The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няколко въпроса преди покупка на 850

#1
Привет,
Необходима ми е по-голяма кола(комби) поради увеличаване на членовете на семейството ми. Колата ми трябва прдимно за извънградска употреба(за градско имам друга). След доста размишления и сравнения на модели съм се насочил към комбитата на 850 или audi 100(A6-от първите). Аудито ми е по-симпатично като интериор например но пък цените са по-високи.
Прочетох целия раздел за 8xx моделите но искам да ви разпитам за още няколко момента.
Доста са сравненията между двулитровите двигатели- 126 и 140 к.с. но в таблиците с данни по-добро впечатление ми направи 2.5 литровият двигател с 10 клапана, той също е 140 (144 по-новите)к.с., но с по-висок въртящ момент и мощтността се постига при по-ниски обороти. Интесресува ме има ли форумци със този двигател и преки впечатления-разход, газификация (не разбрах той като 10-клапанният 2-вулитров двигател без дебитомер ли е, или като 20-клапановия, с дебитомер?) с две думи-трябва ли ми този двигател за извънградско возене на семейството (без спортни амбиции) или да си взимам 2 литра 10 клапана и да си свиркам?
Някой има ли впечатления от вградената детска седалка в средата на задния ред? удобна ли е за ползване, на каква възраст, размер деца, има ли проблеми от страна на контролните органи при изпозването и (а не на отделна такава) и т.н.
Впечатления за светлите (кафяво-бежави) салони? Много добре изглеждат, но - Цапат ли се лесно(имаме и куче) има ли отбясъци от светлото табло на стъклото?
Отмосно газификацията (колкото и да не ми се иска, при тези цени няма друг избор!) предлагат ми използван газов инжекцион свален от такова- 850 волво на цена около 500лв. Какво бихте ме посъветвали стар инжекцион + разход за монтиране или нова обикновенна газова?
И последно, че станаха много въпросите - доста от тези возила са окомплектовани с алуминиеви джанти, мой колега кара 460 с оригинални такива и има доста ядове по дупки и разходи за изправяне, да търся ли целенасочено железни?
Предварително благодаря за споделения опит!
Reply

#2
Привет,
Необходима ми е по-голяма кола(комби) поради увеличаване на членовете на семейството ми. Колата ми трябва прдимно за извънградска употреба(за градско имам друга). След доста размишления и сравнения на модели съм се насочил към комбитата на 850 или audi 100(A6-от първите). Аудито ми е по-симпатично като интериор например но пък цените са по-високи.
Прочетох целия раздел за 8xx моделите но искам да ви разпитам за още няколко момента.
Доста са сравненията между двулитровите двигатели- 126 и 140 к.с. но в таблиците с данни по-добро впечатление ми направи 2.5 литровият двигател с 10 клапана, той също е 140 (144 по-новите)к.с., но с по-висок въртящ момент и мощтността се постига при по-ниски обороти. Интесресува ме има ли форумци със този двигател и преки впечатления-разход, газификация (не разбрах той като 10-клапанният 2-вулитров двигател без дебитомер ли е, или като 20-клапановия, с дебитомер?) с две думи-трябва ли ми този двигател за извънградско возене на семейството (без спортни амбиции) или да си взимам 2 литра 10 клапана и да си свиркам?
Някой има ли впечатления от вградената детска седалка в средата на задния ред? удобна ли е за ползване, на каква възраст, размер деца, има ли проблеми от страна на контролните органи при изпозването и (а не на отделна такава) и т.н.
Впечатления за светлите (кафяво-бежави) салони? Много добре изглеждат, но - Цапат ли се лесно(имаме и куче) има ли отбясъци от светлото табло на стъклото?
Отмосно газификацията (колкото и да не ми се иска, при тези цени няма друг избор!) предлагат ми използван газов инжекцион свален от такова- 850 волво на цена около 500лв. Какво бихте ме посъветвали стар инжекцион + разход за монтиране или нова обикновенна газова?
И последно, че станаха много въпросите - доста от тези возила са окомплектовани с алуминиеви джанти, мой колега кара 460 с оригинални такива и има доста ядове по дупки и разходи за изправяне, да търся ли целенасочено железни?
Предварително благодаря за споделения опит!
Reply

#3
човек, моето отговаря точно на твоите въпроси, само дето не е комби - 2.5, 10 клапана, сива тапицерия, алуминиеви джанти..

ако искаш, ела да го видиш и пробваш някой път, ако си от софия,

така ще добиеш доста по-добра представа, отколкото от четенето

ако не става - ще ти опиша подробно нещата
Reply

#4
човек, моето отговаря точно на твоите въпроси, само дето не е комби - 2.5, 10 клапана, сива тапицерия, алуминиеви джанти..

