The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с комресията.

#31
stefpetkov Wrote:Здравей колега та.. ако излиза пара от капачката за доливане на маслото при работещ мотор е нормално така е абсолютно всеки ДВГ а за отворите за свещите интересно откъде се е взела тази ръждилка там трябва да е сухо като барут а разхода на масло наистина може да е от гумичките на клапаните и здали семеринги по мотора
чао и успех
Сега работата заприлича "мишка ли беше или мишок".Та пара ли пушек ли, ама трябва да не ДУХА каквото там духа.Ай чао
Кола без турбо........като жена без гърди.Караш я ,ноо....нещо липсва.
Reply

#32
stefpetkov Wrote:Здравей колега та.. ако излиза пара от капачката за доливане на маслото при работещ мотор е нормално така е абсолютно всеки ДВГ а за отворите за свещите интересно откъде се е взела тази ръждилка там трябва да е сухо като барут а разхода на масло наистина може да е от гумичките на клапаните и здали семеринги по мотора
чао и успех
Сега работата заприлича "мишка ли беше или мишок".Та пара ли пушек ли, ама трябва да не ДУХА каквото там духа.Ай чао
Кола без турбо........като жена без гърди.Караш я ,ноо....нещо липсва.
Reply

#33
Относно пушека от ръчката за маслото и омазаните с масло свещи.
Има една тръбичка и едно филтърче които отвеждат картерните газове към въздушния приток след филтъра. Така газовете се изгарят в цилиндрите. Филтърчето се запушва след време и газовете няма къде да излязат, вдигат налягането и почва да пуши откъм пръчката за маслото, също така и цвърчи от към капачката, и затова предполагам ти е омазано там.
Друг е въпроса че ако компресията е наред не би трябвало газовете да са супер много.
Компресията трябва да е между 13 и 15, минимум 12. Някои "майстори" не знаят разликата между "съотношение на компресия" и "налягане на компресия", и гледат в аутодатата съотношение на компресия = 1/10 и си мислят че всичко е наред. А това дето се мери през свещите е налягане на компресия.
Аз имах точно същите проблеми и ми се наложи основен ремонт. А за пушенето трябва само да ти отпушат филтърчето с компресор, но ще продължи да харчи

Успех
Reply

#34
Относно пушека от ръчката за маслото и омазаните с масло свещи.
Има една тръбичка и едно филтърче които отвеждат картерните газове към въздушния приток след филтъра. Така газовете се изгарят в цилиндрите. Филтърчето се запушва след време и газовете няма къде да излязат, вдигат налягането и почва да пуши откъм пръчката за маслото, също така и цвърчи от към капачката, и затова предполагам ти е омазано там.
Друг е въпроса че ако компресията е наред не би трябвало газовете да са супер много.
Компресията трябва да е между 13 и 15, минимум 12. Някои "майстори" не знаят разликата между "съотношение на компресия" и "налягане на компресия", и гледат в аутодатата съотношение на компресия = 1/10 и си мислят че всичко е наред. А това дето се мери през свещите е налягане на компресия.
Аз имах точно същите проблеми и ми се наложи основен ремонт. А за пушенето трябва само да ти отпушат филтърчето с компресор, но ще продължи да харчи

Успех
Reply

#35
Това дето го мерят не е вярно. Всичко зависи от маслото и акомулатора така че не се стряскаъ че не е като по каталог.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#36
Това дето го мерят не е вярно. Всичко зависи от маслото и акомулатора така че не се стряскаъ че не е като по каталог.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)