Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60 D5 185 или 163 кс - покупка
#1
Здравейте,

нов съм във форума и съм харесал много модела S60, като имам някои въпроси свързани с покупка на D5 2006-2009.
1- каква е разликата между двете версии на мотора и коя е за предпочитане, като разглеждам само вариант с автоматична кутия.
2- забелязах че има оборудване с аудио Dolby и такова без, та въпроса е ако попадна на версията с HU650 добре ли е като озвучение или е много по-слабо от долби съраунда, който е HU850.
3- при оборудване с кожен салон, кожата е само изкуствена доколкото разбрах, но дали е издържлива на износване.
4 - при моделите след 2006 с евро 4, има ли проблеми с ДПФ филтъра и премахването му.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Колега, моята е с мотор 2.4D 163 к.с. Разликата между двата мотора е само софтуерна, с един ремап мощността може да стане доста по-голяма. Аз съм с по-ниското озвучаване, но ме задоволява напълно - просто трябва да чуеш и да прецениш. С кожен салон на 11 години съм и мога да кажа, че степента на износване е почти незабележима, проблем с DPF можеш да имаш, ако караш само градско - тогава не може да се регенера. Преди да го премахнеш пробвай всички методи за почистване, това е съвет от мен.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря за отзива колега, доколкот се разчетох в разни теми дюзите при двата варианта са различни като дебит, предполагам и налягането на турбото ще е различно или вероятно при 185 кс ще е по-голямо. За ремапа си прав, но респективно и при 185 кс с ремап ще се постигне около 220. А твоята ако е автомат с колко предавки е автомата след 2006г.
Цитирай
Thanks given by:
#4
До колкото знам дюзи, турбина и всичко по мотора е 1:1, налягането на турбината май е разликата. С ремап мощността става около 240 к.с. Моята е ръчка, но автомата след 2006 мисля, че е шестстепенен Айсин.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Цитирай
Thanks given by:
#5
Мерси, и аз се разчетох и модела е TF-80sc - 6 степенен, който е проектиран да държи максимум на 440 нютона, което ще е проблем ако се ремапва 185 кс мотора, защото ще се подмине тази граница и хидротрансформатора бързо ще се предаде. При 163 кс обаче нещата се връзват. Друг въпрос, който ми изниква е как е возията при по-големите размери джанти - 17 и 18, защото масово обявите са със 16 цола с 3 лъчеви спици, които лично за мен доста обезличават колата. Та колеги, които карат със 17 или 18 цола да споделят опит; особено много ми харесва оригиналния модел BBS Nebula 18, и ако някой кара с такива ще съм благодарен за отзиви.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Моето волво е с двигател D5244T15, с мощност 158 kW (215 к.с.) и въртящ момент от 440 N.m., АСКто е цитираният Aisin. Т.е. кутията се справя успешно с управлението на такава мощност и въртящ момент.
Относно джантите, какво да кажа, по-твърдичко вози с 20-инчовите Cratus с гуми 255x45R20, но пък с тях колата изглежда страхотно. Въпреки големият цолаж се пътува комфортно, не е като да си на лагерна количка. Сега, през зимата колата е със 17 инчови джанти от С70 и визията е доста различна, като разликата във возията не е чак толкова осезаема. Върти ми се из главата пъклена мисъл другата зима да мина на 18 инча. Ще видим ?
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:
#7
Мерси за отзива колега... карал съм няколко XC60 - страхотен СУВ е и реално D5 2,4 в наи-силната си версия от 215 кс и 440 нютона е максимума за АСК Айсин, така че дори мотора да има ресурс за повече мощност, кутията не. Иначе и аз съм на мнение, че ако колата има комфортно поведение дори да се кара с по-голям размер джанти, не би следвало то да изчезне драстично, но все пак някой колега от опит с S60I да сподели.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Летнте са ми 17-ки - колата е стабилна, лежи на пътя, но вози по-дървено. Зимните са 16-ки и вози по-комфортно. Има доста клубари с ремап на 235 коня с АСК и нямат проблеми, мисля, че издържа до 480 нютона.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Цитирай
Thanks given by:
#9
А как стои въпроса с разхода, реалния в град като Варна може ли да се спре на около 10 при нормално каране, и при извънградско да кажем 140 на круиз.
Цитирай
Thanks given by:
#10
За Варна - не знам. В София разхода ми емежду 8 до 10 литра - зависи дали се завирам в трафика или заобикалям. Извънградско над 7 не ми е качвала, независимо от скоростта, но все пак не забравяй, че съм с ръчна - по-икономична е.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)