07-27-2020, 03:05 PM
Здравейте колеги!
Да питам на някой случайно случвало ли му се е да изгаря бушона (май се води Y4.1), на който са закачени: Дебитомера, Вентил за регенерация на изпаренията от горивото и климатика.
Карам Волво в50 бензин, 2,4i, 170 коня, 2005 г.
На мен ми се случва за трети път, колата донякъде изгубва мощност, бучи като Газка и разхода се качва умопомрачително.
Карах я на диагностика в Bosch Плевен: като се смени бушона и се изчистят грешките колата се оправя. Климатика не работеше (работеше само от време на време) и човека който я диагностицира каза, че може да е от него (понеже предпазителя винаги изгаряше след като го пусна и карам поне 50 км). В същия сервиз проверяваха и някъде дали не дава на"късо", според тях не даваше.
Ремонтирах климатика и днес минах стотина километра, навън жега, вътре кеф. През целия път обаче усещах че нещо не е наред: мощността я имаше, климатика работеше, но борд компютъра показваше че в резервоара се случва нещо страшно. На влизане в Плевен климатика спря, Бай Вълчо ревна като тигър и лампата за чек на двигателя светна.
Ако някой е имал такъв проблем, моля да даде акъл!
Поздрави от Плевен и наздраве!
П.С. климатика всъщност е климатроник и колата е само на бензин.
Да питам на някой случайно случвало ли му се е да изгаря бушона (май се води Y4.1), на който са закачени: Дебитомера, Вентил за регенерация на изпаренията от горивото и климатика.
Карам Волво в50 бензин, 2,4i, 170 коня, 2005 г.
На мен ми се случва за трети път, колата донякъде изгубва мощност, бучи като Газка и разхода се качва умопомрачително.
Карах я на диагностика в Bosch Плевен: като се смени бушона и се изчистят грешките колата се оправя. Климатика не работеше (работеше само от време на време) и човека който я диагностицира каза, че може да е от него (понеже предпазителя винаги изгаряше след като го пусна и карам поне 50 км). В същия сервиз проверяваха и някъде дали не дава на"късо", според тях не даваше.
Ремонтирах климатика и днес минах стотина километра, навън жега, вътре кеф. През целия път обаче усещах че нещо не е наред: мощността я имаше, климатика работеше, но борд компютъра показваше че в резервоара се случва нещо страшно. На влизане в Плевен климатика спря, Бай Вълчо ревна като тигър и лампата за чек на двигателя светна.
Ако някой е имал такъв проблем, моля да даде акъл!
Поздрави от Плевен и наздраве!
П.С. климатика всъщност е климатроник и колата е само на бензин.