05-31-2008, 04:56 PM
Понеже и аз тия дни съм на тая вълна, та да споделя и моя опит.
След като смених стария протекъл радиатор на климатика с нов, отидох да го напълня.
При пуснат климатик на най-слабата степен и при външна температура 25о С термометъра показа под 7о С, дори на моменти 6
Обаче се появи един малък теч, който скоро (надявам се преди националната среща) ще бъде отстранен.
Важно е да знаете, че климатиците са сравнително капризни системи и всеки проблем трябва да се отстранява навреме, иначе рискувате да си докарате голяма беля на главата (възможно е да се прецака компресора).
Другото важно нещо е, че е хубво всяка година да си минавате на профилактика на системата, защото винаги има малки загуби на фреон и дори да не го усещате, климатикът започва да работи все по-слабо, и вие свиквате че това е нормално.
Третото МНОГО ВАЖНО нещо е, че е хубаво да се доверите на доказано компетентен специалист, а не на някой гаражен квартален майстор. Може и да ви се струва, че е скъпо, но всъщност излиза по-евтино, ако си направите сметката.
Препоръчвам ви горещо (в тия горещи дни) услугите на Красимир Харизанов.
ето тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706</a><!-- m -->
След като смених стария протекъл радиатор на климатика с нов, отидох да го напълня.
При пуснат климатик на най-слабата степен и при външна температура 25о С термометъра показа под 7о С, дори на моменти 6
Обаче се появи един малък теч, който скоро (надявам се преди националната среща) ще бъде отстранен.
Важно е да знаете, че климатиците са сравнително капризни системи и всеки проблем трябва да се отстранява навреме, иначе рискувате да си докарате голяма беля на главата (възможно е да се прецака компресора).
Другото важно нещо е, че е хубво всяка година да си минавате на профилактика на системата, защото винаги има малки загуби на фреон и дори да не го усещате, климатикът започва да работи все по-слабо, и вие свиквате че това е нормално.
Третото МНОГО ВАЖНО нещо е, че е хубаво да се доверите на доказано компетентен специалист, а не на някой гаражен квартален майстор. Може и да ви се струва, че е скъпо, но всъщност излиза по-евтино, ако си направите сметката.
Препоръчвам ви горещо (в тия горещи дни) услугите на Красимир Харизанов.
ето тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706</a><!-- m -->
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