07-23-2020, 05:50 PM
Колега, предварително се извинявам, че се намесвам в дискусията. Но това ужасно нещо, което си снимал много ме натъжава. Първо ,,хващането" на водата: големите производители препоръчват да бъде с тройници паралелно на "парното". Второ избора на инжектори-стар модел, евтини и "слаби". Маркучите са различна дължина. Щуцерите трябва да са максимално близо до бензиновите инжектори. Най-подходящ е монтаж на единични инжектори от доба марка. Хубаво е монтаж да реализиран с планка,, а не с "опашки". Вакума е добре да се "вземе" след дросела, а не преди някой цилиндър. Редуктора е малко слаб, зимата ще се разбере. Аз съм си монтирал АТ13 Супер 300 к.с. , моят мотор е 200 к.с. турбо. Редукторите на "Романо", "Ловато", "КМЕ", "БРЦ" или "Емер Паладио" са по-подходящи. Компютъра е хубав но има и по-добри. Целият преден кит на АЕБ (всички компоненти на марката) е около 1500-1600 лева. Цялостният монтаж е хаотичен и грозен. Моят преден кит е евтин и сам го преработих след като придобих колата. Компютър ЛПГТЕХ ОБД-450 лв., редуктор АТ13 Супер-140 лв., Инжектори Думко Херкулес GISM-I3000 / AMP C-282104- 240 лв. ( на границата са по мощност). Филтър "Ловато" с утайник. Компютъра сам си изработва горивна карта, която съвпада с бензиновата. А това, че не свети "чека" може да се дължи на активирана опция за триене на "грешки". Още веднъж се извинявам за моята намеса, но така виждам нещата.
V70 2,4T AWD