The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ХИЛЯДИ ПРОБЛЕМИ...

#1
Здравейте колеги,
преди две години купих на баща ми Волво 850 2.0 1995г., скапа се мойта кола и подкарах Волвото днес и кво да видя-на таблото левия мигач ту свети ту не, уреда за температурата почти не работи - на моменти се мръдва стрелката плавно нагоре и после пак се връща надолу, течнокристалния дисплей с чсовника и температурата не свети при включени фарове... де да беше само тва - колата е вкарана с газова уредба от Италия - много трудно запалва на бензин и на газ, акумулатора е нов, върти като луд, колата припалва и веднага угасва, или запалва добре а като се включи климатика губи обороти и угасва /това при студен двигател/, оборотите при топъл двигател играят като луди на бензин и на газ - започва да се форсира сама както я карам, после сами си спадат - направо луд станах.... има и други проблеми ама и на тези да получа някакви отговори ще е достатъчно на първо време, между другото баща ми се беше оплаквал че му прави от време на време страхотни детонации, чак му се е запалвало кичето на капака... очквам съвети, и евентуално на какво се дължат тея проблеми...

Предварително благодаря!!!
Reply

#2
Здравейте колеги,
преди две години купих на баща ми Волво 850 2.0 1995г., скапа се мойта кола и подкарах Волвото днес и кво да видя-на таблото левия мигач ту свети ту не, уреда за температурата почти не работи - на моменти се мръдва стрелката плавно нагоре и после пак се връща надолу, течнокристалния дисплей с чсовника и температурата не свети при включени фарове... де да беше само тва - колата е вкарана с газова уредба от Италия - много трудно запалва на бензин и на газ, акумулатора е нов, върти като луд, колата припалва и веднага угасва, или запалва добре а като се включи климатика губи обороти и угасва /това при студен двигател/, оборотите при топъл двигател играят като луди на бензин и на газ - започва да се форсира сама както я карам, после сами си спадат - направо луд станах.... има и други проблеми ама и на тези да получа някакви отговори ще е достатъчно на първо време, между другото баща ми се беше оплаквал че му прави от време на време страхотни детонации, чак му се е запалвало кичето на капака... очквам съвети, и евентуално на какво се дължат тея проблеми...

Предварително благодаря!!!
Reply

#3
FALKONETTI Wrote:Здравейте колеги,
преди две години купих на баща ми Волво 850 2.0 1995г., скапа се мойта кола и подкарах Волвото днес и кво да видя-на таблото левия мигач ту свети ту не, уреда за температурата почти не работи - на моменти се мръдва стрелката плавно нагоре и после пак се връща надолу, течнокристалния дисплей с чсовника и температурата не свети при включени фарове... де да беше само тва - колата е вкарана с газова уредба от Италия - много трудно запалва на бензин и на газ, акумулатора е нов, върти като луд, колата припалва и веднага угасва, или запалва добре а като се включи климатика губи обороти и угасва /това при студен двигател/, оборотите при топъл двигател играят като луди на бензин и на газ - започва да се форсира сама както я карам, после сами си спадат - направо луд станах.... има и други проблеми ама и на тези да получа някакви отговори ще е достатъчно на първо време, между другото баща ми се беше оплаквал че му прави от време на време страхотни детонации, чак му се е запалвало кичето на капака... очквам съвети, и евентуално на какво се дължат тея проблеми...

Предварително благодаря!!!
Леле...Smile Аз не съм технически кой знае колко компетентен, обаче мога да ти бъда полезен под друга форма - тактически Smile
Та започни с отстраняването на най-неотложния проблем и така едно по едно, щото както си ги сервирал накуп ще стане една... Smile
В противен случай ти идва да се гръмнеш Smile
И бъди сигурен за всяко нещо си има причина, така че намирай майстор да ти ги открива, след евентуалните съвети,които ще последват надолу Smile
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Reply

#4
FALKONETTI Wrote:Здравейте колеги,
преди две години купих на баща ми Волво 850 2.0 1995г., скапа се мойта кола и подкарах Волвото днес и кво да видя-на таблото левия мигач ту свети ту не, уреда за температурата почти не работи - на моменти се мръдва стрелката плавно нагоре и после пак се връща надолу, течнокристалния дисплей с чсовника и температурата не свети при включени фарове... де да беше само тва - колата е вкарана с газова уредба от Италия - много трудно запалва на бензин и на газ, акумулатора е нов, върти като луд, колата припалва и веднага угасва, или запалва добре а като се включи климатика губи обороти и угасва /това при студен двигател/, оборотите при топъл двигател играят като луди на бензин и на газ - започва да се форсира сама както я карам, после сами си спадат - направо луд станах.... има и други проблеми ама и на тези да получа някакви отговори ще е достатъчно на първо време, между другото баща ми се беше оплаквал че му прави от време на време страхотни детонации, чак му се е запалвало кичето на капака... очквам съвети, и евентуално на какво се дължат тея проблеми...

Предварително благодаря!!!
Леле...Smile Аз не съм технически кой знае колко компетентен, обаче мога да ти бъда полезен под друга форма - тактически Smile
Та започни с отстраняването на най-неотложния проблем и така едно по едно, щото както си ги сервирал накуп ще стане една... Smile
В противен случай ти идва да се гръмнеш Smile
И бъди сигурен за всяко нещо си има причина, така че намирай майстор да ти ги открива, след евентуалните съвети,които ще последват надолу Smile
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Reply

#5
колата е обходила всички майстори на газови уредби в региона /от Габрово съм/... и всички са казвали че всичко е ОК, :twisted: ако може да се каже подобно нещо въобще..когато я купих тези неща ги нямаше като проблем...и май ще се оправям по "ФОРУМСКИ" както правех с БМВ-то си - 100 пъти по-лесно и по добре се получават нещата, винаги има некой патил преди мен и отстранявал проблема.. :lol:
Reply

#6
колата е обходила всички майстори на газови уредби в региона /от Габрово съм/... и всички са казвали че всичко е ОК, :twisted: ако може да се каже подобно нещо въобще..когато я купих тези неща ги нямаше като проблем...и май ще се оправям по "ФОРУМСКИ" както правех с БМВ-то си - 100 пъти по-лесно и по добре се получават нещата, винаги има некой патил преди мен и отстранявал проблема.. :lol:
Reply

#7
Смени свещи, дистрибуторна капачка, палец и кабели за да спрат детонациите. Дебитомера е заминал и за това не държи обороти, изкарай го виж му номера и започяай да си търсиш най-добре в И-бей. Осветлението на таблото - имаш изгорели крушки в таблото. Ха дано да съм ти помогнал :wink:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#8
Смени свещи, дистрибуторна капачка, палец и кабели за да спрат детонациите. Дебитомера е заминал и за това не държи обороти, изкарай го виж му номера и започяай да си търсиш най-добре в И-бей. Осветлението на таблото - имаш изгорели крушки в таблото. Ха дано да съм ти помогнал :wink:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
като начало виж почисти делкото смени свещите и си провери кабелите
Reply

#10
като начало виж почисти делкото смени свещите и си провери кабелите
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)