The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 163к.с 2005г. Проблем след първи старт с палене и влизане в авариен режим

#1
Здравейте ,колеги и колежки. Нов съм във форума и пиша първата си тема. Извинявам се ,ако има дискутирана тема, но не открих.
При първи старт колата си пали и работи без никакви забележки, но като поработи известно време и аз се изгася и просто няма палене до като не мине някакво време. (час, час и нещо) Стартера върти на изруд и няма симптоми на палене. През няколко опита забелязвам ,че стрелката на оборотомера се вдига малко до около 200 оборота , аааа да запали " препуква " (мъчи се да запали) и до там.... При шофиране записва грешка " Motor rich Asizstenza " и мотора влиза в нещо като в авариен режим. Да уточня, че не ми ограничавате оборотите, а просто набирането става много мъдно. 
Има ли някакъв вариант да правя тези магарии от заплескан ЕГР клапан или проблема е някъде другаде. 
Според мен това е често явление при D5-ците ,тъй като съм слушал и други хора да се оплакват от същия проблем. Ще съм благодарен на всеки ,който подскаже каква може да му е болката.   Confused
Reply

#2
Голяма взаимопомощ в тоя форум , защо ли си губих времето да си правя регистрация ...........
Reply

#3
Понеже колата в момента не се кара и я препалвам от време на време- вчера е палих да поработи. Около час и 10 минути работи, изгасих я и пак запалих и така 2 пъти и не даде никакви индикации на проблема ,който съм описал. Ако някой е имал подобен проблем ,но конкретно с този модел и този мотор нека да каже. Не се крийте, не хапя. Big Grin
Reply

#4
На мен ми прилича на горивен проблем, по това което описваш. Разбира се, само гадая, без да се знае какви са записаните грешки. Най-простото нещо е запушен гор.филтър (скоро ми се случва), ако не е това, значи нещо по ГНП. От ЕГР няма вариант да не запали.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#5
До скоро си мисслех ,че проблема се касае около ЕГР , но доста хора ми казаха, че няма как от него да ми прави такива бъзици. Ще пробвам с горивен филтър, понеже имам известни съмнения, че мястото където и сипвам не е хубава нафтата. Преди това си мислех, че проблема го прави от потапящата помпа в резервоара, понеже като стигне стрелката второ деление преди червения сектор, там и свършва нафтата. Реших, че може да има нещо и там. Действителност имаше нещо преправяно телове навръзвани ,побългаряваници... Смених я тая помпа с чисто нова афтър маркет и проблема не се реши. Преди да си тръгна от сервиза я закачихме с VIDA и показа 3 грешки: 2 в CEM ,понеже и махнах оригиналната hu650 и си сложих друга медия и си търси нейното, а третата грешка беше в ЕГР и човека ми каза ако продължи да ти забива и прави номера от него е. Явно грешна преценка на уж добър майстор в гр. Панагюрище (повечето ще се сетят, къде съм си оставял колата за сервизиране)
Та така... ще се пробва с горивния на първо време, ако няма оправия и тогава, ще взема час при Ники Добрев и само на него бих се доверил на 100% !
Reply

#6
Ще помоля темата да бъде изтрита!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)