The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с климатроника.

#1
Онзи ден валеше и стъклото се беше изпотило. Пуснах климатика да духа на стъклото .... и изненадаaaaa.....мъртвило, ни звук, ни стон , а само 10-15 секундно мигане на диодите. Изключвах , пусках , пробвах и различни режими, нищо. Все едно нямах такова устройство в колата.
Вчера си викам, дай да видя какви грешки има на компа, пък ще го мислим. Грешката беше 4-1-1 , което значи заял вентилатор ( този зад жабката) или висока комсумация на ток от него.
Днес го извадих и хубаво го изкъпах с wd-40, последва хубаво раздвижване на перката и за капак го изкъпах обилно с почистващ спрей за електроника. Последва бърз монтаж , тест и О-йеееееее, заработи по-бешумно и от преди това :-D :-D :-D .
[Image: volvo.jpg]
Reply

#2
Онзи ден валеше и стъклото се беше изпотило. Пуснах климатика да духа на стъклото .... и изненадаaaaa.....мъртвило, ни звук, ни стон , а само 10-15 секундно мигане на диодите. Изключвах , пусках , пробвах и различни режими, нищо. Все едно нямах такова устройство в колата.
Вчера си викам, дай да видя какви грешки има на компа, пък ще го мислим. Грешката беше 4-1-1 , което значи заял вентилатор ( този зад жабката) или висока комсумация на ток от него.
Днес го извадих и хубаво го изкъпах с wd-40, последва хубаво раздвижване на перката и за капак го изкъпах обилно с почистващ спрей за електроника. Последва бърз монтаж , тест и О-йеееееее, заработи по-бешумно и от преди това :-D :-D :-D .
[Image: volvo.jpg]
Reply

#3
Сега си сложи и филтър за купето и дишай смелоSmile))))))))Ако не ти се дават 50-60 лева за филтър има лекSmile))))))))) нали сме българчета аз тези кинти ги спестих като на мястото на филтъра сложих филтър за абсурбатор от по едрите(черен),защото тези бялите са много финни и турмозат мотора на вентилатора.....Аз лично си купих от Технополис "филтър Универсален" за 7-8 лева изрязах го залепих го с двоино лепещо тиксо и ми остана за още 3 смяниSmile)))))))).Перфекто никъкъв прах по таблото и в купето.Относно мотора това нещо ми се случи на мен зимата,извърших същата процедура,само дето там където лагерува ротора накрая го напръсках с течна високоскоросна грес,проблема според мен е влагата и прахта и е желателно от време на време поне веднъж годишно да правим това упражнение.Да ние свежо в купето лятото!!!!!
Chevrolet Blazer V6 4.3
Reply

#4
Сега си сложи и филтър за купето и дишай смелоSmile))))))))Ако не ти се дават 50-60 лева за филтър има лекSmile))))))))) нали сме българчета аз тези кинти ги спестих като на мястото на филтъра сложих филтър за абсурбатор от по едрите(черен),защото тези бялите са много финни и турмозат мотора на вентилатора.....Аз лично си купих от Технополис "филтър Универсален" за 7-8 лева изрязах го залепих го с двоино лепещо тиксо и ми остана за още 3 смяниSmile)))))))).Перфекто никъкъв прах по таблото и в купето.Относно мотора това нещо ми се случи на мен зимата,извърших същата процедура,само дето там където лагерува ротора накрая го напръсках с течна високоскоросна грес,проблема според мен е влагата и прахта и е желателно от време на време поне веднъж годишно да правим това упражнение.Да ние свежо в купето лятото!!!!!
Chevrolet Blazer V6 4.3
Reply

#5
Мамка му ! Вчера пак ми врътна същия номер. Та да попитам, намира ли му се на някой за продан вентилатор?
[Image: volvo.jpg]
Reply

#6
Мамка му ! Вчера пак ми врътна същия номер. Та да попитам, намира ли му се на някой за продан вентилатор?
[Image: volvo.jpg]
Reply

#7
съжалявам, че нямам вентилатор за продан, но искам да попитам все пак къде в крайна сметка, освен МотоПФ., се решава проблема с произволно включващия и изключващия се климатик..

сори за спама, предпочитам да не отварям нова тема
Reply

#8
съжалявам, че нямам вентилатор за продан, но искам да попитам все пак къде в крайна сметка, освен МотоПФ., се решава проблема с произволно включващия и изключващия се климатик..

сори за спама, предпочитам да не отварям нова тема
Reply

#9
Проблема е решен с покупката на чисто нов вентилатор за 250лв от http://fcpgroton.com . Втора ръка ми го продаваха за 170 лева, което ми се стори малко множко за нещо което няма гаранция, че ще изкара поне година ....
[Image: volvo.jpg]
Reply

#10
Проблема е решен с покупката на чисто нов вентилатор за 250лв от http://fcpgroton.com . Втора ръка ми го продаваха за 170 лева, което ми се стори малко множко за нещо което няма гаранция, че ще изкара поне година ....


Attached Files Thumbnail(s)
   
[Image: volvo.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)