08-22-2008, 02:35 PM
Mihov Wrote:Ключа се сваля много лесно - не е необходимо да сваляш акумулатор...Няколко винта са...а проблема с НЕИЗКЛЮЧВАНЕТО на мигачите си го реших като просто не завих докрай двата винта които държат ключа . Като ги стегна докрай и не се изключват мигачите . Леко ги оттягам - около половин оборот и всичко "заспива"...и така година вече...Колега днес се занимавах цели 5 часа с тая кола и направо ръце не ми останаха :lol: .Та нещата който успях да оправя са:
Успех и да пишеш как си се справил за да понаучим нещо.
1.Имах една изгубена частичка от ключа за фаровете и не можех да си пусна габарите-ОПРАВЕНО
2.Изчистих половината копчета и дръжки от лака който се е напукал
3.Изчистих едно петно масло на тавана с помоща на меглео
4.Разглобих ключа уж направих това което ме посъветва за мигачите.Слагам го аз правя две кръкчета на квартала всичко точно.Сложих корите затворих си и ключа за фаровете и тръгнах да направя едно кръкче пак,но се оказа,че пак не връща мигача .
Тези дни пак ще се позанимавам,а колкото до късите и дългите установих,че релето запва и като ударя един шамар на всички релета както каза ти си светват.Явно ще трябва да се купува ново реле,но ще видим кога ще е.
Айде и със здраве !!!!
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now