The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 GL 1.7 1989г. карбуратор - проблем при палене

#1
Здравейте,

при студен двигател, дори и температурата на въздуха да е 30 градуса, много рядко се случва да завъртя ключа и да запали както трябва. Обикновенно гасне поне 1-2 пъти и след това в продължение на около 5 мин ме е страх газчица да подам....С ръчен смукач съм, не го дърпам до край, горе-долу съм намерил някакво оптимално положение. Ако не използвам смукач изобщо е просто абсурд да запаля двигателя.

(Под студен двигател приемам, че не е пален поне 3 часа)

Ако някой има идея от какво е нека сподели. Ходих по сервизи, диагностика....въздух дърпал карбуратора, не знам си какво дърпал....всичко оправих а този проблем си остана.

Да, добявя. След като загрее двигателя тихите обороти са около 900 и върви перфектно, няма странни вибрации, колебания в оборотите, загуба на мощност....просто идеален.

Благодаря ви предварително!
Reply

#2
И моя проблем е такъв, поне 4-5 пъти въртя докато запали, рядко паля от сефте. Има една тема тук с име "И аз да се оплача", виж я. Там стана дума за датчика за студен двигател, смених ама не, нешата са си пак същите. Ако при теб проблема е от него ше ти го дам на далавера, че вече имам един повече.
Reply

#3
Да ама човека е с карбуратор и няма такъв датчик :roll:
Ако карбуратора е Солекс , от ЕГНто е - лекува се с нов но като питах за невадата на баща ми и ми казаха 600 лв - минах на газ.
Волво 460 `95 2.0 MPI
Reply

#4
Помня, че около 6 месеца след като взех колата имах малък проблем с датчика за температурата на водата. Стрелката ту показваше реалната стойност, ту забиваше на максимум....като карах с 90 на 4-та предавка и тогава се появяваше проблема - най-вероятно от вибрациите на двигателя. Ходих на сервиз и го оправиха, но не съм купувал никакви части. Да не би да има 2 датчика за температурата които се използват за визуализацията, а единия да ползва двигателя за да си обогатява сместа както той си знае в зависимост от температурата( може и при ръчен смукач да има някоя далаверка Smile ). Не съм много запознат, вмъквам го като идея ако някой се сети за нещо....

Проблема с паленето не е кой знае какво ама е дразнещ, обикновенно ми се налага да мръдна някъде за 1 мин......чакам 5 да загрее двигателя, дърпам там смукачи глупости.....отишъл бензина за 10км Smile
Reply

#5
Аз не съм голям разбирач, но имам същия модел 440 GLE 1989. Имам го от три месеца и не съм много в час, но все пак: Имах Фиат 127 правеше абсюлютно същия проблем. Смених свещите и край. Правеше го само като са студени. Преди това правих центровки ии т.н, но те като загреят всичко изглейда нормално. Така, че пробвай с други свещи да видиш. Успех
Reply

#6
Anonymous Wrote:Аз не съм голям разбирач, но имам същия модел 440 GLE 1989. Имам го от три месеца и не съм много в час, но все пак: Имах Фиат 127 правеше абсюлютно същия проблем. Смених свещите и край. Правеше го само като са студени. Преди това правих центровки ии т.н, но те като загреят всичко изглейда нормално. Така, че пробвай с други свещи да видиш. Успех

Благодаря много за съвета, ще опитам със смяна на свещите.
Reply

#7
Anonymous Wrote:Аз не съм голям разбирач, но имам същия модел 440 GLE 1989. Имам го от три месеца и не съм много в час, но все пак: Имах Фиат 127 правеше абсюлютно същия проблем. Смених свещите и край. Правеше го само като са студени. Преди това правих центровки ии т.н, но те като загреят всичко изглейда нормално. Така, че пробвай с други свещи да видиш. Успех
Всъщност аз ти дадох този съвет и ми е любопитно какво стана, така че ако имаш време сподели
Reply

#8
jul Wrote:
Anonymous Wrote:Аз не съм голям разбирач, но имам същия модел 440 GLE 1989. Имам го от три месеца и не съм много в час, но все пак: Имах Фиат 127 правеше абсюлютно същия проблем. Смених свещите и край. Правеше го само като са студени. Преди това правих центровки ии т.н, но те като загреят всичко изглейда нормално. Така, че пробвай с други свещи да видиш. Успех
Всъщност аз ти дадох този съвет и ми е любопитно какво стана, така че ако имаш време сподели

С малко закъснение отговарям....близо 2-3 години.....е не е от свещите Big Grin Всъщност още си е така колата...свещи, кабели, дистрибуторни капачки, филтри, палци и чудесии.....няма...паля, смукач на макс, крака трепери на газта да не изгасне и като почне да топли парното - тръгвам :mrgreen:

Явно проблемът е другаде, сега се появи още нещо и предполагам, че причината и за двата е една....ще видим какво ще стане. Ако ли не.... :chain:

http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...f=4&t=7162
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)