The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 GLT 2000 20V - пали когато си иска

#1
Здравейте!
Видях по-надолу темата за паленето, но то е за дизеловия агрегат. Аз съм на бензин с нормална газова уредба без инжекцион и от скоро имам такъв проблем.
Колата просто върти, а не пали.
Реших, че свещите са виновни, което си беше самата истина за единия от цилиндрите, но с новите нищо не се оправи.
Сменихме кабелите, въздуховода от филтъра до двигателя, както и притегнахме връзките по всички датчици, които ни се изпречиха на пътя. Дори повиших нивото на бензина в резервоара с цел помпата да не остава на сухо.
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали. Така вече 2 пъти се разделих със стартера или поне с четките му, щото горокото животно от въртене му се взима тока...
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
Принудих се дори да отида и да си запиша час за диагностика в МотоПфое, където като им обясних какво прави ми заделиха половин ден от графика си...
Моля за помощ, ако някой се сети нещо преди сряда...

И още нещо - мисля да му сложа присадка на маслото, но се чудя има ли смисъл и каква да е, че досега не съм правил подобни "подобрения".
Reply

#2
Здравейте!
Видях по-надолу темата за паленето, но то е за дизеловия агрегат. Аз съм на бензин с нормална газова уредба без инжекцион и от скоро имам такъв проблем.
Колата просто върти, а не пали.
Реших, че свещите са виновни, което си беше самата истина за единия от цилиндрите, но с новите нищо не се оправи.
Сменихме кабелите, въздуховода от филтъра до двигателя, както и притегнахме връзките по всички датчици, които ни се изпречиха на пътя. Дори повиших нивото на бензина в резервоара с цел помпата да не остава на сухо.
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали. Така вече 2 пъти се разделих със стартера или поне с четките му, щото горокото животно от въртене му се взима тока...
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
Принудих се дори да отида и да си запиша час за диагностика в МотоПфое, където като им обясних какво прави ми заделиха половин ден от графика си...
Моля за помощ, ако някой се сети нещо преди сряда...

И още нещо - мисля да му сложа присадка на маслото, но се чудя има ли смисъл и каква да е, че досега не съм правил подобни "подобрения".
Reply

#3
На колегата spritus се оказа, че е бензинова помпа /виж темата по-долу/. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145</a><!-- m --> Не е лошо да видиш какви грешки ще изпише
Относно добавките си мисля, че ако върви няма смисъл, а ако не върви не помага/помощта е само временна/.
Успех Big Grin Big Grin Big Grin

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#4
На колегата spritus се оказа, че е бензинова помпа /виж темата по-долу/. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5145</a><!-- m --> Не е лошо да видиш какви грешки ще изпише
Относно добавките си мисля, че ако върви няма смисъл, а ако не върви не помага/помощта е само временна/.
Успех Big Grin Big Grin Big Grin

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#5
A KAKVO КАЗАХА В М.П.
Reply

#6
A KAKVO КАЗАХА В М.П.
Reply

#7
[quote="DreAMs2006"]Здравейте!
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали.
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
quote]

Ако е това, което си мисля - свали и зареди хууубаво акумулатора си! :!:
После почисти добре клемите и ги намажи с техически вазелин.

Или вземи от някой познат, с нов акумулатор, неговия и карай известно време.
Огледай се да не би да имаш оставен някакъв консуматор на ток в колата - лапичка, плафон, радио, аларма (ако не ползваш известно време колата)...., от който би могъл да получиш пад на напрежението.
Reply

#8
[quote="DreAMs2006"]Здравейте!
От цялата тази работа от около месец колата упорито отказва да запали. Понякога минават 10-15 минути преди да успее да запали.
Иначе когато реши да запали, само да види ключа и да натисна копчето на стартера (копче, защото таралежа се прецака)...
В началото, като започна да прави така просто исключвах акумулатора и след час като го включа - нещата се оправяха поне за няколко дни. Това време обаче бързо взе да намалява и сега от процедурата няма никакъв ефект...
quote]

Ако е това, което си мисля - свали и зареди хууубаво акумулатора си! :!:
После почисти добре клемите и ги намажи с техически вазелин.

Или вземи от някой познат, с нов акумулатор, неговия и карай известно време.
Огледай се да не би да имаш оставен някакъв консуматор на ток в колата - лапичка, плафон, радио, аларма (ако не ползваш известно време колата)...., от който би могъл да получиш пад на напрежението.
Reply

#9
Провери идвали ток след бубината.Ако не идва,вземи си една бубина втора употреба и ще почне да пали :wink:
[Image: 16008.jpg]
Reply

#10
Провери идвали ток след бубината.Ако не идва,вземи си една бубина втора употреба и ще почне да пали :wink:
[Image: 16008.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)