Posts: 1,737
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Горд собственик на: C30, XC70
ПУСКАМ ОТДЕЛНА ТЕМА, ЗА ДА МОЖЕ ДА ДОУТОЧНИМ ПРИДВИЖВАНЕТО, СРЕЩАТА НА ИЗТОКА СЪС ЗАПАДА И ПАРАДНОТО ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ КАЗАНЛЪК
Предлагам Софийската колона да се съберете 9:30ч. и тръгнете
към Пловдив.Веднага на тръгване някой ме обзвънява ;-) Подминавате ПЛОВДИВ и малко след разклона за Раковски и т.н. , започва "ЛЕТИЩЕТО" и там има отбивка и огромен паркинг, на който ще изчакаме Иван(MichaelLeRoi) и СОФИЙСКАТА КОЛОНА. Това по груби изчисления е 10:45ч-11ч.От там газ към Зарата, координирал съм се със Зеления(Динко) Те ще ни чакат преди КАЗАНЛЪК - отбивка и мост за ориентир :-)
От там предлагам отиване на Крънско ханче и среща с пристигащите от Изтока ;-) След това мисля, че една ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ОБИКОЛКА на Казанлък, предвождани от Раднев или някой запознат с улиците на градчето
XC 70 '12/D5;
C30 '07/2D
Posts: 1,737
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Горд собственик на: C30, XC70
ПУСКАМ ОТДЕЛНА ТЕМА, ЗА ДА МОЖЕ ДА ДОУТОЧНИМ ПРИДВИЖВАНЕТО, СРЕЩАТА НА ИЗТОКА СЪС ЗАПАДА И ПАРАДНОТО ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ КАЗАНЛЪК
Предлагам Софийската колона да се съберете 9:30ч. и тръгнете
към Пловдив.Веднага на тръгване някой ме обзвънява ;-) Подминавате ПЛОВДИВ и малко след разклона за Раковски и т.н. , започва "ЛЕТИЩЕТО" и там има отбивка и огромен паркинг, на който ще изчакаме Иван(MichaelLeRoi) и СОФИЙСКАТА КОЛОНА. Това по груби изчисления е 10:45ч-11ч.От там газ към Зарата, координирал съм се със Зеления(Динко) Те ще ни чакат преди КАЗАНЛЪК - отбивка и мост за ориентир :-)
От там предлагам отиване на Крънско ханче и среща с пристигащите от Изтока ;-) След това мисля, че една ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ОБИКОЛКА на Казанлък, предвождани от Раднев или някой запознат с улиците на градчето
XC 70 '12/D5;
C30 '07/2D
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
V 40 fen Wrote:
ПУСКАМ ОТДЕЛНА ТЕМА, ЗА ДА МОЖЕ ДА ДОУТОЧНИМ ПРИДВИЖВАНЕТО, СРЕЩАТА НА ИЗТОКА СЪС ЗАПАДА И ПАРАДНОТО ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ КАЗАНЛЪК
Предлагам Софийската колона да се съберете 9:30ч. и тръгнете
към Пловдив.Веднага на тръгване някой ме обзвънява ;-) Преди разклона за Пловдив (където и миналата година) ще Ви чакаме пък ние.Това по груби изчисления е 10:45ч-11ч.От там газ към Зарата, координирал съм се със Зеления(Динко) Те ще ни чакат преди КАЗАНЛЪК - отбивка и мост за ориентир :-)
От там предлагам отиване на Крънско ханче и среща с пристигащите от Изтока ;-) След това мисля, че една ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ОБИКОЛКА на Казанлък, предвождани от Раднев или някой запознат с улиците на градчето
Ти направо си начерта плана Евала, само остава по региони да си уточним местата за събиране!!!
В София си мисля,че най-логичното е след светофара на Ханчето (на Цариградско) посока Пловдив (до бензиностанцията на коферманите) в лукавото платно, както вече сме го правили и от там пътят е наш...
Часът Веско го даде, мисля,че е добър (като оргазнизационен час, а иначе е нечовешки рано за някои като мен, ама....)
Айде, ако има против да се включват,че не остана време, а също и другите региони да си напишат местата за старт за да може, тръгващите в последния момент, поглеждайки темата да знаят на къде да се насочват!!!
