10-17-2008, 05:35 PM
Щтракни една снимка да я видя тази печка. Тя на ток ли работи или на гориво? Просто ми е интересно .
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
АНТИФРИЗ ЗА В40 1,9ТД
|
10-17-2008, 05:35 PM
Щтракни една снимка да я видя тази печка. Тя на ток ли работи или на гориво? Просто ми е интересно .
10-17-2008, 05:35 PM
Щтракни една снимка да я видя тази печка. Тя на ток ли работи или на гориво? Просто ми е интересно .
10-18-2008, 09:47 AM
при мен няма такава пробка забелязах че перката на радиатора се вклщючва на 101градуса неели малко мн. илие нормално питам штото някои споменаха че честоим се бключвала моита маи вобщте не бачка като гледам мн рядко ми отива температурата над 85градоса
10-18-2008, 09:47 AM
при мен няма такава пробка забелязах че перката на радиатора се вклщючва на 101градуса неели малко мн. илие нормално питам штото някои споменаха че честоим се бключвала моита маи вобщте не бачка като гледам мн рядко ми отива температурата над 85градоса
10-18-2008, 10:05 AM
Провери си термостата дали работи. Предполагам че е нормално към 101 градуса да се включва перката,при положение, че големия кръг го отваря на 89 градуса. Моята като я оставя да работи на място,след като е загряла,при външна температура към 18 градуса - пуска перка през 6-7мин. Това след смяна на термостата. Преди работеше само на голям гръг и перката много рядко я чувах.
10-18-2008, 10:05 AM
Провери си термостата дали работи. Предполагам че е нормално към 101 градуса да се включва перката,при положение, че големия кръг го отваря на 89 градуса. Моята като я оставя да работи на място,след като е загряла,при външна температура към 18 градуса - пуска перка през 6-7мин. Това след смяна на термостата. Преди работеше само на голям гръг и перката много рядко я чувах.
10-18-2008, 02:30 PM
Zaneshew Wrote:Щтракни една снимка да я видя тази печка. Тя на ток ли работи или на гориво? Просто ми е интересно .Работи и на ток и на нафта. Свързана е директно със системата за охлаждане на двигателя. Чрез пулт за управление в купето се задава времеви интервал , в който да се включи. Тази "печка" харчи около 400 мл нафта на час. Нагрява охлаждащата течност и я върти в системата чрез помпичка. Така, ако сме задали например да се включи в четири часа сутринта и да нагрява системата до 6 часа, влизайки в колата вие вече имате двигател загрят до работна температура и парно, готово за употреба. Най-добре това си проличава в студените зимни дни, когато температурите са постоянно под нулата. Ще направя няколко снимке да покажа.
10-18-2008, 02:30 PM
Zaneshew Wrote:Щтракни една снимка да я видя тази печка. Тя на ток ли работи или на гориво? Просто ми е интересно .Работи и на ток и на нафта. Свързана е директно със системата за охлаждане на двигателя. Чрез пулт за управление в купето се задава времеви интервал , в който да се включи. Тази "печка" харчи около 400 мл нафта на час. Нагрява охлаждащата течност и я върти в системата чрез помпичка. Така, ако сме задали например да се включи в четири часа сутринта и да нагрява системата до 6 часа, влизайки в колата вие вече имате двигател загрят до работна температура и парно, готово за употреба. Най-добре това си проличава в студените зимни дни, когато температурите са постоянно под нулата. Ще направя няколко снимке да покажа. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |