03-15-2020, 11:09 AM
(03-14-2020, 07:13 PM)BukToP Wrote: На мен лично не ми харесва, пробвах такава същата - 235к.с.Първо - ресурса. Вече има втора ръка ХС90-ки на над 200 хил.км., не съм чул за проблеми! Сигурно милион няма да изкарат, но това важи и за всички други производители. Машини като моята 960-ка, с 3-литров атмосферен бензин, така или иначе вече няма да има, така че трябва да приемем новата реалност. Иначе бягайте към VW или Ауди, там още има големи двигатели...
Отделно от това ми се струва, че ресурса/пробега няма да е голям на такава кола, щото с няма и два литра обем да движи 2.5 тонна кола ми се вижда, че много зор ще яде, а и ми звучеше много измъчено. Не че някой вече се интересува от ресурс де.
Струва ми се, че Волво много сериозно се хванаха за даунсайзинга и то в грешния модел.
Второ - миналата година като я взехме нашата и навъртяхме за отрицателно време едни 7-8 хил.км. винаги 4 човека и багаж, плюс едни 4500 км. екскурзия до Франция, крайна точка Марсилия, ами хич не ми звучеше измъчено колата! При среден разход около 8/100, и каране по магистрали и планински пътища, колата си беше повече от адекватна!
Трето - даунсайзинга не е избор модел по модел, еднакъв е за всички модели и модификации. Все пак вади едни 240 коня! И специално дизеловия 1969 сс. е най-малко натоварения двигател, щото е най-ниско оборотен! А един Полстар върши още по-добра работа, щото го оптимизира като обороти...
Това е моето мнение.
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992