Здравейте колеги по време на лек ремонт ми изникнаха няколко въпроса
1. как се сваля централната конзола за да сменя едната лампичка че е изгоряла(на средната врътка)
2. какво е това нещо(черното пластмасовото долу въвъ вратата) дето го имам на даяната врата а на лявата го нямам( явно е махнато по незнайни за мен причини)
3. и.... на таблото имам изгоряла лампичка, погледнах и видях два болта само на тях ли се държи таблото и лесно ли излиза
4. в багажника има едни лампички(там на гредите дето са) не светеха и си викам ще сменя крушките ..и то нямаше вътре крушки. Слагам аз крушки и те светват , обаче не огасват изобщо (и разбрах защо нямаше крушки там) имате ли на идея защо става така, нещо повреда в инсталацията или?
опс za V40 '96 става въпрос
Здравейте колеги по време на лек ремонт ми изникнаха няколко въпроса
1. как се сваля централната конзола за да сменя едната лампичка че е изгоряла(на средната врътка)
2. какво е това нещо(черното пластмасовото долу въвъ вратата) дето го имам на даяната врата а на лявата го нямам( явно е махнато по незнайни за мен причини)
3. и.... на таблото имам изгоряла лампичка, погледнах и видях два болта само на тях ли се държи таблото и лесно ли излиза
4. в багажника има едни лампички(там на гредите дето са) не светеха и си викам ще сменя крушките ..и то нямаше вътре крушки. Слагам аз крушки и те светват , обаче не огасват изобщо (и разбрах защо нямаше крушки там) имате ли на идея защо става така, нещо повреда в инсталацията или?
опс za V40 '96 става въпрос
traffic Wrote:Здравейте колеги по време на лек ремонт ми изникнаха няколко въпроса
1. как се сваля централната конзола за да сменя едната лампичка че е изгоряла(на средната врътка)
2. какво е това нещо(черното пластмасовото долу въвъ вратата) дето го имам на даяната врата а на лявата го нямам( явно е махнато по незнайни за мен причини)
3. и.... на таблото имам изгоряла лампичка, погледнах и видях два болта само на тях ли се държи таблото и лесно ли излиза
4. в багажника има едни лампички(там на гредите дето са) не светеха и си викам ще сменя крушките ..и то нямаше вътре крушки. Слагам аз крушки и те светват , обаче не огасват изобщо (и разбрах защо нямаше крушки там) имате ли на идея защо става така, нещо повреда в инсталацията или?
опс za V40 '96 става въпрос
Колега аз пък имам следния проблем :отварям си багажника и един път святкат един път не.Поогледах се малко и установих,че прекъсвача е на самата ключака (зъпчето на вратата дето се захваща за гредата на багажника (надявам се ме разбра)) и сега мисля да го смажа да видя дали ще се оправи, при теб също може да е такъв проблема и да не успява да го натисне като хората
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
traffic Wrote:Здравейте колеги по време на лек ремонт ми изникнаха няколко въпроса
1. как се сваля централната конзола за да сменя едната лампичка че е изгоряла(на средната врътка)
2. какво е това нещо(черното пластмасовото долу въвъ вратата) дето го имам на даяната врата а на лявата го нямам( явно е махнато по незнайни за мен причини)
3. и.... на таблото имам изгоряла лампичка, погледнах и видях два болта само на тях ли се държи таблото и лесно ли излиза
4. в багажника има едни лампички(там на гредите дето са) не светеха и си викам ще сменя крушките ..и то нямаше вътре крушки. Слагам аз крушки и те светват , обаче не огасват изобщо (и разбрах защо нямаше крушки там) имате ли на идея защо става така, нещо повреда в инсталацията или?
опс za V40 '96 става въпрос
Колега аз пък имам следния проблем :отварям си багажника и един път святкат един път не.Поогледах се малко и установих,че прекъсвача е на самата ключака (зъпчето на вратата дето се захваща за гредата на багажника (надявам се ме разбра)) и сега мисля да го смажа да видя дали ще се оправи, при теб също може да е такъв проблема и да не успява да го натисне като хората
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
не е от зъбчето, защото като го отварям и затварям светлините в купето святкат и загасят , но тия двете на гредата си светят постоянно,дори и ако цъкна копчето на изгасяне на тавана до шофьора
не е от зъбчето, защото като го отварям и затварям светлините в купето святкат и загасят , но тия двете на гредата си светят постоянно,дори и ако цъкна копчето на изгасяне на тавана до шофьора
Колега traffic, ключето е интегрирано в ключалката на задната врата и ако то не ти работи светлините на задните греди ще ти светят постоянно. Това микроключе отговаря САМО за тези две светлини и за никои други т.е. те не се регулират от ключ в купето. Както каза и колегата raceteam, опитай се да смажеш самата брава отвътре и може би ще ти изгасват лампите. Мен например ме дразни това, че при отворена врата на багажника въпросните лампи светят постоянно и ги спирам, като натисна езичето на ключалката. При затваряне на задната врата трябва отново да се натисне бутона да отключвате за да се отключи езичето и да можеш безпроблемно да я затвориш.
