The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спрей срещу камера за превишена скорост?

#91
Безсмъртен-не! То кой иска да живее вечно? Smile
И гума не съм пукал-или съм имал късмет, или просто не съм правил компромиси с гуми...и други важни неща по ходовата част. А виж-птица съм блъскал, но не със стои двадесет...със сто и осемдесет беше, врабче. Съвсем наскоро. Гадна работа.
И изобщо...за да караш бързо, се изисква освен умения, и кураж. Ако нямате едно от двете, никога не карайте бързо.
А по отношение на шофирането в нетрезво състояние съм категоричен-ужасно е.

П. П. Заради тази тема цяла нощ сънувам как катастрофирам и май загивам при аквапланинг...страхувайте се от това явление-при него колата и уменията ви нямат никакво значение!

#92
Безсмъртен-не! То кой иска да живее вечно? Smile
И гума не съм пукал-или съм имал късмет, или просто не съм правил компромиси с гуми...и други важни неща по ходовата част. А виж-птица съм блъскал, но не със стои двадесет...със сто и осемдесет беше, врабче. Съвсем наскоро. Гадна работа.
И изобщо...за да караш бързо, се изисква освен умения, и кураж. Ако нямате едно от двете, никога не карайте бързо.
А по отношение на шофирането в нетрезво състояние съм категоричен-ужасно е.

П. П. Заради тази тема цяла нощ сънувам как катастрофирам и май загивам при аквапланинг...страхувайте се от това явление-при него колата и уменията ви нямат никакво значение!

#93
темата отдавна се прехвърли в друга насока от първоначалния въпрос, но да си кажа и аз мнението.
По отношението на спрея против камери и аз бих ползвал ако има ефект.

По отношението на предното мнение "спрете онези, които изпреварват с 90 км/ч в завой без видимост...те са страшните!" - колега те не са страшни ако и ти караш с 90 - проблема е че хората тръгват да изпреварват при достатъчна видимост на прекъсната лента, но отсреща врахлитат такива като теб не с 90 а с 230 и скъсяват времето за изпреварване наполовина.
Замисли се как се определя откъде прекъсната лента да премине в непрекъснатата преди завой и за каква скорост са правени изчисленията.

МИСЛИ И ЗА ДРУГИТЕ НА ПЪТЯ
Volvo V40 2.0, 140 h.p. 1996, ГИ PowerJet

#94
темата отдавна се прехвърли в друга насока от първоначалния въпрос, но да си кажа и аз мнението.
По отношението на спрея против камери и аз бих ползвал ако има ефект.

По отношението на предното мнение "спрете онези, които изпреварват с 90 км/ч в завой без видимост...те са страшните!" - колега те не са страшни ако и ти караш с 90 - проблема е че хората тръгват да изпреварват при достатъчна видимост на прекъсната лента, но отсреща врахлитат такива като теб не с 90 а с 230 и скъсяват времето за изпреварване наполовина.
Замисли се как се определя откъде прекъсната лента да премине в непрекъснатата преди завой и за каква скорост са правени изчисленията.

МИСЛИ И ЗА ДРУГИТЕ НА ПЪТЯ
Volvo V40 2.0, 140 h.p. 1996, ГИ PowerJet

#95
memories Wrote:Графе! Моите почитания, но ти искаш да ме убедиш, че караш твоят турбиниран бензинов кораб с 90? И се изчервяваш, когато стрелката на скоростомера докосне 110? Манипулираш ни, Графе!
Ако причиня това на моят 9-5, той ще страда! Сигурен съм!
Пичове, не е начинът да си говорим тук. Спрете онези, които изпреварват с 90 км/ч в завой без видимост...те са страшните! Скоростта не е онова, което ни убива на пътя. Малоумниците ни убиват. И не се поддавайте на манипулациите, че катастрофите стават заради превишена скорост! Стават от глупост, неумение и недооценяване на възможности-собствени и на автомобила!
Аз лично сменям масло на месец и половина, имам 18 години и 700 000 км стаж зад волана САМО на лични автомобили, София-Бургас е малко под три часа без каквото и да е напрежение (с напрежение-два часа и двадесет и осем минути, ама не ми се разказва Smile), и изобщо не се изчервявам, когато стрелката сочи 230, например. Ако преценя, че условията позволяват, разбира се Smile
Хайде, моралистите са на ход Smile

Не исках повече да отговарям по темата, мислех че всичко е казано...

Да автомобилът ми е прекрасен, да с турбината мога да го изстрелям когато си поискам, но всичко това не е оправдание да лепя стрелката на скоростомера най-вдясно. Не знам защо сте решили, че понеже автомобилът може нещо, ТРЯБВА да го прави?

От тази мощност, от тази турбина, от този въртящ момент винаги ще се намери ситуация да се възползва човек, като например да се размине по-бързо с теб, който летиш в насрещното или по-обикновеното да се изкачи стръмен баир с каравана отзад и др.

И да, срамувам се. Както пее нашият приятел "Загуедах се!" Това не е оправдание, но се случва. Обаче целенасочено да го правиш не е загуеждане, а тотална проява на незачитане на околните и агресия.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox

#96
memories Wrote:Графе! Моите почитания, но ти искаш да ме убедиш, че караш твоят турбиниран бензинов кораб с 90? И се изчервяваш, когато стрелката на скоростомера докосне 110? Манипулираш ни, Графе!
Ако причиня това на моят 9-5, той ще страда! Сигурен съм!
Пичове, не е начинът да си говорим тук. Спрете онези, които изпреварват с 90 км/ч в завой без видимост...те са страшните! Скоростта не е онова, което ни убива на пътя. Малоумниците ни убиват. И не се поддавайте на манипулациите, че катастрофите стават заради превишена скорост! Стават от глупост, неумение и недооценяване на възможности-собствени и на автомобила!
Аз лично сменям масло на месец и половина, имам 18 години и 700 000 км стаж зад волана САМО на лични автомобили, София-Бургас е малко под три часа без каквото и да е напрежение (с напрежение-два часа и двадесет и осем минути, ама не ми се разказва Smile), и изобщо не се изчервявам, когато стрелката сочи 230, например. Ако преценя, че условията позволяват, разбира се Smile
Хайде, моралистите са на ход Smile

Не исках повече да отговарям по темата, мислех че всичко е казано...

Да автомобилът ми е прекрасен, да с турбината мога да го изстрелям когато си поискам, но всичко това не е оправдание да лепя стрелката на скоростомера най-вдясно. Не знам защо сте решили, че понеже автомобилът може нещо, ТРЯБВА да го прави?

От тази мощност, от тази турбина, от този въртящ момент винаги ще се намери ситуация да се възползва човек, като например да се размине по-бързо с теб, който летиш в насрещното или по-обикновеното да се изкачи стръмен баир с каравана отзад и др.

И да, срамувам се. Както пее нашият приятел "Загуедах се!" Това не е оправдание, но се случва. Обаче целенасочено да го правиш не е загуеждане, а тотална проява на незачитане на околните и агресия.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)