Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за Volvo XC90 след 2015
#1
Здравейте,

наесен изплащам старото Volvo и нямам търпения да се хвърля на нещо ново. Трябва да е 4х4 и Euro 6 и така във възможностите ми влиза само ХС90 втора генерация. Доколкото знам има общо 5 двигателя. Хибрида и този с 190 к.с. и предно предване ги забравяме. Бензиновия с 245 се среща много рядко, но и му дават по-кофти характеристики от на дизеловия с 225 к.с. и има един с компресор и турбина и 320 к.с., който го дават с приличен разход и супер динамика. Има ли някой с дизела или този мощния мотор да сподели впечатления? А и да кажа проходимостта за мен не е основен приоритет, ще се кара по асфалт предимно по магистрала.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Взехме ХС90 D5, R-Design, 2017-та, 1969 сс., 235 кс. e стоков 480 нМ, нашия е Polestar 240 кс. и 500 нМ. Euro 6B
Много съм доволен от автомобила! Динамика много добра, разход повече извънградско (магистрала 130-150 км/ч) от 8.1-8.5/100 на колонка, винаги пълен с хора и багаж!
Комфорт на много високо ниво, нашето е на въздушно окачване, с много асистиращи системи и екстри, да не изброявам, има ги в каталога...
Не вземайте D5 с 225 кс. няма Power Pulse - https://www.melett.com/industry-articles...bo-system/
https://www.youtube.com/watch?v=Sr5mksh68A4
В сравнение със старото ХС90 (без ни най-малко да го подценявам!) новото е Совалка!
Ако нещо конкретно те интересува, пиши!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря, разгледах ги тези линкове. Наистина видях че някои са 225, кс а други 235 но не знаех разликата. Ако разбирам правилно и двата са  с битурбо, но 235 е с акумулатор на налягане и затова няма турбо-дупка.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Цитирай
Thanks given by:
#4
Да, има ел. компресор за въздух и резервоар под налягане, който при нужда развърта турбото по-бързо отколкото двигателя би го развъртял т. е. липсва/по-малка е турбодупката.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Цитирай
Thanks given by:
#5
Турбо-дупка няма! Или поне не се усеща, ама хич! Ускорява мега мигновено и равномерно.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#6
На мен лично не ми харесва, пробвах такава същата - 235к.с. 
Отделно от това ми се струва, че ресурса/пробега няма да е голям на такава кола, щото с няма и два литра обем да движи 2.5 тонна кола ми се вижда, че много зор ще яде, а и ми звучеше много измъчено. Не че някой вече се интересува от ресурс де. 
Струва ми се, че Волво много сериозно се хванаха за даунсайзинга и то в грешния модел.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Цитирай
Thanks given by:
#7
(03-14-2020, 07:13 PM)BukToP написа: На мен лично не ми харесва, пробвах такава същата - 235к.с. 
Отделно от това ми се струва, че ресурса/пробега няма да е голям на такава кола, щото с няма и два литра обем да движи 2.5 тонна кола ми се вижда, че много зор ще яде, а и ми звучеше много измъчено. Не че някой вече се интересува от ресурс де. 
Струва ми се, че Волво много сериозно се хванаха за даунсайзинга и то в грешния модел.
Първо - ресурса. Вече има втора ръка ХС90-ки на над 200 хил.км., не съм чул за проблеми! Сигурно милион няма да изкарат, но това важи и за всички други производители. Машини като моята 960-ка, с 3-литров атмосферен бензин, така или иначе вече няма да има, така че трябва да приемем новата реалност. Иначе бягайте към VW или Ауди, там още има големи двигатели...
Второ - миналата година като я взехме нашата и навъртяхме за отрицателно време едни 7-8 хил.км. винаги 4 човека и багаж, плюс едни 4500 км. екскурзия до Франция, крайна точка Марсилия, ами хич не ми звучеше измъчено колата! При среден разход около 8/100, и каране по магистрали и планински пътища, колата си беше повече от адекватна! 
Трето - даунсайзинга не е избор модел по модел, еднакъв е за всички модели и модификации. Все пак вади едни 240 коня! И специално дизеловия 1969 сс. е най-малко натоварения двигател, щото е най-ниско оборотен! А един Полстар върши още по-добра работа, щото го оптимизира като обороти... 
Това е моето мнение.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#8
Единствения проблем който съм чул че има на новата генерация коли и то на Т6 и Т5 (тука дизели няма) година 2016 е водната помпа. Тя е електрическа и на някои коли е здала багажа (виене и/или тракащ шум). Сменя се много лесно - струва 600 - 700 кинта. Има доста коли в Северна Америка от новите Волва и единственото което чета като оплаквания е инфотеймънта (дискотеката), който софтуерно има бъгове тук-там.
Даже вече някои същества се сдобиха с електрическата Polestar 1. Благородно им завиждам.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Цитирай
Thanks given by:
#9
(03-15-2020, 11:57 PM)che4ef написа: Единствения проблем който съм чул че има на новата генерация коли и то на Т6 и Т5 (тука дизели няма) година 2016 е водната помпа. Тя е електрическа и на някои коли е здала багажа (виене и/или тракащ шум). Сменя се много лесно - струва 600 - 700 кинта. Има доста коли в Северна Америка от новите Волва и единственото което чета като оплаквания е инфотеймънта (дискотеката), който софтуерно има бъгове тук-там.
Даже вече някои същества се сдобиха с електрическата Polestar 1. Благородно им завиждам.
Да, и при нас веднъж заби системата за пътни знаци и активен pilot assistant, но след загасяне на автомобила, заключване и отключване, всичко тръгна отново. Да допълня, на това не влияе на движението му ни най-малко, просто изписва грешка. За Polestar 1, ми за завиждане си е... Shy
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#10
А с големия дисплей свикнахте ли, в смисъл, че на мен ми костваше много внимание за да контролирам колата през този дисплей докато карам? Не трябваше ли по-важните функции да ги оставят на бутони?
А иначе за този разход само похвала, за пълна кола е перфектен.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)