09-14-2010, 09:22 AM
Колега имам чувството, че ти си мислиш за нафтовите печки на камьоните. Те горят от 285г.-300г. на час има и такива модели за леки автомобили които работят на 12v и мисля, че точно те ще ти свършат идеална работа за повече информация ти предлагам сайта на офицялния представител на webasto <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rheamp.bg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.rheamp.bg</a><!-- m --> (аз знам за две маки едната е "webasto" а другата е "eberspacher") сами по себеси печките са два вида "сухи" и "водни" и двете използват дизелово гориво за работата си.
Водните са такива които подгрияват двигателя и топлото ти духа през фабричните въздуховоди на таблото и сутрин като се сабуждаш температурата на двигателя е 90`С и палиш без никакав проблем има модели "северно" изпълнение които имат воден нагревател в резервоара(за дизел) за да подгряват нафтата да не замръзне при екстремно ниски температури, но водните печки тормозят много акумолатора-те ако акумолатора е нов не се притесняваи но ако е над две години паленето сутрин е под вапрос.
Въздушните са по-малки като размери от водние и се монтират на пода на купето(кабината) и загряват въздуха в купето.
и за двата вида ще требва да се дупчи пода на буса за тръба за входен въздух и ауспух за изгорелите газове защото има горивен процес и в двата вида печки. Колега предупреждавам те, че това е доста скъпа инвестиция.
П.П. ако бях на твое място щях да ида до некоя морга за камьони и да си купя печката на некои ката строфирал но внимаваи требва да е на 12v :gib:
Водните са такива които подгрияват двигателя и топлото ти духа през фабричните въздуховоди на таблото и сутрин като се сабуждаш температурата на двигателя е 90`С и палиш без никакав проблем има модели "северно" изпълнение които имат воден нагревател в резервоара(за дизел) за да подгряват нафтата да не замръзне при екстремно ниски температури, но водните печки тормозят много акумолатора-те ако акумолатора е нов не се притесняваи но ако е над две години паленето сутрин е под вапрос.
Въздушните са по-малки като размери от водние и се монтират на пода на купето(кабината) и загряват въздуха в купето.
и за двата вида ще требва да се дупчи пода на буса за тръба за входен въздух и ауспух за изгорелите газове защото има горивен процес и в двата вида печки. Колега предупреждавам те, че това е доста скъпа инвестиция.
П.П. ако бях на твое място щях да ида до некоя морга за камьони и да си купя печката на некои ката строфирал но внимаваи требва да е на 12v :gib: