The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 Turbo - ъпгрейд ?

#21
Сложи резонаторно гърне на мястото на катализатора- така ще получиш някоя кобила в някой определени обороти.
Замени тръбите с такива с по-голям диаметъе фи63 примерно.
Измисли нещо за изпускателния колектор- равни дължини, добро напасване към главата, термо лента, за да запазиш температурата на изгорелите газове относително константна, за да няма локални завихряния.
Крайното гърне не е от голямо значение, освен за визия и звук, но гледай да не намаляваш диаметъра.
Полирай смукателния колектор, за да намалиш хидравличните загуби и виж да няма резки преходи на сечението, ако има е хубаво да се загладят.
Има някакви електронни модули, които регулират работата на впръсквачите от -20 до +20% в желаните обороти, цената им май беше около 300-400лв.
Смени кулера с по-голям, но не много, за да не получиш голям лаг.
Това са ми идейте засега. Надявам се на следващите срещи зверчето да е по-голямо зверче :wink:
Reply

#22
Сложи резонаторно гърне на мястото на катализатора- така ще получиш някоя кобила в някой определени обороти.
Замени тръбите с такива с по-голям диаметъе фи63 примерно.
Измисли нещо за изпускателния колектор- равни дължини, добро напасване към главата, термо лента, за да запазиш температурата на изгорелите газове относително константна, за да няма локални завихряния.
Крайното гърне не е от голямо значение, освен за визия и звук, но гледай да не намаляваш диаметъра.
Полирай смукателния колектор, за да намалиш хидравличните загуби и виж да няма резки преходи на сечението, ако има е хубаво да се загладят.
Има някакви електронни модули, които регулират работата на впръсквачите от -20 до +20% в желаните обороти, цената им май беше около 300-400лв.
Смени кулера с по-голям, но не много, за да не получиш голям лаг.
Това са ми идейте засега. Надявам се на следващите срещи зверчето да е по-голямо зверче :wink:
Reply

#23
Мн благодаря, за сега обмислям термо лентата и кулера!
Reply

#24
Мн благодаря, за сега обмислям термо лентата и кулера!
Reply

#25
Какво от всичко тук изброеното си струва и какво не?

Най-голям ефект ще има ако се смени тубината и се нагласи горивото с някаква електроника. Естествено кулера и отпушването на изпускателната състема има ефект, но по-малък.

Защо да се сменя турбото? Защото оригиналната турбина е супер малка Гарет Т2. Защото с по-голяма турбина ще извадиш повече коне при едно и също налягане. За сметка на увеличения турбо лаг, но идеално щастие няма. Или имаш лаг и коне или нямаш лаг но нямаш и коне. Освен това с по-гоплямата турбина натоварването върху мотора ще е по-малко при да кажем 180 коня мощност, защото тя ще ги прави с по-малко налягане.

Ако не искаш да сменяш турбото ще трябва да натегнеш уестгейта на тази турбина и да оправиш горивната смес селектроника (по-добрия вариант) или с регулируем клапан за горивото (компромисен вариант).
НО!! Само натягане на уестгейта не ти върши много работа, защото компютъра поддържа съсщото налягане. Така че ти като си натегнал не си вдигнал налягането, а просто налягането ше ти идва по-рязко в началото. За да има ефект от натягането трябва или да изключиш клапана с който комп'търа регулира налягането или да сложиш буст контролер.

Повишаване на налягането на турбото и настройването на горивната смес е основното, с което трябва да започнеш. Другото са дреболии с минимален ефект. Моят съвет е като начало да сложиш допълнителна велектроника, с която да може да се настрои горивната смесс.

За елктрониката има много варианти. Най-лесния е с такава, която лъже компютъра за показанията на дебитомера. Има много такива електроники като аз ти препоръчвам SMT6 (цена 600 lv.). Другия вариант е да се слойи рейка с допълнителни инйектори и електроника, която да я управлява SMT6 или Megasquirt (350 lv.). Този вариант за мен е перфектен, но ще трябва да се мнтират на смукателния колектор 4 допълнителни инйектора с рейка. Според мен обаче си струва усилията. По долу има снимка на мойта рейка.

