време не се е появявала.
Всички лампи по таблото светят както трябва и разбира се загасват както трябва.
На бензиновата рейка има ново гориво след опитите ми да запаля - също така видимо налягането ми се струва добре.
Някой има ли идея за нещо друго което мога да опитам ?
Също така ако някой може да ми услужи с работеща VIDA за (1час)- може би ще имам по голям шанс да видя каква е грешката ако има такава ?
Колата се намира в подземен паркинг на минус 2 и е няма подчти никакъв шанс да се извади ако не е на собствен ход.
Като цяло колата не е палена последните 2 месеца - тъйкато по нея бяха правени доста неща: Смяна на гарнитури, смяна на серво, предно окачване, нагладки, преден радиотор и много други неща. Но нищо от тези неща според мен не би трябвало да има ефект върху запалването.
Колкото и налудничева идея да имате не се притеснявайте да я споделите, както виждате съм пробвал подчти всичко което съм прочел в интернет.
Поздрави.