06-18-2008, 04:50 PM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/vybor.htm">http://www.volvo850.ru/vybor.htm</a><!-- m --> мисля че тук пише достатъчно. Аз не бих бил толкова подробен
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
питане за 850
|
06-18-2008, 04:50 PM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/vybor.htm">http://www.volvo850.ru/vybor.htm</a><!-- m --> мисля че тук пише достатъчно. Аз не бих бил толкова подробен
06-18-2008, 04:50 PM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/vybor.htm">http://www.volvo850.ru/vybor.htm</a><!-- m --> мисля че тук пише достатъчно. Аз не бих бил толкова подробен
06-18-2008, 05:14 PM
За тампон на макферсона и тампон на двигателя се сещам
There is no place like 127.0.0.1
06-18-2008, 05:14 PM
За тампон на макферсона и тампон на двигателя се сещам
There is no place like 127.0.0.1
06-19-2008, 07:16 AM
Всъщност за мен най-важния проблем е да не е удряна колата сериозно. Тогава се напрягат всички агрегати ударно :lol: и ако не е отремонтирана правилно ... още дълго време ще има скрити последствия.
Изключвам козметичните целуФФки и натискания по паркинги и гаражи... :twisted: После "тънък момент" са изминатите километри, защото това дава ясна представа за амортизацията и смяната на важни агрегати, които ако се сменят на време и с "истинските или допустими такива" ... дават възможност колата да се кара наистина дълго ... живота на кола от този модел е поне 500 000 км. Важен е общия външен вид /което говори не само как е карана, но и поддържана колата/. Това има значение в дългосрочен план. А това е кола която излъчва лукс и не върви да е опърпана... Подхода към ДВГ на автомобила трябва да е като към консуматив, но той заедно с окачването е от най-скъпите консумативи, затова каквото си спестите ... /а това ще са и основните харчове/ си е "берекет версин"... За мен това е модел и марка на кола която няма съответствие между комфорт и цена на подръжката, но това малко хора го разбират, освен ако не са го вкусили ... и не са попадали на "скъпи батакчии", след което да нямате енергия и желание за нищо... Но това е изключение, особено след като се появиха Клубове като нашия... :oops: В момента модела вече не е нов и има доста излизащи по една или друга причина от движение автомобили, което предоставя широк избор на оригинални части и агрегати на втора ръка и на изключително поносими цени. Сигурността, комфорта и качеството обаче са такива, че има маниаци, които са склонни да реставрират автомобили от модела на марката ... дори и за повече пари от нормалното и очакваното. Хубавото е, че литературата за модела е "международно богата" :!: , с изследване на всички "бъгове" и ... често - бързи и евтини рецепти за отстраняването им. За мен това е автомобила, който е напълно достатъчен в нашите БГ условия, с който няма да ме е срам да излезна на по дълъг воаяж и в Европа и в Америка ..., а защо не и в Азия да речем :roll: И то не само за това, че марката ми създава снобско усещане и добре говори за себе си, ами и защото при нужда ще ме сервизират навсякъде по света достатъчно сносно и понеже модела е познат ... и на поносима цена. Стига да не иска да е в крак с последната ХАЙ-ТЕХ автомобилна мода и да изпитва удоволствие от това ... автомобилостроителите на негов гръб да си развиват най-последните автомобилни хрумки... /това също е краста, от която аз положих усилие да се излекувам/..., това е модела и автомобила, който не само препоръчвам, но и карам! А какво друго му трябва на човека?... А, да бе ЯХТА ... , с двигател на VOLVO! :faroah:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало! От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz! За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
06-19-2008, 07:16 AM
Всъщност за мен най-важния проблем е да не е удряна колата сериозно. Тогава се напрягат всички агрегати ударно :lol: и ако не е отремонтирана правилно ... още дълго време ще има скрити последствия.
