Posts: 2,879
Threads: 102
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Вие нещо отзаде и си е.... Сега трябва да сменям лагер, а доколкото разбрах той се води лагер-главина и естствено е по-скъп от обикновения. Нищичко не отбирам, те са два отзад, мисля че е вдясно, ама де да знам. Един и същи ли е вляво и вдясно, едновременно ли се сменят и двата, колко ще ме оръсят и къде да ида. Някой може ли да каже?
Just keep on walking
Proud To Drive Volvo
Posts: 2,879
Threads: 102
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Вие нещо отзаде и си е.... Сега трябва да сменям лагер, а доколкото разбрах той се води лагер-главина и естствено е по-скъп от обикновения. Нищичко не отбирам, те са два отзад, мисля че е вдясно, ама де да знам. Един и същи ли е вляво и вдясно, едновременно ли се сменят и двата, колко ще ме оръсят и къде да ида. Някой може ли да каже?
Just keep on walking
Proud To Drive Volvo
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Mishell Wrote:Вие нещо отзаде и си е.... Сега трябва да сменям лагер, а доколкото разбрах той се води лагер-главина и естствено е по-скъп от обикновения. Нищичко не отбирам, те са два отзад, мисля че е вдясно, ама де да знам. Един и същи ли е вляво и вдясно, едновременно ли се сменят и двата, колко ще ме оръсят и къде да ида. Някой може ли да каже? Колежке провери си гумите първо (хубави ли са,нови ли са ) за бабунки!!!.И на мен ми виеше много отзад и си мислех,че трябва да сменям лагер,но моят автомонтьор като отидох да ми сменя масло и погледна гумата и се оказа,че цялата е на много малки бабунки и за това вие.Купих си гуми и всичко заспа
П.П.Препоръчвам да се установи със сигорност дали е лагера защото са си оригинални и са много здрави,а не се знае какъв боклук ще ти продадът
Успех!!!
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Mishell Wrote:Вие нещо отзаде и си е.... Сега трябва да сменям лагер, а доколкото разбрах той се води лагер-главина и естствено е по-скъп от обикновения. Нищичко не отбирам, те са два отзад, мисля че е вдясно, ама де да знам. Един и същи ли е вляво и вдясно, едновременно ли се сменят и двата, колко ще ме оръсят и къде да ида. Някой може ли да каже? Колежке провери си гумите първо (хубави ли са,нови ли са ) за бабунки!!!.И на мен ми виеше много отзад и си мислех,че трябва да сменям лагер,но моят автомонтьор като отидох да ми сменя масло и погледна гумата и се оказа,че цялата е на много малки бабунки и за това вие.Купих си гуми и всичко заспа
П.П.Препоръчвам да се установи със сигорност дали е лагера защото са си оригинални и са много здрави,а не се знае какъв боклук ще ти продадът
Успех!!!
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
хм, обикновено се разбиват отпред, досега не съм чул за сменен лагер отзад :oops:
не че е невъзможно де, но все пак наистина е добре да се провери първо всичко останало
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
хм, обикновено се разбиват отпред, досега не съм чул за сменен лагер отзад :oops:
не че е невъзможно де, но все пак наистина е добре да се провери първо всичко останало
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 2,879
Threads: 102
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Най-силно се чува като се пусне по инерция, ама без да се изключва от скорост, така я тества и чичо Жоро. На около 60км. направо цяла ария изкарва. Като ходих да сменям предните гуми, тия от гумаджийницата нищо не казаха за задните, ама те не са и длъжни де....а гумите си излгеждат напълно в ред. След реглажа не носи на никъде, че преди направо включваше автопилота с пълен десен :mrgreen: .
Just keep on walking
Proud To Drive Volvo
Posts: 2,879
Threads: 102
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Най-силно се чува като се пусне по инерция, ама без да се изключва от скорост, така я тества и чичо Жоро. На около 60км. направо цяла ария изкарва. Като ходих да сменям предните гуми, тия от гумаджийницата нищо не казаха за задните, ама те не са и длъжни де....а гумите си излгеждат напълно в ред. След реглажа не носи на никъде, че преди направо включваше автопилота с пълен десен :mrgreen: .
Just keep on walking
Proud To Drive Volvo
Posts: 47
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Мисля, че са еднакви отляво и отдясно. На мен ми казаха, че са по 240лв. бройката в мото-пфое.
Volvo V40, 1.9TD, двигател D4192T, 1998г.
Posts: 47
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Мисля, че са еднакви отляво и отдясно. На мен ми казаха, че са по 240лв. бройката в мото-пфое.
Volvo V40, 1.9TD, двигател D4192T, 1998г.
|