The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Монтиране на спортен филтър

#71
Логичното обяснение на звуковата промяна е че просто махаш една преграда и по този начин чуваш направо гърлото (дето се вика) на двигателя. Както едно време на баща ми голф единичката като махахме филтъра и при рязко подаване на газ се чуваше един дълбок грохотен звук.
Reply

#72
Звука става по-басов и много агресивен.Аз в момента карам с извадена тръба (тази , която идва от бронята) и съответно взима повече въздух.Вярно, че е по-топъл но исках да чуя звука и той наистина радва. Аз точно за това попитах колко е диаметъра на изходящата тръба, защото съм се засилил за един конус :roll:
Reply

#73
Точно така. Когато имаш по-голям отвор за въздуха, придружен и от "спортен" филтър, звукът на ДВГ при неустановените режими (подаване на газ) става по-басов. Но внимавайте, защото принципно целият смукателен тракт на колите е изчисляван, с диаметри и дължини на дифузори и ако се променят както не трябва, зе има обратем ефект (откъм работа на мотора). Аз бях махнал и двата дифизора (този на калника и този в самата филтърна кутия) и ДВГ стана по-муден отколкото беше със стария запушен хартиен филтърSmile. В крайна сметка сърнах този в кутията и нещата се оправиха.
Reply

#74
здравеите ще си слагам спортен филтер и искам да попитам с какво да го слойа: с аломиниеви траби лие по хубаво или да си го оставя с гуменото гофре Smile ако може кажете с кое е наи хубаво Smile
Reply

#75
Колега Sparky мн ме забавляваш Big Grin Този пост и един друг за турбо, направо ме разбиха да се смея.
Сега ако бях някой заядливец каквито има много по форумите, щях да те заям ама пусто като
ми достави толкова смях няма как :lol:
Както и да е...
Относно тръбите както казваш най-хубаво е да са алуминиеви, но няма да е фатално и да не са.
Не очаквай голям резултат от филтъра. Айде пък ако сложиш пусни някоя снимка.
Reply

#76
аз ще слагам сас сигорност а за турбото се отказах щото няма смисал на искам да питам как е по добре с аломиниеви траби или с гуменото гофре да си го оставя Smile
Reply

#77
Махни стария барабар с кутията и излашкай новия и работата ще заспи Big Grin


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)