The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Масло хидравлика, ХС90, 2,4Д5, 2008

#16
Имахме ХС90 I, генерация, D5 185 hp., почти 7 години. За 4 човека и багаж, в последните години, когато децата пораснаха (сина ми е на 19 г., дъщеря ми на 17), започна леееко да се чувства липса на място. Най вече поради наличието на повече багаж, който започна да "влиза" и в купето.
Така или иначе предстоеше смяна на автомобила и почна "меренето" на новите. Два пъти ходихме цялото семейство в МП София, дори с електронната рулетка, правихме тест драйв и на ХС90 и на ХС60. 4 човека, точно да получим реалното усещане за автомобилите. С рулетката мерихме и вътрешно пространство и багажно отделение, като искахме абсолютно всички параметри да бъдат реални, плюс субективното усещане! Нищо че на брошурите има размери, не всичко може да се включи, логично е...
ХС90 I генерация е по-голямо от новото ХС60 и по-малко от новото ХС90. Т.е. избирайки новото ХС60 веднага минавахме крачка назад в пространство - вътрешно и багажник, точно от това от което "бягахме" при старото - започващата им липса! В новата ХС90-ка пространството е и обективно, и субективно по-голямо! Безспорно! Ами има си осезаема разлика. Особено на задните седалки. По-комфортно е, и доста по-стабилно. Тия приказки за завоите някак си ги приемам емоционални. Кой ще тръгне с 200-та в завой, на 90 градуса, да тества стабилност?! Не е рейсинг кар все пак. Плюс наличието на деца вътре, и във Форд Мустанг да съм, пак ще карам много под лимита на колата.
Аз лично не съм фен на багажниците на тавана. Предпочитам колата да ми дава пространство.
И след огледа и теста логично в момента сме с ХС90 2-ра генерация, от подписа ми. Полстар оптимизацията е много полезна, повишава ефективността на двигателя и намалява натоварването му.
Поредната евро-екскурзия, около 4500 км. във Франция, до Марсилия стигнахме по Ривиерата, беше може би най-комфортната ни досега. Иначе от 2014-та всяка година обикаляме някъде из Европата... Автомобила е меко казано перфектен! Единственото "петънце" е може би 2-литровия двигател, но и с това се свиква и спира да се забелязва... Или в момента проблема е по-скоро ментален! Big Grin
Уточнявам, че при нас колата се ползва 90% за извънградско каране. Ако ми беше кола за ежедневието, и се караше повече градско, мооооже би бих се замислил за 60-ката... Много е добра!, красива, доста по-спортно стои, със сигурност по-икономична, и по-универсална! Може би. И пак не се знае, де... Wink
Но, ХС90 си е точно големия, комфортен и сигурен семеен ферибот!
Много дълго стана, но дано съм бил полезен!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Messages In This Thread
RE: Масло хидравлика, ХС90, 2,4Д5, 2008 - by Spurs - 03-22-2020, 08:41 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)