Posts: 92
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Много V-та станаха, много нещо
Мисля да си избирам нова стара таратайка и за сега се триумя (само) между изброените в заглавието.
460-ката вече има повече проблеми, отколкото пише на километража и съм решил ако мине на преглед да я карам до където може, като наливам пари само в касичката. И после - някое комби. Комбита много, но като ги гледам стигам до извода, че друго комби освен популярния пасат има само с марка волво. (Визирам големия багажник. Ако греша - поправете ме обосновано).
Та кое от трите бихте ми препоръчали (или друго) и защо?
С оглед цената - годината на производство ще да е някъде '98 - '99. Конете - както дойдат. Не съм рейсър за сега, но колкото повече - толкова повече . V40 ме блазни заради по-големия с 10 см просвет спрямо V70 (според auto.ru) и заради големия избор. V70 пък заради по-големия багажник и много по-красив за мен външен вид. Обаче пък не се продават много екземпляри и почти всички обяви са за 2.5 DTI 140 к.с., което малко ме учудва.
За пасата пък нищо не знам, но добре изглежда на размери. Може ли изобщо да се сравнява с волвата? Може би поддръжката ще излезе по-тънко, но не съм проверявал още.
За сега това са въпросите, ще се радвам ако някой се радва да отговори .
==================================================================================
Posts: 92
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Много V-та станаха, много нещо
Мисля да си избирам нова стара таратайка и за сега се триумя (само) между изброените в заглавието.
460-ката вече има повече проблеми, отколкото пише на километража и съм решил ако мине на преглед да я карам до където може, като наливам пари само в касичката. И после - някое комби. Комбита много, но като ги гледам стигам до извода, че друго комби освен популярния пасат има само с марка волво. (Визирам големия багажник. Ако греша - поправете ме обосновано).
Та кое от трите бихте ми препоръчали (или друго) и защо?
С оглед цената - годината на производство ще да е някъде '98 - '99. Конете - както дойдат. Не съм рейсър за сега, но колкото повече - толкова повече . V40 ме блазни заради по-големия с 10 см просвет спрямо V70 (според auto.ru) и заради големия избор. V70 пък заради по-големия багажник и много по-красив за мен външен вид. Обаче пък не се продават много екземпляри и почти всички обяви са за 2.5 DTI 140 к.с., което малко ме учудва.
За пасата пък нищо не знам, но добре изглежда на размери. Може ли изобщо да се сравнява с волвата? Може би поддръжката ще излезе по-тънко, но не съм проверявал още.
За сега това са въпросите, ще се радвам ако някой се радва да отговори .
==================================================================================
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Февруари имах същия дерт. Старото 460 почна да ме нерви повечко и реших да го сменям. Долемата бе V40 или V70, като за по-малкото търсех нещо след 2000-та след феистлинга. Прегледах няколко обяви, но по-новото 40 бе по-скъпо от 70. Избрах V70 2,5TDI и не съжалявам до този момент, навъртях му 10 000 км, разхода е наполовина на старото (460 1,7 турбо, гореше ми 11-12 средно, като го карам предимно градско). Първото обслужване е малко по скъпичко (има два ангренажа, към 5 ролки... масло и други нещица), после му сменях един носач и разни накрайници, но така го взех. Моя съвет е V70.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Февруари имах същия дерт. Старото 460 почна да ме нерви повечко и реших да го сменям. Долемата бе V40 или V70, като за по-малкото търсех нещо след 2000-та след феистлинга. Прегледах няколко обяви, но по-новото 40 бе по-скъпо от 70. Избрах V70 2,5TDI и не съжалявам до този момент, навъртях му 10 000 км, разхода е наполовина на старото (460 1,7 турбо, гореше ми 11-12 средно, като го карам предимно градско). Първото обслужване е малко по скъпичко (има два ангренажа, към 5 ролки... масло и други нещица), после му сменях един носач и разни накрайници, но така го взех. Моя съвет е V70.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
С две ръце за V70 просто няма място за сравнение с V40 - много по-добро от където и да го погледнеш.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
С две ръце за V70 просто няма място за сравнение с V40 - много по-добро от където и да го погледнеш.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
70-тката е на светлинни години пред 40-ката, за пасата нямам мнение, приятна колица е, но съм се возил само 2 пъти и не съм гледал багажника
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
70-тката е на светлинни години пред 40-ката, за пасата нямам мнение, приятна колица е, но съм се возил само 2 пъти и не съм гледал багажника
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 918
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Седни и се повози, а и покарай ако можеш от всичките. Нека имаш база за сравнение. Без значение обаче от реда на каране - седнеш ли в голямата лодка, няма дълго да се колебаеш.
Пристрастен съм, но иди на някоя от срещите и тествай за да не се самообвиняваш за каквото и да било.
Успех в избора и късмет при покупката.
Поздрави!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Posts: 918
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Седни и се повози, а и покарай ако можеш от всичките. Нека имаш база за сравнение. Без значение обаче от реда на каране - седнеш ли в голямата лодка, няма дълго да се колебаеш.
Пристрастен съм, но иди на някоя от срещите и тествай за да не се самообвиняваш за каквото и да било.
Успех в избора и късмет при покупката.
Поздрави!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
|