Здравейте, при мен се реши един проблем, който имам от близо 2 години.
Колата гори масло и много пуши, когато изкачвам наклон и достига високи обороти. Търсих проблема дълго време и започнах да отстранявам възможните причини. Стартирах със замяна на гумички на клапаните но проблема не се реши но... При проверката след ремонта на гумичките (понеже форсирах до червено) забелязах, че колата когато е на място изпушва от двигателя. Когато съм в движение дима е отзад но е било просто заради движението. Вдигнахме колата беше омаслена но не много и след около 30 мин оглед не успяхме да хванем какво се случва докато не се ядосах вече (2 години мъки J ) и не казах на човека горе в колата да държи 5000-6000 оборота за по дълго време. През това време ние с майстора изследвахме.. оказа се, че започва да хвърля масло през един отвор и го мята точно върху катализатора. От голямата температура то се изпарява и дима е жесток. А на ниски обороти не хвърля и не може човек да го хване. Та проблема общо взето беше от този отвор в блока, които е подготвен за коли с турбо. Имало е тапа, която е изхвърчала някога във времето. Решението... 2 лева тапа Сега по неволя поне обслужих главата с нови гумички, добре че го хванахме преди да отворя за нови сегменти, защото това беше другата стъпка. Та 2 години мъки заради една тапа.. но наистина трудно се хваща .. вярно че имаше омасляване но за стара кола в рамките на нормалното и понеже го изпарява бързо и хвърля само в определен момент всички майстори до момента не се усъмниха за нещо подобно. Ако има подобна тема се извинявам за повторението. Исках да споделя и ще се радвам ако съм помогнал на някого с подобен проблем. Поздрави!
Забелязах, че не съм много точен в модела. Става дума за Volvo V70 2002 година, 140 коня , CNG
Колата гори масло и много пуши, когато изкачвам наклон и достига високи обороти. Търсих проблема дълго време и започнах да отстранявам възможните причини. Стартирах със замяна на гумички на клапаните но проблема не се реши но... При проверката след ремонта на гумичките (понеже форсирах до червено) забелязах, че колата когато е на място изпушва от двигателя. Когато съм в движение дима е отзад но е било просто заради движението. Вдигнахме колата беше омаслена но не много и след около 30 мин оглед не успяхме да хванем какво се случва докато не се ядосах вече (2 години мъки J ) и не казах на човека горе в колата да държи 5000-6000 оборота за по дълго време. През това време ние с майстора изследвахме.. оказа се, че започва да хвърля масло през един отвор и го мята точно върху катализатора. От голямата температура то се изпарява и дима е жесток. А на ниски обороти не хвърля и не може човек да го хване. Та проблема общо взето беше от този отвор в блока, които е подготвен за коли с турбо. Имало е тапа, която е изхвърчала някога във времето. Решението... 2 лева тапа Сега по неволя поне обслужих главата с нови гумички, добре че го хванахме преди да отворя за нови сегменти, защото това беше другата стъпка. Та 2 години мъки заради една тапа.. но наистина трудно се хваща .. вярно че имаше омасляване но за стара кола в рамките на нормалното и понеже го изпарява бързо и хвърля само в определен момент всички майстори до момента не се усъмниха за нещо подобно. Ако има подобна тема се извинявам за повторението. Исках да споделя и ще се радвам ако съм помогнал на някого с подобен проблем. Поздрави!
Забелязах, че не съм много точен в модела. Става дума за Volvo V70 2002 година, 140 коня , CNG