03-23-2020, 12:43 PM
(03-23-2020, 11:59 AM)iago Wrote: Не, интерулера охлажда въздуха след турбото и в масовият случай охлаждащият агент е околният въздух. Съмнява ме Волво, да са направили чардж кулер (т.е. охлаждащият агент е антифриз).Преди 6-7 години, на старото ХС90 протече топлообменника. Смеси антифриз и масло. И добре че налягането на маслото е по-голямо от това на охладителната течност, та ясен е кое към кое отиваше. Разбира се при покой се връща обратно, но в по-малки количества. Всичкия антифриз се изпари! Добре че се хвана навреме, та сменихме топлообменника и всичко си дойде на мястото, но след щателно промиване на охладителната система. Има и още един проблем при ХС90, това е едно метално подковообразно съединение, което пропуска и антифриза изтича от там. Но, поради наличието на кора под двигателя, която има 4-5 пръста дунапрен, като погледнеш отдолу всичко е сухо! В момента в който свалиш кората, ми тя мокра като гъба за баня!
Дали е опасно да се кара.. божа работа. Зависи какво и е. От една страна ако водата отива в кутията, категорично не трябва да се кара защото е въпрос на време да се счупи. От друга страна ако беше нещо сериозно.. вече щеше да се е счупило. Айде поне маслото на мотора лесно може да се следи с щеката. Божа работа, не мога да дам адекватен съвет особено с оглед на ситуацията в страна
Говоря за ХС90 D5, 185 hp. Не съм сигурен дали е същото при 163 hp. но си струва да се провери!
Успех!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992