Quote:Извън темета, но наскоро ми попадна статия за CRV-то(и много други марки) че е една от колите които се продават след 15-тата година от покупката като нова в щатите. Имаше и няколко модела на Тойота.
Абсолютно го вярвам това което казваш.
Лично за мен това ще си остане един от най-неудобните и гадни автомобили . Карах 3 месеца CRV 2011 година през далечната 2011 година. Нито седалките седалки, нито спирачката спирачка, нито управлението като хората. Това в моята класация си остава най-голямото дърво което може да съществува. Карам два часа и ме заболява или кръста, или рамото, или дупето, или всичко заедно. Е как в Ауди или Волво това не се случва.Без да обременявам форума с моите предпочитания и преди съм го писал, че аз лично не обичам японските коли. Все нещо им куца. Чичо ми в България си купи Лексус хибрид чисто нов. Компактен SUV. Качвам се на предната седалка и главата ми опира в тавана. Е как на БМВ, Мерцедес, Ауди и Волво това не се случва на нито един модел. Това само за пример. Иначе Зорба, като кажат японски коли тука и все едно говорят за космически кораби. Прехвалени до незнам си къде. Да не започвам пък за най-продаваната кола в света да нареждам - Тойота Корола.
Извинявам се за офтопика.
Мисля че колегата ще остане много доволен като си вземе Волвото.
Много ана много е важно като кара човек да му удобно и колата да е мощна и устойчива. Иначе няма как да минавам 850 км планина от Внкувър до Банф за 9 часа с почивките. Това паве - ХС90 с 3,2 литра двигател е напълно равностойно но почти всички нови модели автомобили и по разход включително. Да не почвам как сме се надпреварвали с Голфове или чисто нов Санта Фе. Говоря планина с много завои. Ех ако ми попадне V8 2010 ХС90, тогаз ти да видиш.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.