Дано скоро си решиш проблема.
Чао и със здраве.
Колега traffic, ключето е интегрирано в ключалката на задната врата и ако то не ти работи светлините на задните греди ще ти светят постоянно. Това микроключе отговаря САМО за тези две светлини и за никои други т.е. те не се регулират от ключ в купето. Както каза и колегата raceteam, опитай се да смажеш самата брава отвътре и може би ще ти изгасват лампите. Мен например ме дразни това, че при отворена врата на багажника въпросните лампи светят постоянно и ги спирам, като натисна езичето на ключалката. При затваряне на задната врата трябва отново да се натисне бутона да отключвате за да се отключи езичето и да можеш безпроблемно да я затвориш.
Дано скоро си решиш проблема.
Чао и със здраве.
Относно централната конзола имаше някъде тема с нагледни схеми и картинки от VADIS. Поразтърси се и ще я намериш.
Понеже сега нямам много време ще ти дам набързо последователността на сваляне при мен как е.
1. С отвека леко и внимателно подхващаш от дясната страна пластмаста която ти е с врътките. Тя е на щипки и по принцип се маха лесно, но ти внимавай.
2. Под пластмасата ще се видят 4 винта.
2.1.Първо развиваш долните два:
Долните два държат едновременно пластмаста отдолу, където ти се вмъква аудиото / по нашенски ... дупката за касетофона/ и панела с врътките.
3-те винта където са в дупката за касетофона също трябва да ги развиеш ... /виждат се и на снимката/ и махаш тази пластмаса.
2.2.Второ - след като си махал вече тази пластмаса отдолу, развиваш горните два вината. Те държат панела с врътките отгоре.
3. Извърташ панела и с малко повече усилие, но пак внимателно откачаш тръбата, която отива към датчика за климатроника.
4. Откачаш и буксите с кабели към панела.
5. Лампичките се свалят с отверка /т.е. със завъртане в едната посока/. Като обърнеш панела ще видиш къде са им местата. Малко е кофти защото се намират дълбоко в пластмаста и е малко пипкава работа.
6. Взимаш изгорялата и отваш да търсиш нова... :wink:
Пак те подсещам, потърси тази тема за която ти говоря, там има и картинки и ще разбереш как става.
Относно централната конзола имаше някъде тема с нагледни схеми и картинки от VADIS. Поразтърси се и ще я намериш.
Понеже сега нямам много време ще ти дам набързо последователността на сваляне при мен как е.
1. С отвека леко и внимателно подхващаш от дясната страна пластмаста която ти е с врътките. Тя е на щипки и по принцип се маха лесно, но ти внимавай.
2. Под пластмасата ще се видят 4 винта.
2.1.Първо развиваш долните два:
Долните два държат едновременно пластмаста отдолу, където ти се вмъква аудиото / по нашенски ... дупката за касетофона/ и панела с врътките.
3-те винта където са в дупката за касетофона също трябва да ги развиеш ... /виждат се и на снимката/ и махаш тази пластмаса.
2.2.Второ - след като си махал вече тази пластмаса отдолу, развиваш горните два вината. Те държат панела с врътките отгоре.
3. Извърташ панела и с малко повече усилие, но пак внимателно откачаш тръбата, която отива към датчика за климатроника.
4. Откачаш и буксите с кабели към панела.
5. Лампичките се свалят с отверка /т.е. със завъртане в едната посока/. Като обърнеш панела ще видиш къде са им местата. Малко е кофти защото се намират дълбоко в пластмаста и е малко пипкава работа.
6. Взимаш изгорялата и отваш да търсиш нова... :wink:
Пак те подсещам, потърси тази тема за която ти говоря, там има и картинки и ще разбереш как става.