Posts: 582
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
колеги останах внезапно без акумулатор. не знам какъв да си взема. затова кажете за С40 2.0 какъв трябва да е акумулатора. доколкото знам е 62 милиамперчаса но може ли да сложа по-висок например 65 или 68 /тези стойности ги видяхх в сайта на МОНВАТ/. освен това според Вас тези акумулатори добри ли са?
и още едно питане като сменя акумулатора има ли нужда от някакво рестартиране на компа или друга врътка
благодарско
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Posts: 582
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
колеги останах внезапно без акумулатор. не знам какъв да си взема. затова кажете за С40 2.0 какъв трябва да е акумулатора. доколкото знам е 62 милиамперчаса но може ли да сложа по-висок например 65 или 68 /тези стойности ги видяхх в сайта на МОНВАТ/. освен това според Вас тези акумулатори добри ли са?
и още едно питане като сменя акумулатора има ли нужда от някакво рестартиране на компа или друга врътка
благодарско
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Posts: 582
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
а ето и един интересен форум според мен по темата
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4193">http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4193</a><!-- m -->
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Posts: 582
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
а ето и един интересен форум според мен по темата
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4193">http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4193</a><!-- m -->
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Posts: 613
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Privet, syjeliavam za latinicata, no imam malyk problem
Moia akumulator beshe Varta 74Ah, kato zdade bagaja si kupih Bosh silver 3 (nai evtinata versia na Bosh) 70Ah ot Metro za 120lv s 2 g garanciq. V golemia stud niamah nikakvi problemi. Kolata e 2.0, V40.
Edinstvenata vrytka e che triabva da si nastroish chasovnika otnovo, kakto i nastroikite na radioto, drugo po kolata ne se sluchva
Posts: 613
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Privet, syjeliavam za latinicata, no imam malyk problem
Moia akumulator beshe Varta 74Ah, kato zdade bagaja si kupih Bosh silver 3 (nai evtinata versia na Bosh) 70Ah ot Metro za 120lv s 2 g garanciq. V golemia stud niamah nikakvi problemi. Kolata e 2.0, V40.
Edinstvenata vrytka e che triabva da si nastroish chasovnika otnovo, kakto i nastroikite na radioto, drugo po kolata ne se sluchva
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Оги в аутодатата дават 62Ач за твоята кола, което е нормално, даже много ми се струва, по принцип бензините не искат много яки акумулатори, но като взимаш такъв, гледай да е с по-голям стартов ток, да кажем 4-500А, аз съм със 70Ач акумулатор на Exide от някаква серия бързо зареждаща до колкото разбрах, не съм сигурен какво точно представлява но пише нещо +50%, но не съм се зачитал да видя за какво иде реч, мога да ти препоръчам и Искра, на старото бях с такъв акумулатор и мога да каже че и зимата и лятото палеше с половин оборот.
Успех в избора.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Оги в аутодатата дават 62Ач за твоята кола, което е нормално, даже много ми се струва, по принцип бензините не искат много яки акумулатори, но като взимаш такъв, гледай да е с по-голям стартов ток, да кажем 4-500А, аз съм със 70Ач акумулатор на Exide от някаква серия бързо зареждаща до колкото разбрах, не съм сигурен какво точно представлява но пише нещо +50%, но не съм се зачитал да видя за какво иде реч, мога да ти препоръчам и Искра, на старото бях с такъв акумулатор и мога да каже че и зимата и лятото палеше с половин оборот.
Успех в избора.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 168
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Ако не си я закъсал финансово, не спестявай от батеията. Един марков акумулатор може да е 2 пъти по-скъп от българските, но ще го ползваш 3 пъти по-дълго и ще спестиш известни ядове междувременно...
Лично мнение
V40 2.0 \ B4204S '96
Posts: 168
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Ако не си я закъсал финансово, не спестявай от батеията. Един марков акумулатор може да е 2 пъти по-скъп от българските, но ще го ползваш 3 пъти по-дълго и ще спестиш известни ядове междувременно...
Лично мнение
V40 2.0 \ B4204S '96
|