Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
watcher Wrote:Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?
Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.
А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?
Подгревните свещи са ти позаминали някой
И аз имам същия проблем.
При пълен резервоар , фиртъра е нов, и проверих подгревните свещи, като се разкачват от захранващите кабели, и с мултицета проверих 4 бр. от общо 6 бр., понеже само толкова са достапни, 2 бр. не ми работеха.
Палех от 4-5-6 път. Все едно няма гориво е симптоматиката.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
watcher Wrote:Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?
Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.
А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?
Подгревните свещи са ти позаминали някой
И аз имам същия проблем.
При пълен резервоар , фиртъра е нов, и проверих подгревните свещи, като се разкачват от захранващите кабели, и с мултицета проверих 4 бр. от общо 6 бр., понеже само толкова са достапни, 2 бр. не ми работеха.
Палех от 4-5-6 път. Все едно няма гориво е симптоматиката.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
10x everybody!
Кабелите проверих - ОК са си. А свещите - хм, не съм ги сменял досега (карам я вече 2 години, 30k km)... Ще проверя какви пари са, че до офиса има едно магазинче за BOSCH. 8) Когато се сменяват свещите, всичките ли се подменят?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
10x everybody!
Кабелите проверих - ОК са си. А свещите - хм, не съм ги сменял досега (карам я вече 2 години, 30k km)... Ще проверя какви пари са, че до офиса има едно магазинче за BOSCH. 8) Когато се сменяват свещите, всичките ли се подменят?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
не, само изгорелите, те другите си греят, няма смисъл.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
не, само изгорелите, те другите си греят, няма смисъл.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
По-добре всичките, а тези дето работят - да останат за зор-заман резерва, иначе много скоро пък те ще млъкнат и ... следва зимна сутрешна кофтация...
Мисля, че ако 30 000 ги караш ти, а са карани поне още толкова преди това - /над 50-60 х. км. са си избили очакванията по книга, а и парите!/
По добре е да отидеш в Бош & Кери :wink: с голямата кошница и да се набуташ за всичките /и си отбелязваш да ги погледнеш след ок. 50 х. км., освен ако те не те потърсят по-рано/ :twisted:
Свещите и дюзите са ти основната грижа за да нямаш базови-тъпи проблеми!
Ето за Нова Година си купуваш комплект свещи - нормално.
Но ти най-добре си знаеш!
Айде успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
По-добре всичките, а тези дето работят - да останат за зор-заман резерва, иначе много скоро пък те ще млъкнат и ... следва зимна сутрешна кофтация...
Мисля, че ако 30 000 ги караш ти, а са карани поне още толкова преди това - /над 50-60 х. км. са си избили очакванията по книга, а и парите!/
По добре е да отидеш в Бош & Кери :wink: с голямата кошница и да се набуташ за всичките /и си отбелязваш да ги погледнеш след ок. 50 х. км., освен ако те не те потърсят по-рано/ :twisted:
Свещите и дюзите са ти основната грижа за да нямаш базови-тъпи проблеми!
Ето за Нова Година си купуваш комплект свещи - нормално.
Но ти най-добре си знаеш!
Айде успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Добре-е-ееее... Напазарихме свещите и тръгнах да си ги сменям сам. Но след първата (от дясно) спрях поради липса на походящи инструменти. (На следващата сутрин запалих от втория път - прогрес!). Обаче:
:?: Някой има ли представа по какъв начин се свалят последните две подгряващи свещи на 440 1.9TD? (от ляво, зад горивната помпа)
...`щото през моите очи изглежда, че трябва да се демонтира двигателя (или поне горивната помпа), което е абсурдно. А във VADIS-а нищо не пише по въпроса.
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Добре-е-ееее... Напазарихме свещите и тръгнах да си ги сменям сам. Но след първата (от дясно) спрях поради липса на походящи инструменти. (На следващата сутрин запалих от втория път - прогрес!). Обаче:
:?: Някой има ли представа по какъв начин се свалят последните две подгряващи свещи на 440 1.9TD? (от ляво, зад горивната помпа)
...`щото през моите очи изглежда, че трябва да се демонтира двигателя (или поне горивната помпа), което е абсурдно. А във VADIS-а нищо не пише по въпроса.
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
|