The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въздушен филтар K&N

#31
ами наи е в сащ после в германия и англия ами моя с доставката 55 евро а в бг мисла че е около 200лв но смятам че ще има по евтино или порачка даваш на познати и така иначе колко струват нормалните в бг аъ неънам но сигорно 20/30 лв.??
Reply

#32
ами наи е в сащ после в германия и англия ами моя с доставката 55 евро а в бг мисла че е около 200лв но смятам че ще има по евтино или порачка даваш на познати и така иначе колко струват нормалните в бг аъ неънам но сигорно 20/30 лв.??
Reply

#33
[quote="Tony Wolf"]
Купен е от САЩ през Ибей /естествено..... :lol:
Тука ми обявиха 240 лева в представителството - на мене ми излезе 39 долара плюс транспорт 10-12 долара.
Ама трябва да имаш нерви да търсиш и чакаш..

ето колегите могат да помогнат сигорно и може от бг дасе порачва знам ли?
мисла 4е бош не прави К Н филтри имат конкоренти маѝ J&R , RAID .. и др.
Reply

#34
[quote="Tony Wolf"]
Купен е от САЩ през Ибей /естествено..... :lol:
Тука ми обявиха 240 лева в представителството - на мене ми излезе 39 долара плюс транспорт 10-12 долара.
Ама трябва да имаш нерви да търсиш и чакаш..

ето колегите могат да помогнат сигорно и може от бг дасе порачва знам ли?
мисла 4е бош не прави К Н филтри имат конкоренти маѝ J&R , RAID .. и др.
Reply

#35
От <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.emagazin.bg/index.php?m=331&lang=1">http://www.emagazin.bg/index.php?m=331&lang=1</a><!-- m -->

Въздушните филтри K&N са били разработени преди около тридесет години, за да изпълнят високите изисквания по настройките на състезателните автомобили по пресечена местност, които всяка година участват в изтощително състезание в пустинята Баха (Мексико). Това състезание в продължение на 1000 мили е изключително изпитание за всеки тип двигател. За машините, на практика изчезващи в буря от прах и намиращи се постоянно в пясъка, обичайните филтри са се сменяли на всеки 59 мили! Днес над 90 процента от състезателите използват въздушни филтри K&N, за да защитят двигателя от абразивното действие на пясъка в пустинята, като използват през цялото състезание един и същ филтър. “Off-road” приложението на филтрите е станало легендарно за всяка кола, при която праха и мръсотията са проблем. От Париж-Дакар до рали пилотите от Световния шампионат, Световния шампионат по мотокрос, K&N е избор номер едно измежду всички състезатели и “off-road” пилоти. На всякакво ниво на автомобилния спорт въздушните филтри K&N са най-добри, и в доказателство за това са резултатите в световните серии “Формула2”, “Формула3000”, европейските и световни шампионати по рали, състезания с камиони, мотоциклети, туристически автомобили, картинг,името на K&N е станало синоним на качество, отлично представяне и победа. Филтри K&N се произвеждат практически за всички водещи марки на автомобилния пазар, осигурявайки до 40% допълнителна пропускливост на въздух към двигателя с гарантирана защита! Първичната функция на въздушния филтър е да снабди двигателя с чист въздух. Без достатъчно очистване на всмуквания въздух от въздушния филтър, в двигателя постъпва пепел, мръсотия и различни частици, които попадайки в клапаните снижават компресионното налягане в горивната камера и в критични случаи довеждат до повреда в клапаните и буталата, предизвикват загуба на мощност и отказ на двигателя. Независимо от това все още е възможно да се срещнат състезателни автомобили без въздушни филтри, с погрешната представа, че филтрите ограничават потребяемия въздушен обем и предизвикват намаляване на мощността. K&N разрушава мита, че въздушните филтри са причина за загуба на мощност, когато става сравнение с автомобили с открито потребление... Статичните и изпитанията на писта, проведени от водещите тимове от Формула1- WilliamsBMW, Honda, Benetton, Jaguar, Toyota,Jordan, BAR and Cosworth доказаха, че с филтрите K&N няма никаква загуба на мощност в сравнение с откритото потребление на въздух. Към настоящия момент K&N е един от най-големите световни лидери в разработката и производството на филтри с индустриално и битово приложение. Кое прави филтъра K&N толкова специален? При външен оглед на K&N филтър моментално се вижда колко големи са дупките в материала на филтъра- това е главната причина за високата пропускливост на въздушния поток. Филтъра е конструиран от слоеве нишки от омаслена хирургическа памучна марля, затворена между фина алуминиева мрежа. Специалния маслен състав, намиращ се в памучната марля не позволява ограничаването на пропускателната способност и в същото време осигурява качествено филтриране на въздушният поток. Това е основата на уникалната система на филтрация! Частиците мръсотия във въздушния поток привлечени в филтъра, имат отрицателен заряд и минавайки през филтриращия елемент(подобно на действието на магнита) се привличат и стават част от пропитата памучна марля, имаща положителен заряд! При голямо натрупване на задържани частици по външната страна на филтъра отверстията в марлената тъкан остават открити. Това външно ниво от прах и песъчинки се явява вторичен елемент на филтрация на входящите частици, като при това осигурява висока пропускателна способност. Този прост, но ефективен вторичен филтър способства за осигуряването на дългия живот на филтъра, повече от десет пъти от обикновения филтър. След което въздушният филтър K&N просто се сваля и почиства, за да стане отново пригоден да издържи екстремалното натоварване, на което ще го подложите! 100000 мили филтъра е необслужваем, като това е “норма”. Почистване се извършва в зависимост от пробега или когато натрупания слой замърсяване стане 2-3мм.

ИНСТРУКЦИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ВЪЗДУШНИ ФИЛТРИ K&N
1.Почистетете филтъра от набитата в него мръсотия, след това внимателно изчеткайте с четчица с мек косъм. 2.Обилно напръскайте с “K&N- почистващ спрей” елементите на филтъра, нека престои така 10 минути. Внимание: Използвайте само “K&N- почистващ спрей”. Да не се използва бензин! Да не се използва пара! Да не се използват разтвори с разяждащо действие! Да не се използват препарати със силно измиващо действие! Да не се използва вода под високо налягане! Да не се използват разтворители! 3.Изплакнете елементите с бавно течаща вода, винаги обливайте от чистата към мръсната повърхност на филтъра. По този начин мръсните частици се премахват, като не преминават през самия филтър. Внимание: Филтъра трябва да изсъхне естествено, след неговото изплакване, останалата вода трябва да се отцеди внимателно. Да не се използва сгъстен въздух за изсушаване! Да не се използва открит пламък! Да не се използва пистолет за топъл въздух! 4.След първоначалното почистване, филтъра винаги трябва да се подлага на обработка с “K&N- масло”, преди да бъде използван отново. Ако разполагате с аерозолна опаковка напръскайте равномерно по цялата повърхност на филтъра, но не задържайте струята на аерозола на едно място! Омасляването се извършва с едно напръскване по повърхността! Изчакайте 10 мин. и ако са останали по-светли петна по неговата повърхност повторете до отстраняването им. Ако разполагате с течно масло K&N наведете бутилката и минете равномерно по повърхността, не задържайте струята на едно място! Оставете маслото да попие в материята на филтъра за около 20 мин. . Ако има по-светли петна третирайте отново с “K&N- масло”. Внимание: Никога не използвайте неомаслен K&N филтър(филтъра не спира мръсните частици, когато не е третиран с “K&N- масло”). Използвайте само “K&N- масло”. “K&N-масло” е съставено от подбрани минерални и животински мазнини смесени със специални полимери за да формират един високо ефективен прилепващ слой към повърхността на филтъра. Никога не използвайте флуид за автоматични трансмисии! Никога не използвайте моторно масло! Никога не използвайте дизелово гориво! Никога не използвайте WD-40, LPS, или др. тежки масла. Във кутията на всеки филтър има комплект лепенки, поставете на видно място(Върху кутията на въздушния филтър) стикера “DO NOT DISCARD”(ДА НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯ!). Сервизирането на Въздушни филтри K&N се извършва на всеки 60 000 километра. По-често сервизиране не се препоръчва!


Някой ако има излишен кит за почистване, може да се обади
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#36
От <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.emagazin.bg/index.php?m=331&lang=1">http://www.emagazin.bg/index.php?m=331&lang=1</a><!-- m -->

