Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Здравейте колеги.
Купих си втора 9-ка комби, но този път бензинова 1991 г.всички екстри.7 места.87000 км., внос от Италия.
В талона пише че е 2000 кубика, но върви прекалено много за 2-литра.Вдига малко над 230.До 200 ускорява много бързо и уверено.Много тих и еластичен мотор.
Интересува ме какъв е произхода на мотора и някакви параметри евентуално.Знам че се слага мотор от Рено, но този не ми прилича на френски.Има ламбда сонда, което ме кара да се плаша 4е е френски.
интересуват ме общи впечатления, препоръки и т.н.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Здравейте колеги.
Купих си втора 9-ка комби, но този път бензинова 1991 г.всички екстри.7 места.87000 км., внос от Италия.
В талона пише че е 2000 кубика, но върви прекалено много за 2-литра.Вдига малко над 230.До 200 ускорява много бързо и уверено.Много тих и еластичен мотор.
Интересува ме какъв е произхода на мотора и някакви параметри евентуално.Знам че се слага мотор от Рено, но този не ми прилича на френски.Има ламбда сонда, което ме кара да се плаша 4е е френски.
интересуват ме общи впечатления, препоръки и т.н.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
На 9-ките не слагат френски мотори, а мотора турбиниран ли е, че нещо 2.0 да вдига над 200 направо ми е чудно как го прави.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
На 9-ките не слагат френски мотори, а мотора турбиниран ли е, че нещо 2.0 да вдига над 200 направо ми е чудно как го прави.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 629
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
batyanko Wrote:Здравейте колеги.
Купих си втора 9-ка комби, но този път бензинова 1991 г.всички екстри.7 места.87000 км., внос от Италия.
В талона пише че е 2000 кубика, но върви прекалено много за 2-литра.Вдига малко над 230.До 200 ускорява много бързо и уверено.Много тих и еластичен мотор.
Интересува ме какъв е произхода на мотора и някакви параметри евентуално.Знам че се слага мотор от Рено, но този не ми прилича на френски.Има ламбда сонда, което ме кара да се плаша 4е е френски.
интересуват ме общи впечатления, препоръки и т.н.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
1991, на 87 000км, внос от Италиа - зву4и изкчлу4ително достоверно. Сигурно е карана от някоя опе4алена вдовица, която е ходила с нея само до гроби6тата и обратно. Някакси, зна4ително по-правдоподобно би зву4ало 870 000км, а не 87 000км. Както и да е.
Абсолутно вси4ки бензинови двигатели, които се монтират във Волво 9хх са 6ведски и нямат абсолутно никаква френска жилка. Попринцип, буквата "ЛАМБДА" е гръцка и незнам, за6то именно Ламбда сондата те навежда на мисълта, 4е моторът е френски, о6те пове4е, имайки предвид, 4е именно Волво въвеждат ламбда контрола на изгорелите газове.
Ина4е, по темата - така, както го описва6, може да се набира само мотор В204FT, който е 2.0литра, 16клапана и турбо, което 6те ре4е - 200 конски сили.
There's someone in my head but it's not me...
Posts: 629
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
batyanko Wrote:Здравейте колеги.
Купих си втора 9-ка комби, но този път бензинова 1991 г.всички екстри.7 места.87000 км., внос от Италия.
В талона пише че е 2000 кубика, но върви прекалено много за 2-литра.Вдига малко над 230.До 200 ускорява много бързо и уверено.Много тих и еластичен мотор.
Интересува ме какъв е произхода на мотора и някакви параметри евентуално.Знам че се слага мотор от Рено, но този не ми прилича на френски.Има ламбда сонда, което ме кара да се плаша 4е е френски.
интересуват ме общи впечатления, препоръки и т.н.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
1991, на 87 000км, внос от Италиа - зву4и изкчлу4ително достоверно. Сигурно е карана от някоя опе4алена вдовица, която е ходила с нея само до гроби6тата и обратно. Някакси, зна4ително по-правдоподобно би зву4ало 870 000км, а не 87 000км. Както и да е.
Абсолутно вси4ки бензинови двигатели, които се монтират във Волво 9хх са 6ведски и нямат абсолутно никаква френска жилка. Попринцип, буквата "ЛАМБДА" е гръцка и незнам, за6то именно Ламбда сондата те навежда на мисълта, 4е моторът е френски, о6те пове4е, имайки предвид, 4е именно Волво въвеждат ламбда контрола на изгорелите газове.
Ина4е, по темата - така, както го описва6, може да се набира само мотор В204FT, който е 2.0литра, 16клапана и турбо, което 6те ре4е - 200 конски сили.
There's someone in my head but it's not me...
Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
да мотора е с турбо нагнетяване, но не мога да разбера с колко клапана е.
поне се успокоих че не е френски.
БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОТО.
Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
да мотора е с турбо нагнетяване, но не мога да разбера с колко клапана е.
поне се успокоих че не е френски.
БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОТО.
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Ако двг е 2 литра е 114kw, а ако е 2.3 е 121kw, поне аз така знам.
Най-сигурно си провери чрез vin-а на колата.
Всичко добро!
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Ако двг е 2 литра е 114kw, а ако е 2.3 е 121kw, поне аз така знам.
Най-сигурно си провери чрез vin-а на колата.
Всичко добро!
There is no place like 127.0.0.1
|