Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V70 няма мощност
#1
Здравейте колеги, 
Имам волво V70 2000 г. Бензин/Газ 2.4 куб. 174 коня. От известно време имам проблем - свети ми грешка, чийто текст е "motorsystem wart erfoderl". Да добавя, че имам и грешка с текст "emisionen wart erfoderl". Ходих на диагностика и ми казаха че втората с емисиите е заради газта и каквото и да правиха се появява веднага след палене на колата и изминаване на няколко метра. Въпросът ми не е за нея. Проблемът ми е с първата описана грешка- майсторът ми каза, че това било грешка на единия потенциометър на дросела. Обаче според него проблема не е в дросела защото той или работи или не, а можело да са свещи, дюзи, цилиндри и т.н. - общо взето целия двигател. Проблемът се изразяваше в това, че когато запаля колата и дам газ...тя не набира, а когато натисна съединителя се форсира сама. Гася колата паля отново и няма проблем. Така изкарах половин година, като ми е правело проблема 4- 5 пъти месечно. Това до вчера. Вчера ми направи същия проблем, но не се оправи след 7- 8 рестарта. Минаха 10тина минути с тези 7-8 опита за палене..... И след това се оправи. Бях на работа и се прибрах у нас. Тази сутрин като тръгнах нямах проблеми, след прибиране от работа също беше ок. Направи ми проблема при едно спиране да взема малкия от градина. От това, което съм опитвал до момента съм видял, че като подам газ и не съм на скорост, колата сама почва да си играе между 2000 и 2500 оборота. Свети и грешка "reduzierte motorleistung" което доколото разбрах е намалена мощност на двигателя. Някой имал ли е такъв проблем и може ли да ме насочи към някакво решение.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Така като го описваш си е точно клапа.
Какви грешки записва?
Ако е само потенциометри - оправимо е, ако нещо друго в клапата прави проблем - не.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Вчера ходих на диагностика и ми излиза, че проблем има с педала на газта? Поне това е грешката която се записва след като са изтрити всички и при запалването веднага се записа. Майстора каза, че по описанието е много логично да е педала. Някъде във форума гледах теми за педала на газта, та ако има колеги моля да споделят дали при тях се е оправило със смяна на педала. Аз си мисля че ако е педала ще прави проблема и в движение или се бъркам?
Цитирай
Thanks given by:
#4
Здравей те, колеги, колата е V70; 2,4T; AT, AWD; 2001. Грешките бяха за педала и дросела. При проверка на параметрите чрез диагностичният софтуер, педала показваше допустими стойности на напрежението. Измерих го и с омметър. Проверих цялата инсталация на педала и дросела, опорното напрежение беше в норми. При опит за активация на клапата възникваше грешка. При натискане на педала клапата показваше различни стойности, при едно и също положение на педала. Колата влизаше в авариен режим-2000 об/мин. Карах я в ,,ръчен" режим, докато намеря място да я изгася или изтрия грешките. Тогава диагностиката си я правех с ,,ВЮРТ" и ,,ДЕЛФИ", сега имам ,,ВИДА". Моето решение беше оригинална клапа (втора употреба), около 300 лева. Нова ,,Магнети марели" около 1200 лева. Старата клапа се оказа сменявана, табелата и надписите бяха заличени. В ,,жабката" имаше фактура от известен форумен сервиз за смяната и. Не съм я ,,обучавал" защото програмата нямаше тази възможност. Осем месеца (около 10000-12000 км.) карам и всичко е добре. Колега, намери човек, който да направи описаните проверки ( ДИАГНОСТИКА ), а не да ,,чете" и ,,трие" ,,гешки". Сега не ми се проверявя какъв е модела на клапата за твоя мотор, но за моята една Канадска фирма била разработила ремонтен комплект, с който изцяло замества оригиналният потенциометър, виновник за тези мизерии. Успех!
П.п всичко тези ,,движения" изискват време, знания, умения ,мислене и Труд. Аз правих всичко това в ,,свободното си време", обикновено тогава моят труд е скъп, но на друг не бих се доверил.
V70 2,4T AWD 
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)