Въздушните филтри K&N са били разработени преди около тридесет години, за да изпълнят високите изисквания по настройките на състезателните автомобили по пресечена местност, които всяка година участват в изтощително състезание в пустинята Баха (Мексико). Това състезание в продължение на 1000 мили е изключително изпитание за всеки тип двигател. За машините, на практика изчезващи в буря от прах и намиращи се постоянно в пясъка, обичайните филтри са се сменяли на всеки 59 мили! Днес над 90 процента от състезателите използват въздушни филтри K&N, за да защитят двигателя от абразивното действие на пясъка в пустинята, като използват през цялото състезание един и същ филтър. “Off-road” приложението на филтрите е станало легендарно за всяка кола, при която праха и мръсотията са проблем. От Париж-Дакар до рали пилотите от Световния шампионат, Световния шампионат по мотокрос, K&N е избор номер едно измежду всички състезатели и “off-road” пилоти. На всякакво ниво на автомобилния спорт въздушните филтри K&N са най-добри, и в доказателство за това са резултатите в световните серии “Формула2”, “Формула3000”, европейските и световни шампионати по рали, състезания с камиони, мотоциклети, туристически автомобили, картинг,името на K&N е станало синоним на качество, отлично представяне и победа. Филтри K&N се произвеждат практически за всички водещи марки на автомобилния пазар, осигурявайки до 40% допълнителна пропускливост на въздух към двигателя с гарантирана защита! Първичната функция на въздушния филтър е да снабди двигателя с чист въздух. Без достатъчно очистване на всмуквания въздух от въздушния филтър, в двигателя постъпва пепел, мръсотия и различни частици, които попадайки в клапаните снижават компресионното налягане в горивната камера и в критични случаи довеждат до повреда в клапаните и буталата, предизвикват загуба на мощност и отказ на двигателя. Независимо от това все още е възможно да се срещнат състезателни автомобили без въздушни филтри, с погрешната представа, че филтрите ограничават потребяемия въздушен обем и предизвикват намаляване на мощността. K&N разрушава мита, че въздушните филтри са причина за загуба на мощност, когато става сравнение с автомобили с открито потребление... Статичните и изпитанията на писта, проведени от водещите тимове от Формула1- WilliamsBMW, Honda, Benetton, Jaguar, Toyota,Jordan, BAR and Cosworth доказаха, че с филтрите K&N няма никаква загуба на мощност в сравнение с откритото потребление на въздух. Към настоящия момент K&N е един от най-големите световни лидери в разработката и производството на филтри с индустриално и битово приложение. Кое прави филтъра K&N толкова специален? При външен оглед на K&N филтър моментално се вижда колко големи са дупките в материала на филтъра- това е главната причина за високата пропускливост на въздушния поток. Филтъра е конструиран от слоеве нишки от омаслена хирургическа памучна марля, затворена между фина алуминиева мрежа. Специалния маслен състав, намиращ се в памучната марля не позволява ограничаването на пропускателната способност и в същото време осигурява качествено филтриране на въздушният поток. Това е основата на уникалната система на филтрация! Частиците мръсотия във въздушния поток привлечени в филтъра, имат отрицателен заряд и минавайки през филтриращия елемент(подобно на действието на магнита) се привличат и стават част от пропитата памучна марля, имаща положителен заряд! При голямо натрупване на задържани частици по външната страна на филтъра отверстията в марлената тъкан остават открити. Това външно ниво от прах и песъчинки се явява вторичен елемент на филтрация на входящите частици, като при това осигурява висока пропускателна способност. Този прост, но ефективен вторичен филтър способства за осигуряването на дългия живот на филтъра, повече от десет пъти от обикновения филтър. След което въздушният филтър K&N просто се сваля и почиства, за да стане отново пригоден да издържи екстремалното натоварване, на което ще го подложите! 100000 мили филтъра е необслужваем, като това е “норма”. Почистване се извършва в зависимост от пробега или когато натрупания слой замърсяване стане 2-3мм.

ИНСТРУКЦИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ВЪЗДУШНИ ФИЛТРИ K&N
1.Почистетете филтъра от набитата в него мръсотия, след това внимателно изчеткайте с четчица с мек косъм. 2.Обилно напръскайте с “K&N- почистващ спрей” елементите на филтъра, нека престои така 10 минути. Внимание: Използвайте само “K&N- почистващ спрей”. Да не се използва бензин! Да не се използва пара! Да не се използват разтвори с разяждащо действие! Да не се използват препарати със силно измиващо действие! Да не се използва вода под високо налягане! Да не се използват разтворители! 3.Изплакнете елементите с бавно течаща вода, винаги обливайте от чистата към мръсната повърхност на филтъра. По този начин мръсните частици се премахват, като не преминават през самия филтър. Внимание: Филтъра трябва да изсъхне естествено, след неговото изплакване, останалата вода трябва да се отцеди внимателно. Да не се използва сгъстен въздух за изсушаване! Да не се използва открит пламък! Да не се използва пистолет за топъл въздух! 4.След първоначалното почистване, филтъра винаги трябва да се подлага на обработка с “K&N- масло”, преди да бъде използван отново. Ако разполагате с аерозолна опаковка напръскайте равномерно по цялата повърхност на филтъра, но не задържайте струята на аерозола на едно място! Омасляването се извършва с едно напръскване по повърхността! Изчакайте 10 мин. и ако са останали по-светли петна по неговата повърхност повторете до отстраняването им. Ако разполагате с течно масло K&N наведете бутилката и минете равномерно по повърхността, не задържайте струята на едно място! Оставете маслото да попие в материята на филтъра за около 20 мин. . Ако има по-светли петна третирайте отново с “K&N- масло”. Внимание: Никога не използвайте неомаслен K&N филтър(филтъра не спира мръсните частици, когато не е третиран с “K&N- масло”). Използвайте само “K&N- масло”. “K&N-масло” е съставено от подбрани минерални и животински мазнини смесени със специални полимери за да формират един високо ефективен прилепващ слой към повърхността на филтъра. Никога не използвайте флуид за автоматични трансмисии! Никога не използвайте моторно масло! Никога не използвайте дизелово гориво! Никога не използвайте WD-40, LPS, или др. тежки масла. Във кутията на всеки филтър има комплект лепенки, поставете на видно място(Върху кутията на въздушния филтър) стикера “DO NOT DISCARD”(ДА НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯ!). Сервизирането на Въздушни филтри K&N се извършва на всеки 60 000 километра. По-често сервизиране не се препоръчва!


Някой ако има излишен кит за почистване, може да се обади
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#37
иее НИКИ добър си мерсии Big Grin =D> =D>
Reply

#38
иее НИКИ добър си мерсии Big Grin =D> =D>
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)