Posts: 58
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Здравейте колеги току що се върнах от един оглед на Волво 850 с 2.0 мотор 125 коня, но ме изненада факта че продавача ми развинти неква теория че било произведено в Турция ............... и аз останах като треснат!!!!!!!!!!!!!После вика този бензинов двигател е мнгого добър като конструкция защото е проектиран от Рено!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
На мене ми се подкосиха краката и тотално му казах че колата няма да я взема при тези условия, поисках да си запиша ВИН-а за да я провериме тука ама той не ми разреши.
Въпрос: найстина ли 8-та серия има автомобили който се правят в Турция аз си мислех че са изцяло в Швеция?
Вярно ли е че този двигател е производство на Рено защото ако е така повече за Волво няма да си помисля дори и в сънищата?
Модела е 97 година 850;
Мислех за Коледа да си направя некъв подарък (Шведски), но ако се окажат така нещата ще избера задължително Вектра Б, не че Рено са лоши коли но да слагат двигатели на Волво????????
Ако може някой да ми отговори по горните въпроси ще съм му благодарен! :x
Posts: 58
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Здравейте колеги току що се върнах от един оглед на Волво 850 с 2.0 мотор 125 коня, но ме изненада факта че продавача ми развинти неква теория че било произведено в Турция ............... и аз останах като треснат!!!!!!!!!!!!!После вика този бензинов двигател е мнгого добър като конструкция защото е проектиран от Рено!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
На мене ми се подкосиха краката и тотално му казах че колата няма да я взема при тези условия, поисках да си запиша ВИН-а за да я провериме тука ама той не ми разреши.
Въпрос: найстина ли 8-та серия има автомобили който се правят в Турция аз си мислех че са изцяло в Швеция?
Вярно ли е че този двигател е производство на Рено защото ако е така повече за Волво няма да си помисля дори и в сънищата?
Модела е 97 година 850;
Мислех за Коледа да си направя некъв подарък (Шведски), но ако се окажат така нещата ще избера задължително Вектра Б, не че Рено са лоши коли но да слагат двигатели на Волво????????
Ако може някой да ми отговори по горните въпроси ще съм му благодарен! :x
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
На Рено са двигателите за 4.. и ВиС40, няма 850-ка произведена в Турция, а също и с френски двигател няма такава, явно продавача толкова е разбирал сигурно не е знаел и какво е ВИН и затова не ти е разрешил да го запишеш :roll: . Колко пари му искат на това ВОЛВО :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
На Рено са двигателите за 4.. и ВиС40, няма 850-ка произведена в Турция, а също и с френски двигател няма такава, явно продавача толкова е разбирал сигурно не е знаел и какво е ВИН и затова не ти е разрешил да го запишеш :roll: . Колко пари му искат на това ВОЛВО :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
само леко да доуточня, на 4хх са на рено и бензините и дизелите, а на С/В40 само дизелите, нали :roll:
Споко колега както каза Ицо, в 8хх всичко е шведско. взимай и дерзай, но виж дали можеш да вземеш малко по яка като коне кола примерно 2.0 20В или 2.5 10В и двете са по 140 коня
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
само леко да доуточня, на 4хх са на рено и бензините и дизелите, а на С/В40 само дизелите, нали :roll:
Споко колега както каза Ицо, в 8хх всичко е шведско. взимай и дерзай, но виж дали можеш да вземеш малко по яка като коне кола примерно 2.0 20В или 2.5 10В и двете са по 140 коня
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 58
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Ами тоя ненормалник и иска 11000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! в лева което ми се струва адски много аз и затова отидох само за оглед, като гледам цените реално за този мотор са между 4 и 9 бона, за добра машина естествено към 9.Е има ги и за по 10000 евро!
Всеки ме съветва за по-големия мотор прави сте, обаче искам да го газифицирам и да ми гори малко, иначе със 140 коня ще е значително по-добре.
Проверих в един магазин за ремък и с некви ролки ми искат към 150-260 лв като по-високата цена е за по-качествен ремък, колко е качествен щом е от Бг ми е ясно!
Кажете как плащате вие за тези консумативи, че тия цени нещо от 250 лв не ме кефят, аз с тях ще поддържам А6 или Е клас.
Но както и да е който може да пише ще съм Благодарен
Posts: 58
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Ами тоя ненормалник и иска 11000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! в лева което ми се струва адски много аз и затова отидох само за оглед, като гледам цените реално за този мотор са между 4 и 9 бона, за добра машина естествено към 9.Е има ги и за по 10000 евро!
Всеки ме съветва за по-големия мотор прави сте, обаче искам да го газифицирам и да ми гори малко, иначе със 140 коня ще е значително по-добре.
Проверих в един магазин за ремък и с некви ролки ми искат към 150-260 лв като по-високата цена е за по-качествен ремък, колко е качествен щом е от Бг ми е ясно!
Кажете как плащате вие за тези консумативи, че тия цени нещо от 250 лв не ме кефят, аз с тях ще поддържам А6 или Е клас.
Но както и да е който може да пише ще съм Благодарен
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Амиии, нормални са цените, защото по принцип 850(вече съм го писал няколко пъти) се води в така наречения бизнес клас, и именно посочените от теб коли са точно в тази категория: Е-класа, А6, 5-та серия, като говорим за същите години.
А цените не са чак толкова непосилни, веднъж като я стегнеш и не помниш кога си влизал в сервиза, но цената е направо смешна, за 10000 лв. ще вземеш С/В70 при това в много добро състояние, абе малко се е поизхвърлил тоя продавач, даже не е малко ами направо те е хвърлил на черешата.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Амиии, нормални са цените, защото по принцип 850(вече съм го писал няколко пъти) се води в така наречения бизнес клас, и именно посочените от теб коли са точно в тази категория: Е-класа, А6, 5-та серия, като говорим за същите години.
А цените не са чак толкова непосилни, веднъж като я стегнеш и не помниш кога си влизал в сервиза, но цената е направо смешна, за 10000 лв. ще вземеш С/В70 при това в много добро състояние, абе малко се е поизхвърлил тоя продавач, даже не е малко ами направо те е хвърлил на черешата.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|