Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Здрасти колеги! Имам проблем с климатроника.Вентилатора ми работи само на четвърта степен.Четох из форума,за подобен проблем.Значи миоте степени се регулират от плъзгач.Четох че до вентилатора трябвало да има една къщичка.На моето 850/93г. няма такава ЗГРАДА :lol: Ако някой се е зблъскал вече с такъв проблем,да помага. Благодаря предварително! Аз съм от Варна,ако имате идея за 850 на части,от където мога да взема нещо можеби липсващо или повредено на моето парно,ще черпя!
Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Здрасти колеги! Имам проблем с климатроника.Вентилатора ми работи само на четвърта степен.Четох из форума,за подобен проблем.Значи миоте степени се регулират от плъзгач.Четох че до вентилатора трябвало да има една къщичка.На моето 850/93г. няма такава ЗГРАДА :lol: Ако някой се е зблъскал вече с такъв проблем,да помага. Благодаря предварително! Аз съм от Варна,ако имате идея за 850 на части,от където мога да взема нещо можеби липсващо или повредено на моето парно,ще черпя!
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Мевдо беше оправил на един колега плъзгача може и твоя да е същия. Като го дадеш на авто не духа ли :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Мевдо беше оправил на един колега плъзгача може и твоя да е същия. Като го дадеш на авто не духа ли :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Ходих при Мевдо,но и той няма идея.и на авто режим е същия проблем
Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Ходих при Мевдо,но и той няма идея.и на авто режим е същия проблем
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
А на ... 4 степен работи ли си нормално?
Виж си плъзгача първо /макар, че предполагам д-р Мевдо го е гледал/...
Значи може някаква електроника да ти е изгоряла или разстроена ... или наистина да липсва част /датчик/!?
Обаждам се за да споделя по скоро нещо:
Забелязах, че мойта 850-тица също 93 г. /по отношение на парното/ се държи странновато в точно определени ситуациии.
Значи возуря си се и спирам, гася двигателя и слагам ключа на полу положение, между 0 и І, с цел да продължа да си слушам радиото, докато чакам жена ми да свърши нещо ... Прави ми впечатление, че таблото изгасва, но светещите точки /двете са на панела на климатроника с надпис: „REC” и „AC”, ако са светели - не изгасват/.
И като запаля двигателя /не винаги става обаче/ ... "точките" изгасват и въобще не можеш да ги запалиш, без дначение от позицията на копчетата на които са указатели, а ЗАБЕЛЕЖЕТЕ парното започва да работи на най-силно /вентилатор и горещина/, без значение как въртиш температурата ... и бичи до откат /прави 30 градуса съм засичал - не спира!/ Зиме е добре :twisted:
Открих и как да го оправям...
Просто спирам кората - изключвам ДВГ - вадя ключа. Пак включвам и паля ДВГ и електрониката се е рестартирала - всичко почва да си бачка както трябва.
Дето се казва "RESET" ... и всичко се оправя.
В тази връзка - да нямаш прецакани датчици или връзки към тях /тези зад дръжките на тавана до предните седалки/?
Или електрониката ти за управлението на този модул ... нещо да е разстроена, интервенирана ... по някъкъв повод или да е оправяно или ръчкано нещо, след което да се губи климата ...
Размишлявам на глас Волвенце, та да пробваш различни подходи преди да направиш чендж на модула изцяло, ако го намериш тънко.
Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
А на ... 4 степен работи ли си нормално?
Виж си плъзгача първо /макар, че предполагам д-р Мевдо го е гледал/...
Значи може някаква електроника да ти е изгоряла или разстроена ... или наистина да липсва част /датчик/!?
Обаждам се за да споделя по скоро нещо:
Забелязах, че мойта 850-тица също 93 г. /по отношение на парното/ се държи странновато в точно определени ситуациии.
Значи возуря си се и спирам, гася двигателя и слагам ключа на полу положение, между 0 и І, с цел да продължа да си слушам радиото, докато чакам жена ми да свърши нещо ... Прави ми впечатление, че таблото изгасва, но светещите точки /двете са на панела на климатроника с надпис: „REC” и „AC”, ако са светели - не изгасват/.
И като запаля двигателя /не винаги става обаче/ ... "точките" изгасват и въобще не можеш да ги запалиш, без дначение от позицията на копчетата на които са указатели, а ЗАБЕЛЕЖЕТЕ парното започва да работи на най-силно /вентилатор и горещина/, без значение как въртиш температурата ... и бичи до откат /прави 30 градуса съм засичал - не спира!/ Зиме е добре :twisted:
Открих и как да го оправям...
Просто спирам кората - изключвам ДВГ - вадя ключа. Пак включвам и паля ДВГ и електрониката се е рестартирала - всичко почва да си бачка както трябва.
Дето се казва "RESET" ... и всичко се оправя.
В тази връзка - да нямаш прецакани датчици или връзки към тях /тези зад дръжките на тавана до предните седалки/?
Или електрониката ти за управлението на този модул ... нещо да е разстроена, интервенирана ... по някъкъв повод или да е оправяно или ръчкано нещо, след което да се губи климата ...
Размишлявам на глас Волвенце, та да пробваш различни подходи преди да направиш чендж на модула изцяло, ако го намериш тънко.
Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Здравейте колеги,
Имам проблеми с парното на 850, 2.5 бензин, 20 клапана.
Сутринта като запалих колата парното работеше нормално. След 4-5 км просто спря да работи. Изгасих колата, запалих я наново, но парното не тръгна.
Преди, от време на време скърцаше вентилатора, също така диодите на Рециркулацията и АС мигат. Днес също мигаха.
Моля да споделите мнение и да кажете какъв може да е проблема.
Благодаря предварително,
Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
|