Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
watcher Wrote:Efri 740 Wrote:Нетрябва да има нагар по тях. Ако е много трябва да се види проблема. Интересно... при смяната на моите имах само една изгоряла, но всичките бяха с нагар (плътен и дебел слой сажди?). Къде може да се търси "проблем"? Гориво, дюзи?... или позаминали сигменти маслени, центровка и др. неща.
Ако всичко ти е наред, новите няма да са така след време.
Просто времето ще покаже от къде ще изкочи нещото :wink:
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
watcher Wrote:Efri 740 Wrote:Нетрябва да има нагар по тях. Ако е много трябва да се види проблема. Интересно... при смяната на моите имах само една изгоряла, но всичките бяха с нагар (плътен и дебел слой сажди?). Къде може да се търси "проблем"? Гориво, дюзи?... или позаминали сигменти маслени, центровка и др. неща.
Ако всичко ти е наред, новите няма да са така след време.
Просто времето ще покаже от къде ще изкочи нещото :wink:
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Efri 740 Wrote:или позаминали сигменти маслени, центровка и др. неща.
Ако всичко ти е наред, новите няма да са така след време.
Просто времето ще покаже от къде ще изкочи нещото :wink:
Е-е-еее, `що ме плашиш сега?! :roll: В интерес на истината, не съм я карал за "центровка" на двигателя, защото реших да следвам принципа "щом нещо работи добре, не го бутай!" (дизел, ама много върви!). А посещенията ми по сервизи ме убедиха, че по-добре да се ходи с конкретен проблем... Че иначе, жална ти майка - едно правиш, пет се развалят!...
След колко време/километри да проверя първата свещ, например?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Efri 740 Wrote:или позаминали сигменти маслени, центровка и др. неща.
Ако всичко ти е наред, новите няма да са така след време.
Просто времето ще покаже от къде ще изкочи нещото :wink:
Е-е-еее, `що ме плашиш сега?! :roll: В интерес на истината, не съм я карал за "центровка" на двигателя, защото реших да следвам принципа "щом нещо работи добре, не го бутай!" (дизел, ама много върви!). А посещенията ми по сервизи ме убедиха, че по-добре да се ходи с конкретен проблем... Че иначе, жална ти майка - едно правиш, пет се развалят!...
След колко време/километри да проверя първата свещ, например?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 149
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Mihov Wrote:Todorovus Wrote:хамлет Wrote:...голема мъка падна че се отчупи и един трипътник за излишната нафта ... hock:
При един от мойте ремонти и аз счупих трипътника , докато намеря оригинален го заместих с един който купих от магазин за аквариуми и рибки - струва 0,50 ст.
Не знам дали е нафтоустойчив , ама вече 3 месеца карам с него и няма проблем.
Лошото е че е с по къси тръбички и трябва така да го вкараш , че да си сигурен че няма да излезе.
Вързах маркучетата с кабелбиндери за да няма напрежение в тази част .
За всеки случай си купих два
Трипътник намерих в зомагазина не един а два за 0,50 лева, но ако сега ми обясниш как си го сложил ще стане супер. Трипътника има една бърза връзка и после едно като коляно и това ли махаш за да го поставиш или има некав друг пиниз.
Моля дай едно рамо, че майоригинален скоро нема да намера - нема ударени такива коли бе поне при мене, ако некои намери направо да ми пише и да ми го праща с наложен платеж само да не е на цената от Мото Пфое.
Ако разбереш откъде можем да си вземем "по-оригинален" сподели !
Posts: 149
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Mihov Wrote:Todorovus Wrote:хамлет Wrote:...голема мъка падна че се отчупи и един трипътник за излишната нафта ... hock:
При един от мойте ремонти и аз счупих трипътника , докато намеря оригинален го заместих с един който купих от магазин за аквариуми и рибки - струва 0,50 ст.
Не знам дали е нафтоустойчив , ама вече 3 месеца карам с него и няма проблем.
Лошото е че е с по къси тръбички и трябва така да го вкараш , че да си сигурен че няма да излезе.
Вързах маркучетата с кабелбиндери за да няма напрежение в тази част .
За всеки случай си купих два
Трипътник намерих в зомагазина не един а два за 0,50 лева, но ако сега ми обясниш как си го сложил ще стане супер. Трипътника има една бърза връзка и после едно като коляно и това ли махаш за да го поставиш или има некав друг пиниз.
Моля дай едно рамо, че майоригинален скоро нема да намера - нема ударени такива коли бе поне при мене, ако некои намери направо да ми пише и да ми го праща с наложен платеж само да не е на цената от Мото Пфое.
Ако разбереш откъде можем да си вземем "по-оригинален" сподели !
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Искам да попитам...сега четейки всичко което сте писали,взех и си погледнах големият талон за да видя номера на двигателя си и той е C006217 което няма нищо общо с това което се пише тук като номера на двигателите...иначе моята колица е V40 1.9td 95к.с. май или и аз не знам също аз смятам,че имам проблем с свещите защото първото палене на колата е трудно,днес ги свалих и пише че са CHAMPION 172,което изобщо не знам те ли са или трябва да са 179...помагайте за да знам какво и как да си купя утре,че и вече тези по магазините за авто части са много НЕграмотни.
Posts: 441
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Колеги имам едно питане относно подгревни свещи.Днес ходих да гледам какви трябвад а бъдат.От прочетеното тук за моя двигател са CH 172.В това няма спор.Намерих два аналога на LUCAS.Tъй като такива ще взимам.Едните са LP044 а другите са LP068.Tези вторите най-ни вдъхнаха доверие,защото излезнаха и в BERU и в NGK по каталози.Някой слага ли е такива и да сподели струват ли?
Казаха ми положителни мнения за тях.Ако ме изкарат 2 3 години си струват парите.На 10лв бройката като това е доставна цена за търговия на едро.Взимам ги от мой роднина,който се занимава с авточасти.Иначе струват към 22 23лв.
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
Posts: 455
Threads: 50
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Аз слагам някви за 8 лв бройката и си карат доволно. Квито и да земеш винаги са менте от Турция което е по добре от китай. Около 3 зими карат съм забелязал.
Posts: 441
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Ами вече ги сложих LP068 Lucas.Ще ги видим.И 4-те ми бяха изгорели.Така май съм бил и миналата зима.На -16 го усетих,но викам хайде ще го видим за другата зима.ДОбре че имам гараж. .Старите бяха Champion 172.Но едвам се чете.Почти всичко е замазано с времето
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
|