Изключвам козметичните целуФФки и натискания по паркинги и гаражи... :twisted: После "тънък момент" са изминатите километри, защото това дава ясна представа за амортизацията и смяната на важни агрегати, които ако се сменят на време и с "истинските или допустими такива" ... дават възможност колата да се кара наистина дълго ... живота на кола от този модел е поне 500 000 км. Важен е общия външен вид /което говори не само как е карана, но и поддържана колата/. Това има значение в дългосрочен план. А това е кола която излъчва лукс и не върви да е опърпана... Подхода към ДВГ на автомобила трябва да е като към консуматив, но той заедно с окачването е от най-скъпите консумативи, затова каквото си спестите ... /а това ще са и основните харчове/ си е "берекет версин"... За мен това е модел и марка на кола която няма съответствие между комфорт и цена на подръжката, но това малко хора го разбират, освен ако не са го вкусили ... и не са попадали на "скъпи батакчии", след което да нямате енергия и желание за нищо... Но това е изключение, особено след като се появиха Клубове като нашия... :oops: В момента модела вече не е нов и има доста излизащи по една или друга причина от движение автомобили, което предоставя широк избор на оригинални части и агрегати на втора ръка и на изключително поносими цени. Сигурността, комфорта и качеството обаче са такива, че има маниаци, които са склонни да реставрират автомобили от модела на марката ... дори и за повече пари от нормалното и очакваното. Хубавото е, че литературата за модела е "международно богата" :!: , с изследване на всички "бъгове" и ... често - бързи и евтини рецепти за отстраняването им. За мен това е автомобила, който е напълно достатъчен в нашите БГ условия, с който няма да ме е срам да излезна на по дълъг воаяж и в Европа и в Америка ..., а защо не и в Азия да речем :roll: И то не само за това, че марката ми създава снобско усещане и добре говори за себе си, ами и защото при нужда ще ме сервизират навсякъде по света достатъчно сносно и понеже модела е познат ... и на поносима цена. Стига да не иска да е в крак с последната ХАЙ-ТЕХ автомобилна мода и да изпитва удоволствие от това ... автомобилостроителите на негов гръб да си развиват най-последните автомобилни хрумки... /това също е краста, от която аз положих усилие да се излекувам/..., това е модела и автомобила, който не само препоръчвам, но и карам! А какво друго му трябва на човека?... А, да бе ЯХТА ... , с двигател на VOLVO! :faroah:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало! От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz! За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
06-19-2008, 08:59 AM
Добре казано.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса R.I.P. Холандецо Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
06-19-2008, 08:59 AM
Добре казано.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса R.I.P. Холандецо Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
06-19-2008, 05:05 PM
вече ме доубедухте в моето убеждение което го имам от 7-цата и наи вече от марката Волво!
Мои приатели ме питат : Що пак Волво? "Що ли?" ги питам аз Карал съм нови рена, пежа, поло,голф,опел(не случаино ги пиша с малки букви)...Еми няма такава кола като Волво!!!Даже и мерцедес и от него нищо не става... Ето това мисля да купя:850, 12.1996, ей би ес, климатик,ел ст., автопилот, фабрична газ, на 93000 км,комби,но има и проблеми с климатика и ей би ес-а Искат му 4500.Заслуьава ли си?
golf killer
06-19-2008, 05:05 PM
вече ме доубедухте в моето убеждение което го имам от 7-цата и наи вече от марката Волво!
Мои приатели ме питат : Що пак Волво? "Що ли?" ги питам аз Карал съм нови рена, пежа, поло,голф,опел(не случаино ги пиша с малки букви)...Еми няма такава кола като Волво!!!Даже и мерцедес и от него нищо не става... Ето това мисля да купя:850, 12.1996, ей би ес, климатик,ел ст., автопилот, фабрична газ, на 93000 км,комби,но има и проблеми с климатика и ей би ес-а Искат му 4500.Заслуьава ли си?
golf killer
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |