Здравейте,
преди 2 дена купих V50 1.8i 2005 бензин с двигател B4184S11 (атмосферен, без турбо) на който му е била налята добавка за спиране на пушенето.
На следващия ден оправих разстоянието на свещите, но почна да пуши много яко и се оказа, че за 200 км почти беше изгорило почти всичкото масло в картера.
Измерих компресията - на два от цилиндрите беше 8 и 9, а на останалите 12.
Започнах да звъня по майстори и единия сподели, че цилиндрите били за еднократна употреба, защото като се износят и според него били с покритие тип Никасил ДИРЕКТНО върху алуминий и не подлежат на ремонт.
А от официалния сервиз на Волво ми казаха, че имало стоманени цилиндрови РИЗИ, които по принцип много слабо се износвали и може да се мине само със смяна на сегменти, но ако се наложи могат и да се шлайфат до ремонтен размер, за това се и продават ремонтни комплекти бутала и сегменти.
Моля обяснете ми в случая каква е истината - от КАКЪВ МАТЕРИАЛ са цилиндрите на този двигател, имат ли покритие и могат ли да се шлайфат?
И следващия въпрос е: препоръчайте читави сервизи в района на Плевен и околността - търся си майстор да отвори главата и да извади буталата.
преди 2 дена купих V50 1.8i 2005 бензин с двигател B4184S11 (атмосферен, без турбо) на който му е била налята добавка за спиране на пушенето.
На следващия ден оправих разстоянието на свещите, но почна да пуши много яко и се оказа, че за 200 км почти беше изгорило почти всичкото масло в картера.
Измерих компресията - на два от цилиндрите беше 8 и 9, а на останалите 12.
Започнах да звъня по майстори и единия сподели, че цилиндрите били за еднократна употреба, защото като се износят и според него били с покритие тип Никасил ДИРЕКТНО върху алуминий и не подлежат на ремонт.
А от официалния сервиз на Волво ми казаха, че имало стоманени цилиндрови РИЗИ, които по принцип много слабо се износвали и може да се мине само със смяна на сегменти, но ако се наложи могат и да се шлайфат до ремонтен размер, за това се и продават ремонтни комплекти бутала и сегменти.
Моля обяснете ми в случая каква е истината - от КАКЪВ МАТЕРИАЛ са цилиндрите на този двигател, имат ли покритие и могат ли да се шлайфат?
И следващия въпрос е: препоръчайте читави сервизи в района на Плевен и околността - търся си майстор да отвори главата и да извади буталата.