06-12-2008, 08:52 AM
Съвета ми към теб е да не екпериметираш с различни схеми защото е възможно да си създадеш допълнителни проблеми. Алармата позволява да изпробваш само няколко пъти да обучиш ДУ след което е възможно да я блокираш а съответно можеш да блокираш и имобилайзера ако има такъв и заедно с това и запалването на колата.Така че... избора е твой.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)