Posts: 6
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2007
Reputation:
0
Метълче колата си остава в Испания за сега
Цената на бензиновата е 8000 евро,на дизела 9000(9500 с прехвърлянето).
Мерси на отзовалите се,утре или в вторник ще се направи преглед на дизела и ако е читав,ще го купуваме
Лека вечер
Posts: 6
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2007
Reputation:
0
Метълче колата си остава в Испания за сега
Цената на бензиновата е 8000 евро,на дизела 9000(9500 с прехвърлянето).
Мерси на отзовалите се,утре или в вторник ще се направи преглед на дизела и ако е читав,ще го купуваме
Лека вечер
Posts: 541
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Ама вече прекалявате, описвате го дизела като-най-най а бензиновия двигател,е бавен ,скъп и тн,ами не сте прави.
Хайде за Испания става дизелов двигател,ама за България-кажете си го,че сте се минали.
Газта е на половина на нафтата,метана е 4 пъти по-евтин...
всичко се върти около цената.
Да не споменаваме кое е по-екологично чисто.
За динамиката несъм много сигурен ,че дизела е по добър,може би защото е по-шумен и да си мислите,че върви повече?
Това не е лоша идея,днес и аз взимам бормашината и колата ми ще е по бърза. :wink: Уницата да не се сърди :weedman:
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Posts: 541
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Ама вече прекалявате, описвате го дизела като-най-най а бензиновия двигател,е бавен ,скъп и тн,ами не сте прави.
Хайде за Испания става дизелов двигател,ама за България-кажете си го,че сте се минали.
Газта е на половина на нафтата,метана е 4 пъти по-евтин...
всичко се върти около цената.
Да не споменаваме кое е по-екологично чисто.
За динамиката несъм много сигурен ,че дизела е по добър,може би защото е по-шумен и да си мислите,че върви повече?
Това не е лоша идея,днес и аз взимам бормашината и колата ми ще е по бърза. :wink: Уницата да не се сърди :weedman:
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Цецо както и да го гледаш дизела е с турбина и диманиката е по-добра, не споря че на газ или на метан е по-евтино, но ако търсиш динамика дизела е по-дория вариант, като сложат турбо на бензина и аз ще си взема бенз, но до тогава този дизел е за предпочитане.
Аз не се сърдя, но съм тествал двигател 170Коня бензин(2.5 20в) и мога да кажа със сигурност че динамиката е на моя страна.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Цецо както и да го гледаш дизела е с турбина и диманиката е по-добра, не споря че на газ или на метан е по-евтино, но ако търсиш динамика дизела е по-дория вариант, като сложат турбо на бензина и аз ще си взема бенз, но до тогава този дизел е за предпочитане.
Аз не се сърдя, но съм тествал двигател 170Коня бензин(2.5 20в) и мога да кажа със сигурност че динамиката е на моя страна.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 541
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Преди да си купя сегашното ВОЛВО гледах доста Волва,включително и дизел 140 коня.Сравнен с 140 коня бензин ...не бих казал, че има някаква разлика.
Но това вече с 170 коня да е по-бавно от твоето...
Ти погледна ли добре,да не са се отвързали 30-40 коня и да пасат наблизко : :diabloanifire:
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Posts: 541
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Преди да си купя сегашното ВОЛВО гледах доста Волва,включително и дизел 140 коня.Сравнен с 140 коня бензин ...не бих казал, че има някаква разлика.
Но това вече с 170 коня да е по-бавно от твоето...
Ти погледна ли добре,да не са се отвързали 30-40 коня и да пасат наблизко : :diabloanifire:
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Quote:Преди да си купя сегашното ВОЛВО гледах доста Волва,включително и дизел 140 коня.Сравнен с 140 коня бензин ...не бих казал, че има някаква разлика.
На последната сбирка направихме тест: S40 2.0 D - 4 цилиндъра, 16 клапана - 136 коня, срещу S70 2.4 бензин - 5цилиндров, 20 клапана, 140 коня. Впрегнахме ги на правата пред НИМ. В края на отсечката S40 беше с 2 дължини пред бензина :lol: Хайде сега направете по-точна преценка какво ще си купувате 8)
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Quote:Преди да си купя сегашното ВОЛВО гледах доста Волва,включително и дизел 140 коня.Сравнен с 140 коня бензин ...не бих казал, че има някаква разлика.
На последната сбирка направихме тест: S40 2.0 D - 4 цилиндъра, 16 клапана - 136 коня, срещу S70 2.4 бензин - 5цилиндров, 20 клапана, 140 коня. Впрегнахме ги на правата пред НИМ. В края на отсечката S40 беше с 2 дължини пред бензина :lol: Хайде сега направете по-точна преценка какво ще си купувате 8)
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
|