The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
печка за кола-къде как и колко:)???

#71
Колега имам чувството, че ти си мислиш за нафтовите печки на камьоните. Те горят от 285г.-300г. на час има и такива модели за леки автомобили които работят на 12v и мисля, че точно те ще ти свършат идеална работа за повече информация ти предлагам сайта на офицялния представител на webasto <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rheamp.bg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.rheamp.bg</a><!-- m --> (аз знам за две маки едната е "webasto" а другата е "eberspacher") сами по себеси печките са два вида "сухи" и "водни" и двете използват дизелово гориво за работата си.
Водните са такива които подгрияват двигателя и топлото ти духа през фабричните въздуховоди на таблото и сутрин като се сабуждаш температурата на двигателя е 90`С и палиш без никакав проблем има модели "северно" изпълнение които имат воден нагревател в резервоара(за дизел) за да подгряват нафтата да не замръзне при екстремно ниски температури, но водните печки тормозят много акумолатора-те ако акумолатора е нов не се притесняваи но ако е над две години паленето сутрин е под вапрос.
Въздушните са по-малки като размери от водние и се монтират на пода на купето(кабината) и загряват въздуха в купето.
и за двата вида ще требва да се дупчи пода на буса за тръба за входен въздух и ауспух за изгорелите газове защото има горивен процес и в двата вида печки. Колега предупреждавам те, че това е доста скъпа инвестиция.

П.П. ако бях на твое място щях да ида до некоя морга за камьони и да си купя печката на некои ката строфирал но внимаваи требва да е на 12v :gib:
Reply

#72
Защо си мисля,че инфото е позакъсняло със цели 3 години от пускане на темата. Big Grin Big Grin Big Grin
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#73
Kangalov Wrote:Защо си мисля,че инфото е позакъсняло със цели 3 години от пускане на темата. Big Grin Big Grin Big Grin


Явно някой рови из старите брадати теми.....няма лошо архивите са живи :wink: Big Grin :twisted:
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)