The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на маркуч за топъл въздух от мотора.

#1
Здравейте колеги!

Колата ми е на 213000 мили и има малко работа по нея.В предишни теми съм споделял, че мотора гасне от време на време.Днес установих, че гумените връзки на маркучето, което идва от двигателя и се свързва за частта между инжекциона и маркуча на въздушния филтър(дебитомер ли е кво е?!) са скъсани.Поръчах нови части, но не можах до видя в тъмното, дали има достатъчно пространство за работа откъм двигателя(под инжекциона), другия край откъм горивната система е O.K.

Та въпроса ми е.Възможна ли е подмяната, без да се разглобява нещо друго , за да се осигури достъп за работа?
Възможно ли е заради скъсания маркуч да е гаснел мотора?

Моля споделете ако имате опит с това.

Ето тук линк за да видидте за какво става въпрос, че не обясних добре.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/PCV-System/c-1-72-153-849/">http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/ ... 2-153-849/</a><!-- m -->
Reply

#2
Здравейте колеги!

Колата ми е на 213000 мили и има малко работа по нея.В предишни теми съм споделял, че мотора гасне от време на време.Днес установих, че гумените връзки на маркучето, което идва от двигателя и се свързва за частта между инжекциона и маркуча на въздушния филтър(дебитомер ли е кво е?!) са скъсани.Поръчах нови части, но не можах до видя в тъмното, дали има достатъчно пространство за работа откъм двигателя(под инжекциона), другия край откъм горивната система е O.K.

Та въпроса ми е.Възможна ли е подмяната, без да се разглобява нещо друго , за да се осигури достъп за работа?
Възможно ли е заради скъсания маркуч да е гаснел мотора?

Моля споделете ако имате опит с това.

Ето тук линк за да видидте за какво става въпрос, че не обясних добре.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/PCV-System/c-1-72-153-849/">http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/ ... 2-153-849/</a><!-- m -->


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#3
Здравей,
тъй като и аз съм планувал подобна работа , само че аз ще сменя всички тръби, имам няколко линка.
За турбо версията:
http://lakesidedp.com/uploadpics/pcv/
за без турбо виж това:
http://volvospeed.com/vs_forum/index.php...pic=101431
[Image: volvo.jpg]
Reply

#4
Здравей,
тъй като и аз съм планувал подобна работа , само че аз ще сменя всички тръби, имам няколко линка.
За турбо версията:
http://lakesidedp.com/uploadpics/pcv/
за без турбо виж това:
http://volvospeed.com/vs_forum/index.php...pic=101431
[Image: volvo.jpg]
Reply

#5
Смених маркуча, без да смъквам инжекциона.
Reply

#6
Смених маркуча, без да смъквам инжекциона.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)