След като имаш електрониката можеш вече да си играеш с налягането на турбото, но трябва да се замерват горивните смеси през това време. За целта трябва широколентова ламбда сонда. Не е задължително да си купуваш, но е желателно. По принцип мога и аз да ти настроя смесите с мойта.

Това са основните неща. По-този начин могата да се постигнат 160-170 коня зависи вече турбината дали ще иска да ги направи.



ПП: Не си увивай изпускателния колектор ако е от чугун. Ще се спука много бързо.
[Image: download.php?id=6228]
Reply

#26
Какво от всичко тук изброеното си струва и какво не?

Най-голям ефект ще има ако се смени тубината и се нагласи горивото с някаква електроника. Естествено кулера и отпушването на изпускателната състема има ефект, но по-малък.

Защо да се сменя турбото? Защото оригиналната турбина е супер малка Гарет Т2. Защото с по-голяма турбина ще извадиш повече коне при едно и също налягане. За сметка на увеличения турбо лаг, но идеално щастие няма. Или имаш лаг и коне или нямаш лаг но нямаш и коне. Освен това с по-гоплямата турбина натоварването върху мотора ще е по-малко при да кажем 180 коня мощност, защото тя ще ги прави с по-малко налягане.

Ако не искаш да сменяш турбото ще трябва да натегнеш уестгейта на тази турбина и да оправиш горивната смес селектроника (по-добрия вариант) или с регулируем клапан за горивото (компромисен вариант).
НО!! Само натягане на уестгейта не ти върши много работа, защото компютъра поддържа съсщото налягане. Така че ти като си натегнал не си вдигнал налягането, а просто налягането ше ти идва по-рязко в началото. За да има ефект от натягането трябва или да изключиш клапана с който комп'търа регулира налягането или да сложиш буст контролер.

Повишаване на налягането на турбото и настройването на горивната смес е основното, с което трябва да започнеш. Другото са дреболии с минимален ефект. Моят съвет е като начало да сложиш допълнителна велектроника, с която да може да се настрои горивната смесс.

За елктрониката има много варианти. Най-лесния е с такава, която лъже компютъра за показанията на дебитомера. Има много такива електроники като аз ти препоръчвам SMT6 (цена 600 lv.). Другия вариант е да се слойи рейка с допълнителни инйектори и електроника, която да я управлява SMT6 или Megasquirt (350 lv.). Този вариант за мен е перфектен, но ще трябва да се мнтират на смукателния колектор 4 допълнителни инйектора с рейка. Според мен обаче си струва усилията. По долу има снимка на мойта рейка.

След като имаш електрониката можеш вече да си играеш с налягането на турбото, но трябва да се замерват горивните смеси през това време. За целта трябва широколентова ламбда сонда. Не е задължително да си купуваш, но е желателно. По принцип мога и аз да ти настроя смесите с мойта.

Това са основните неща. По-този начин могата да се постигнат 160-170 коня зависи вече турбината дали ще иска да ги направи.



ПП: Не си увивай изпускателния колектор ако е от чугун. Ще се спука много бързо.
[Image: download.php?id=6228]


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#27
От всичките експерименти счупих съединител, регулатор-гориво и стартер... Но продължавам де Smile
Това на снимката са допълнителни инжектори освен оригиналните нали? И са заварени за колелтора ?
Reply

#28
От всичките експерименти счупих съединител, регулатор-гориво и стартер... Но продължавам де Smile
Това на снимката са допълнителни инжектори освен оригиналните нали? И са заварени за колелтора ?
Reply

#29
kokok0 Wrote:От всичките експерименти счупих съединител, регулатор-гориво и стартер... Но продължавам де Smile
Това на снимката са допълнителни инжектори освен оригиналните нали? И са заварени за колелтора ?

Заварени са втулки не самите инжектори. Абе ако си от София се обади и ела да ти обясня и да видиш.
Reply

#30
kokok0 Wrote:От всичките експерименти счупих съединител, регулатор-гориво и стартер... Но продължавам де Smile
Това на снимката са допълнителни инжектори освен оригиналните нали? И са заварени за колелтора ?

Заварени са втулки не самите инжектори. Абе ако си от София се обади и ела да ти обясня и да видиш.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)