11-22-2019, 04:16 PM
Сам си го монтирах, половин час отнема - четири болта, двете маркучета за датчика за диференциално налягане и температурния датчик.
Няма философия само подемник или канал ви трябват. Единствената разлика е, че при оригиналния дпф освен 4 гайки на фланците има метални тръбички, които са захванати към гърнето с гайки и конуси, които трудно се развиват и после продължават с маркучета към датчика. Новото гърне е със заварени тръбички и само се хващат фланците, а маркучетата директно към новите тръбички т. е. развивате 4 гайки на фланеца и махате маркучетата на стария, няма нужда да сваляте гайките на тръбичките. Добре е да продухате маркучетата докато сте свалили старото гърне, но задължително трябва да ги откачите от датчика за диференциално налягане, който е закачен на кутията на акумулатора откъм страната на двигателя. Не можете да ги сбъркате кое откъде е, защото са с различен диаметър.
При температурния датчик освен буксата няма друго.
Няма философия само подемник или канал ви трябват. Единствената разлика е, че при оригиналния дпф освен 4 гайки на фланците има метални тръбички, които са захванати към гърнето с гайки и конуси, които трудно се развиват и после продължават с маркучета към датчика. Новото гърне е със заварени тръбички и само се хващат фланците, а маркучетата директно към новите тръбички т. е. развивате 4 гайки на фланеца и махате маркучетата на стария, няма нужда да сваляте гайките на тръбичките. Добре е да продухате маркучетата докато сте свалили старото гърне, но задължително трябва да ги откачите от датчика за диференциално налягане, който е закачен на кутията на акумулатора откъм страната на двигателя. Не можете да ги сбъркате кое откъде е, защото са с различен диаметър.
При температурния датчик освен буксата няма друго.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
VOLVO XC 70
VOLVO C 30