ако искаш, ела да го видиш и пробваш някой път, ако си от софия,

така ще добиеш доста по-добра представа, отколкото от четенето

ако не става - ще ти опиша подробно нещата
Reply

#5
Quote:Доста са сравненията между двулитровите двигатели- 126 и 140 к.с. но в таблиците с данни по-добро впечатление ми направи 2.5 литровият двигател с 10 клапана, той също е 140 (144 по-новите)к.с., но с по-висок въртящ момент и мощтността се постига при по-ниски обороти. Интесресува ме има ли форумци със този двигател и преки впечатления-разход, газификация (не разбрах той като 10-клапанният 2-вулитров двигател без дебитомер ли е, или като 20-клапановия, с дебитомер?) с две думи-трябва ли ми този двигател за извънградско возене на семейството (без спортни амбиции) или да си взимам 2 литра 10 клапана и да си свиркам?
Някой има ли впечатления от вградената детска седалка в средата на задния ред? удобна ли е за ползване, на каква възраст, размер деца, има ли проблеми от страна на контролните органи при изпозването и (а не на отделна такава) и т.н.
Впечатления за светлите (кафяво-бежави) салони? Много добре изглеждат, но - Цапат ли се лесно(имаме и куче) има ли отбясъци от светлото табло на стъклото?
Отмосно газификацията (колкото и да не ми се иска, при тези цени няма друг избор!) предлагат ми използван газов инжекцион свален от такова- 850 волво на цена около 500лв. Какво бихте ме посъветвали стар инжекцион + разход за монтиране или нова обикновенна газова?
И последно, че станаха много въпросите - доста от тези возила са окомплектовани с алуминиеви джанти, мой колега кара 460 с оригинални такива и има доста ядове по дупки и разходи за изправяне, да търся ли целенасочено железни?

Към добър модел си се насочил 850, перфектна от където и да я погледнеш, вкл. съотношение цена на поддръжка към качество на автомобила. Жалко че в момента повече седани, а не комбита се продават, макар че забележи ... седаните са по-малко!

По ДВГ, 2,0 10 - 126 к.с. е принципно слабичък за това купе мотор и се предпочита за градско, а не извънградско. 2,5 10 - 140 /144/ е по-добре, не е акцизен, дърпа прилично и не е с разхитителен разход.
Перфектен за газификация според познавачите /аз не съм любител.../

Светлия салон ... няма отблясъци таблото ...малко повече се вижда ако е мръсен, но принципно добре се поддържат салоните, ако е редовна поддръжката. Темата куче - винаги е тежка и космата тема... :roll: :twisted:

Детската интегрирана седалка е о.к. и е за деца над 16 кг. и ръст ... май над 90 см.! Тя е по всички изисквания, още повече че Волво са тези от които вземат и въвеждат всички видове седалки...
За по-малки деца се препоръчва допълнителна седалка. Аз имам и двете и ... всичко си е о.к.

По въпроса за втора ръка газова с-ма, ако е от 850-тка ... вземи я, дори да трябва да смениш част от нещата. Консултирай се с майстор обаче на място за нея.

Успех!

П.П.
За джантите ... имам два оригинални комплекта - алуминиеви, които са с летни гуми за през лятото и железни - със зимните ми гуми, които карам през зимата. Това е максималното съобразяване с "характера" на джантите, макар че гледам колеги си карат с алуминиеви целогодишно, както и с железни - също.
Алуминиевите наистина са с по-добър фасон, по-скъпа е подръжката им от към изправяне, докато металните по-лесно се кривят, но и по-лесно и евтино оправят. Аз не бих се отказал нито от едните, нито от другите, иначе щях да косна едните... Така че сам реши.
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#6
Quote:Доста са сравненията между двулитровите двигатели- 126 и 140 к.с. но в таблиците с данни по-добро впечатление ми направи 2.5 литровият двигател с 10 клапана, той също е 140 (144 по-новите)к.с., но с по-висок въртящ момент и мощтността се постига при по-ниски обороти. Интесресува ме има ли форумци със този двигател и преки впечатления-разход, газификация (не разбрах той като 10-клапанният 2-вулитров двигател без дебитомер ли е, или като 20-клапановия, с дебитомер?) с две думи-трябва ли ми този двигател за извънградско возене на семейството (без спортни амбиции) или да си взимам 2 литра 10 клапана и да си свиркам?
Някой има ли впечатления от вградената детска седалка в средата на задния ред? удобна ли е за ползване, на каква възраст, размер деца, има ли проблеми от страна на контролните органи при изпозването и (а не на отделна такава) и т.н.
Впечатления за светлите (кафяво-бежави) салони? Много добре изглеждат, но - Цапат ли се лесно(имаме и куче) има ли отбясъци от светлото табло на стъклото?
Отмосно газификацията (колкото и да не ми се иска, при тези цени няма друг избор!) предлагат ми използван газов инжекцион свален от такова- 850 волво на цена около 500лв. Какво бихте ме посъветвали стар инжекцион + разход за монтиране или нова обикновенна газова?
И последно, че станаха много въпросите - доста от тези возила са окомплектовани с алуминиеви джанти, мой колега кара 460 с оригинални такива и има доста ядове по дупки и разходи за изправяне, да търся ли целенасочено железни?

