Ето отговорът на Волен Чинков, Маркетинг комуникации към МП по проблемите с различните клонове:
FYI
"Няма абсолютно никакъв проблем да публикуваш отговара
ми във форума. Искам само да те помоля да добавиш, че
който не е съгласен с отговора ми, да посочи името на колегата, който го е обслужил в сервиза.
Благодаря!
Ще следя темата с интерес.
Поздрави,
Волен
Волен Чинков
Маркетинг комуникации
Volvo, Land Rover & Jaguar
MOTO-PFOHE BG
т. +359 2 984 22 58
м. +359 878 444 371
ф. +359 2 984 22 76
е. <!-- e --><a href="mailto:v.chinkov@motopfohe.bg">v.chinkov@motopfohe.bg</a><!-- e -->
From: Mihaela Venkova [mailto:mishell_mtv@mail.bg]
Sent: Wednesday, June 10, 2009 3:40 PM
To: Volen Chinkov
Subject: RE: Отстъпките за Волво Клуба в различните градове
Благодаря ти много за бързия и точен отговор!! Както и за дейностите, свързани ползу клуба, въпреки ограниченото време
Ако нямаш против, мога ли да публикувам-цитирам писмото в темата, за да отговоря на запитванията там?
Поздрави
Цитат от Volen Chinkov <v.chinkov@motopfohe.bg>:
> Здравей!
>
>
>
> Проверих и двете "оплаквания". В Русе конкретно ми сигнализират, че такъв
> случай няма.
>
> Тук съм готов да застана зад думите им, защото това е един от филиалите с
> най-добра дисциплина
>
> и организация в цяла България.
>
>
>
> В Бургас управителят на филиала потвърди за случката. Каза, че са сменили
> приемчика в сервиза и той тъкмо навлизал
>
> в работата и действително не е знаел за отстъпката. НО управителят на
> филиала лично се е срещнал с члена на Volvo
>
> клуба, лично му се е извинил и му е предложил още 20% отстъпка от труда, ако
> човекът реши да ремонтира колата си в
>
> сервиза на Мото-Пфое в Бургас. Все пак членът на Volvo клуба не си е купил
> дори и една резервна част от сервиза.
>
>
>
> Искам да те уверя, че всички управители са информирани за специалните
> условия, които ползват всички членове на
>
> Volvo клуба. Те са получили официална (документирана) информация от нашата
> централа на 10.03.2009 г., а са били
>
> информирани две седмици по-рано.
>
>
>
> Ще имам грижата лично да прозвъня всички останали управители, за да се
> уверя, че приемчиците в сервиза им са наясно
>
> с условията, които ползват членовете на Volvo клуба.
>
>
>
> Надявам се, този случай или случаи? да не се повторят отново за в бъдеще.
>
> Благодаря ти много, че ме уведоми за изникналите нередности.
>
> Оставам на разположение.
>
>
>
> Поздрави,
>
> Волен
>
>
>
>
>
>
>
> Волен Чинков
>
> Маркетинг комуникации
>
> Volvo, Land Rover & Jaguar
>
> MOTO-PFOHE BG
>
>
>
>
>
> т. +359 2 984 22 58
>
> м. +359 878 444 371
>
> ф. +359 2 984 22 76
>
> е. <!-- e --><a href="mailto:v.chinkov@motopfohe.bg">v.chinkov@motopfohe.bg</a><!-- e -->
>
> _____
>
> From: Mihaela Venkova [mailto:mishell_mtv@mail.bg]
> Sent: Wednesday, June 10, 2009 1:44 PM
> To: <!-- e --><a href="mailto:volen_chinkov@yahoo.com">volen_chinkov@yahoo.com</a><!-- e -->; <!-- e --><a href="mailto:v.chinkov@motopfohe.bg">v.chinkov@motopfohe.bg</a><!-- e -->
> Subject: Отстъпките за Волво Клуба в различните градове
>
>
>
> Здравей,
>
> Възникна следния случай: В русенския и бургаския клонове на клуба са
> се опитали да ползват отстъпките по договора, който сключихме, но се е
> оказало, че тамошните представителства на Мото Пфое не знаят за него.
>
> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5982&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=16&t=5982&start=60</a><!-- l -->
>
> Въпросът ми ми към днешна дата е дали вече са уведомени и по принцип дали
> различните представителства на Мото Пфое в различните градове знаят за този
> наш договор. Много ще съм ти благодарна за инфото, за да мога да уведомя
> клубарите, и напълно да релизираме сключеното споразумение.
>
>
> Поздрави
> Михаела
>
> П.П. Ако и когато пожелаете офертата за рекламен банер е в сила."