The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Запитване за бензинова помпа

#1
Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер.
Reply

#2
Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер.
Reply

#3
Като дадеш на контакт - помпата включва за 2-3 секунди и спира. Като запалиш пак тръгва.
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
Reply

#4
Като дадеш на контакт - помпата включва за 2-3 секунди и спира. Като запалиш пак тръгва.
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
Reply

#5
5wv Wrote:Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер.

Благодаря за отговора. Явно при мен нещо е пипано,защото помпата ми тръгва когато завартя на стартер.Доста върти преди да запали. :!:
Reply

#6
5wv Wrote:Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер.

Благодаря за отговора. Явно при мен нещо е пипано,защото помпата ми тръгва когато завартя на стартер.Доста върти преди да запали. :!:
Reply

#7
В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле.
С няколко думи се очертава да е реле (след като помпата си работи по принцип).
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
Reply

#8
В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле.
С няколко думи се очертава да е реле (след като помпата си работи по принцип).
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
Reply

#9
uncle_scrooge Wrote:В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле.
С няколко думи се очертава да е реле (след като помпата си работи по принцип).

и това реле е под жабката -най вероятно но едва ли е от него
460
Reply

#10
uncle_scrooge Wrote:В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле.
С няколко думи се очертава да е реле (след като помпата си работи по принцип).

и това реле е под жабката -най вероятно но едва ли е от него
460
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)