Към добър модел си се насочил 850, перфектна от където и да я погледнеш, вкл. съотношение цена на поддръжка към качество на автомобила. Жалко че в момента повече седани, а не комбита се продават, макар че забележи ... седаните са по-малко!

По ДВГ, 2,0 10 - 126 к.с. е принципно слабичък за това купе мотор и се предпочита за градско, а не извънградско. 2,5 10 - 140 /144/ е по-добре, не е акцизен, дърпа прилично и не е с разхитителен разход.
Перфектен за газификация според познавачите /аз не съм любител.../

Светлия салон ... няма отблясъци таблото ...малко повече се вижда ако е мръсен, но принципно добре се поддържат салоните, ако е редовна поддръжката. Темата куче - винаги е тежка и космата тема... :roll: :twisted:

Детската интегрирана седалка е о.к. и е за деца над 16 кг. и ръст ... май над 90 см.! Тя е по всички изисквания, още повече че Волво са тези от които вземат и въвеждат всички видове седалки...
За по-малки деца се препоръчва допълнителна седалка. Аз имам и двете и ... всичко си е о.к.

По въпроса за втора ръка газова с-ма, ако е от 850-тка ... вземи я, дори да трябва да смениш част от нещата. Консултирай се с майстор обаче на място за нея.

Успех!

П.П.
За джантите ... имам два оригинални комплекта - алуминиеви, които са с летни гуми за през лятото и железни - със зимните ми гуми, които карам през зимата. Това е максималното съобразяване с "характера" на джантите, макар че гледам колеги си карат с алуминиеви целогодишно, както и с железни - също.
Алуминиевите наистина са с по-добър фасон, по-скъпа е подръжката им от към изправяне, докато металните по-лесно се кривят, но и по-лесно и евтино оправят. Аз не бих се отказал нито от едните, нито от другите, иначе щях да косна едните... Така че сам реши.
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#7
Ako наистина си в София, мини и ще ти дам да подкараш моето 850 комби -2,5, автоматик.... останалото го премълчавам. Tongue
За дълъг път няма какво повече да се желаве - колата стои много добре - удобна е, върви прилично, разход твърдо под 8 при скорост до 130...
Аз също не съм привърженик на газта... но всеки сам решава за себе си.
Или ако дойдеш на тази среща на софийския Волво-клуб/клон в неделя, ще имаш възможност отблизо да сравниш и пробваш 850-ки.
Reply

#8
Ako наистина си в София, мини и ще ти дам да подкараш моето 850 комби -2,5, автоматик.... останалото го премълчавам. Tongue
За дълъг път няма какво повече да се желаве - колата стои много добре - удобна е, върви прилично, разход твърдо под 8 при скорост до 130...
Аз също не съм привърженик на газта... но всеки сам решава за себе си.
Или ако дойдеш на тази среща на софийския Волво-клуб/клон в неделя, ще имаш възможност отблизо да сравниш и пробваш 850-ки.
Reply

#9
Аз карам на газ, двигателя ми е със 20 клапана и засега няма грижи, карам с обикновенна нова уредба.
В неделя ще ти дам да опиташ ( ако идваш )
По отношение на комфорта на возене трябва да опиташ.
А по отношение на мощността мога да кажа, че позволява на дълъг път малцина да те притесняват, въпреки че самата кола не те дърпа да караш бързо. Например моята съпруга ме кара да намаля след като погледне в километража.
Проблема с джантите се явява ако караш с меки и ( или ) с нисък борд на гумите.
Това е, което е!
п.с. инжекциона ако е читав не се чуди!

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#10
Аз карам на газ, двигателя ми е със 20 клапана и засега няма грижи, карам с обикновенна нова уредба.
В неделя ще ти дам да опиташ ( ако идваш )
По отношение на комфорта на возене трябва да опиташ.
А по отношение на мощността мога да кажа, че позволява на дълъг път малцина да те притесняват, въпреки че самата кола не те дърпа да караш бързо. Например моята съпруга ме кара да намаля след като погледне в километража.
Проблема с джантите се явява ако караш с меки и ( или ) с нисък борд на гумите.
Това е, което е!
п.с. инжекциона ако е читав не се чуди!

There is no place like 127.0.0.1
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)