02-18-2008, 07:36 AM
Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Запитване за бензинова помпа
|
02-18-2008, 07:36 AM
Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер.
02-18-2008, 07:36 AM
Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер.
02-18-2008, 12:52 PM
Като дадеш на контакт - помпата включва за 2-3 секунди и спира. Като запалиш пак тръгва.
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
02-18-2008, 12:52 PM
Като дадеш на контакт - помпата включва за 2-3 секунди и спира. Като запалиш пак тръгва.
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
02-18-2008, 03:27 PM
5wv Wrote:Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер. Благодаря за отговора. Явно при мен нещо е пипано,защото помпата ми тръгва когато завартя на стартер.Доста върти преди да запали. :!:
02-18-2008, 03:27 PM
5wv Wrote:Здравейте .Имам въпрос за бензиновата помпа на volvo 460 GLE 1.6 i от 1994г.Кога се включва помпата ,на контакт или на стартер. Благодаря за отговора. Явно при мен нещо е пипано,защото помпата ми тръгва когато завартя на стартер.Доста върти преди да запали. :!:
02-18-2008, 09:16 PM
В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле.
С няколко думи се очертава да е реле (след като помпата си работи по принцип).
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
02-18-2008, 09:16 PM
В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле.
С няколко думи се очертава да е реле (след като помпата си работи по принцип).
Volvo 460 2.0 SE 1995, B20F
02-18-2008, 09:36 PM
uncle_scrooge Wrote:В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле. и това реле е под жабката -най вероятно но едва ли е от него
460
02-18-2008, 09:36 PM
uncle_scrooge Wrote:В Хайнеса споменават главното реле и релето на помпата в случай че не върти при подаден контакт. Пак там пишат да закъсиш изводи 87 и 30 за да провериш дали ще завърти помпата. Тава е на бързо четене - ти си провери за по-сигурно. Има и как да се провери и главното реле. и това реле е под жабката -най вероятно но едва ли е от него
460
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |