08-18-2008, 05:17 AM
Здравейте колеги!
Колата ми е на 213000 мили и има малко работа по нея.В предишни теми съм споделял, че мотора гасне от време на време.Днес установих, че гумените връзки на маркучето, което идва от двигателя и се свързва за частта между инжекциона и маркуча на въздушния филтър(дебитомер ли е кво е?!) са скъсани.Поръчах нови части, но не можах до видя в тъмното, дали има достатъчно пространство за работа откъм двигателя(под инжекциона), другия край откъм горивната система е O.K.
Та въпроса ми е.Възможна ли е подмяната, без да се разглобява нещо друго , за да се осигури достъп за работа?
Възможно ли е заради скъсания маркуч да е гаснел мотора?
Моля споделете ако имате опит с това.
Ето тук линк за да видидте за какво става въпрос, че не обясних добре.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/PCV-System/c-1-72-153-849/">http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/ ... 2-153-849/</a><!-- m -->
Колата ми е на 213000 мили и има малко работа по нея.В предишни теми съм споделял, че мотора гасне от време на време.Днес установих, че гумените връзки на маркучето, което идва от двигателя и се свързва за частта между инжекциона и маркуча на въздушния филтър(дебитомер ли е кво е?!) са скъсани.Поръчах нови части, но не можах до видя в тъмното, дали има достатъчно пространство за работа откъм двигателя(под инжекциона), другия край откъм горивната система е O.K.
Та въпроса ми е.Възможна ли е подмяната, без да се разглобява нещо друго , за да се осигури достъп за работа?
Възможно ли е заради скъсания маркуч да е гаснел мотора?
Моля споделете ако имате опит с това.
Ето тук линк за да видидте за какво става въпрос, че не обясних добре.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/PCV-System/c-1-72-153-849/">http://www.ipdusa.com/Volvo-850/Engine/ ... 2-153-849/</a><!-- m -->