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
V 40 fen Wrote:
ПУСКАМ ОТДЕЛНА ТЕМА, ЗА ДА МОЖЕ ДА ДОУТОЧНИМ ПРИДВИЖВАНЕТО, СРЕЩАТА НА ИЗТОКА СЪС ЗАПАДА И ПАРАДНОТО ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ КАЗАНЛЪК
Предлагам Софийската колона да се съберете 9:30ч. и тръгнете
към Пловдив.Веднага на тръгване някой ме обзвънява ;-) Преди разклона за Пловдив (където и миналата година) ще Ви чакаме пък ние.Това по груби изчисления е 10:45ч-11ч.От там газ към Зарата, координирал съм се със Зеления(Динко) Те ще ни чакат преди КАЗАНЛЪК - отбивка и мост за ориентир :-)
От там предлагам отиване на Крънско ханче и среща с пристигащите от Изтока ;-) След това мисля, че една ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ОБИКОЛКА на Казанлък, предвождани от Раднев или някой запознат с улиците на градчето
Ти направо си начерта плана Евала, само остава по региони да си уточним местата за събиране!!!
В София си мисля,че най-логичното е след светофара на Ханчето (на Цариградско) посока Пловдив (до бензиностанцията на коферманите) в лукавото платно, както вече сме го правили и от там пътят е наш...
Часът Веско го даде, мисля,че е добър (като оргазнизационен час, а иначе е нечовешки рано за някои като мен, ама....)
Айде, ако има против да се включват,че не остана време, а също и другите региони да си напишат местата за старт за да може, тръгващите в последния момент, поглеждайки темата да знаят на къде да се насочват!!!
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Много ми се иска да участвам в колоната, въпреки че ще ми е много сложно - дано успея навреме за срещата (много подготовка, трудно ставане). После ще ми се наложи по неприятен повод да се отклоня към Чирпан. Ще трябва да наваксвам след туй и ще се включа или незнайно къде, или ще се загубя типично по граф безуховски - последния път Кангалов ме намери и вкара в правия път . Този път на кой му е ред - не знам. И да ми запазите местенце (местенище) за паркиране, че ще съм маскиран!
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Много ми се иска да участвам в колоната, въпреки че ще ми е много сложно - дано успея навреме за срещата (много подготовка, трудно ставане). После ще ми се наложи по неприятен повод да се отклоня към Чирпан. Ще трябва да наваксвам след туй и ще се включа или незнайно къде, или ще се загубя типично по граф безуховски - последния път Кангалов ме намери и вкара в правия път . Този път на кой му е ред - не знам. И да ми запазите местенце (местенище) за паркиране, че ще съм маскиран!
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Ами ,аз като най отпочинал и вече познаващ региона ,няма да откажа на никого да го вкарам във пътя.
Колеги телефона на пресцентъра е 0888 614 418 .Ако не отговоря ,значи сте набрали грешно .
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Ами ,аз като най отпочинал и вече познаващ региона ,няма да откажа на никого да го вкарам във пътя.
Колеги телефона на пресцентъра е 0888 614 418 .Ако не отговоря ,значи сте набрали грешно .
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
ПОСЛЕДНО КЪДЕ ЩЕ СЕ СЪБИРАТЕ И В КОЛКО ЧАСА ЩЕ Е СРЕЩАТА С ТАЗИ ЧЕРНА МАЦКА.
тО НЕ Е ПРОБЛЕМ ,АМА НАЛИ ОБЕЩАХ ДА СЪМ И С КОЛОНИТЕ ,А ВЪПРОСЪТ С КЛОНИРАНЕТО ГО РЕШИХМЕ .
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
ПОСЛЕДНО КЪДЕ ЩЕ СЕ СЪБИРАТЕ И В КОЛКО ЧАСА ЩЕ Е СРЕЩАТА С ТАЗИ ЧЕРНА МАЦКА.
тО НЕ Е ПРОБЛЕМ ,АМА НАЛИ ОБЕЩАХ ДА СЪМ И С КОЛОНИТЕ ,А ВЪПРОСЪТ С КЛОНИРАНЕТО ГО РЕШИХМЕ .
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
|